اهواز- همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، ۲ طرح شیلات در این استان افتتاح می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: بر اساس تصمیم سران قوا دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر ۲ سال خواهد بود و با شروع اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اموال راکد دولت براساس سازوکار تعیین شده در این قانون واگذار می‌شود.
گوشی جدید نسبت به ناتینگ فون یک تغییر چشمگیری نکرده است که البته برای برندی که قصد دارد جای پایش را در بازار گوشی‌های موبایل محکم کند تصمیم عجیبی نیست.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح صاعقه ۲ با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱۸ نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح تابستانه مهارت در مدت سه دوره تابستانه با ظرفیت ۲ میلیون نفر اجرایی می‌شود.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
کشفیات پلیس سیستان و بلوچستان در اجرای طرح «رعد ۲»
­دبیر انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: به برندگان طرح جایگزینی خودرو فرسوده مهلت ۲ ماهه برای نام نویسی در سامانه نوسازی (nnhk.ir) داده شده است.
اهواز- همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، ۲ طرح شیلات در این استان افتتاح می‌شوند.
دو طرح اولویت‌دار و راهبردی «توسعه نظامات بانکی بین المللی» و «تامین پایدار غذای اساسی مبتنی بر الگوی کشت» در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور به تصویب رسید.
تایباد ـ همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، آئین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مرزی دوغارون و همچنین طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دو طرح در مدارس استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود، گفت: مدارس استان میزبان طرح مدرسه انقلاب و محیا خواهند بود.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: چهار ماه اخیر بیش از ۲ هزار دانشجو با اجرای طرح دستیار فناور در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت شده‌اند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستاها طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا سال ۱۴۰۴ در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی عملیاتی خواهد شد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستاها طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا سال ۱۴۰۴ در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی عملیاتی خواهد شد.
اهواز- مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش کشور از اجرای «طرح بوم» برای حدود ۲ میلیون دانش‌آموز متوسطه اول در کشور خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز گذشته، با نرخ ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
خرم‌آباد- معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا قبل از راه اندازی شبکه شاد در جایی که دانش آموزان حضور داشتند، ما حاضر نبودیم و با راه اندازی شاد روزانه فقط ۲ میلیون سوال پاسخ داده می‌شود.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد.
سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از احیا، بازسازی و مرمت ۲ هزار رشته قنوات در طرح آبخیز تا جالیز تا پایان سال جاری در کشور خبر داد.
معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: طرف روس در حال تدوین طرح جامع توسعه برای ۶ میدان نفتی و ۲ میدان بزرگ گازی کشور است و امیدواریم تا پایان سال شاهد امضای قرارداد باشیم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ میلیون واحد انواع ارز خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد نموده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ