رئیس مجلس شورای اسلامی از مسئولان اجرایی خواست هر چه زودتر مدارس و منازل منطقه زلزله زده خوی سر و سامان داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت کنندگان در نشست کنگره ملی عربی در بیروت، با حمایت از گزینه مقاومت، بر ضرورت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کردند.
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره ساختمان‌های درگیر در گسل‌های تهران و منطقه یک گفت: براساس مطالعاتی که در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی انجام شده، در کل تهران بیش از ۱۲ هزار پلاک ساختمانی بر روی گسل‌ها ساخته شدند که هر پلاک ممکن است چندین واحد داشته باشد.
رهبر انقلاب اسلامی، غزه را مرکز مقاومت خواندند و افزودند: اما آن نقطه‌ای که دشمن را به زانو درخواهد آورد، منطقه ساحل غربی است که تاکنون پیشرفت‌های خوبی هم در این منطقه به‌دست آمده است.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
منطقه آسیا-اقیانوسیه باید ۷۱ تریلیون دلار هزینه کند تا به درخواست سازمان ملل متحد برای کربن‌زدایی سریع‌تر پاسخ دهد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.
افتتاح بیمارستان هوشمند و دولتی حضرت مهدی (عج)/ رئیس جمهور: باید در حوزه پزشکی به مرجعیت علمی در منطقه و جهان دست یابیم/ تلاش کنید کیفیت خدمات بیمارستان حضرت مهدی (عج) روز به روز ارتقا یابد
وزیر دفاع تایوان می گوید تشدید روابط نظامی این منطقه با آمریکا، ممکن از اقدام جدی از سوی چین را به همراه داشته باشد.
برای خرید یک خانه ۸۰ متری در محله منیریه باید حداقل ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
نخست وزیر مولداوی می گوید نیروهای روسی باید از منطقه ترانس نیستریا خارج شوند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در هر شرایطی باید بجنگد و انتظار داریم با تلاش بازیکنان تیم، نتیجه خیلی خوبی را از بازی بگیریم.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه یک دهه عقب ماندگی داریم، تاکید کردند: با رشد اقتصادی باید جایگاه ایران را در منطقه و جهان حفظ کنیم چراکه رفع فقر و مشکل معیشتی بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه، دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی و شکست توطئه‌های دشمنان را گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشورمان دانست، تصریح کرد: فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیدار و آگاه هستند و هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۱۱۰ متری در محله شمس آباد حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ الی ۱۸ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۱۱۰ متری در محله شمس آباد حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ الی ۱۸ میلیون تومان در ماه است.
کالین با بیان اینکه صحنه سیاسی در منطقه خلیج فارس کاملا تغییر یافته است و ما از آن استقبال می‌کنیم، گفت: ائتلاف عربستان، امارات و مصر تنها علیه قطر نبود بلکه علیه ترکیه هم بود، متاسفانه در این مرحله فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری را از دست دادیم، اما وضعیت اکنون در حال تغییر است.
رئیس جمهور روسیه بر جلوگیری از آسیب به غیر نظامیان در منطقه خرسون تاکید کرد.
وزیر خارجه اردن درباره طرح موضوع سوریه در نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب اظهار نظر کرد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: آمریکایی‌ها باید از منطقه بیرون بروند و مستمرا با هدف تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه میان امت اسلامی در حال دشمنی و توطئه هستند.
رئیس‌جمهور گفت: امنیت منطقه باید حتماً درون‌زا باشد و دخالت قدرت‌های بیرونی نه تنها راه‌حل مشکل نیست، بلکه بر مشکلات دیگر می‌افزاید.
وزیر امور خارجه عربستان سعودی با تکرار مداخلات در مذاکرات هسته‌ای ایران گفت، چنین توافقی باید مسائل امنیتی منطقه را در بر گیرد.
شهردار منطقه 11 گفت: اقدامات فرهنگی بنیاد رودکی باید برای شهروندان به خصوص در مجموعه تئاتر شهر و بوستان دانشجو ملموس باشد و تمام مردم بتوانند از این امکانات و برنامه‌ها بهره مند شوند.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ