مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: آمریکایی‌ها باید از منطقه بیرون بروند و مستمرا با هدف تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه میان امت اسلامی در حال دشمنی و توطئه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
درگذشت عالم مجاهد و شخصیت برجسته مقاومت جناب حجةالاسلام‌والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به جنابعالی، خانواده معزز ایشان و ملت شجاع لبنان و فلسطین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.
عباس عبدی فعال سیاسی به گفته‌های ولایتی واکنش نشان داد.
نسـبت دادن سادگی به لاوروف که ۲۰ سال است وزیر امور خارجه روسیه است، و تمام مواضع ایران را در مسائل منطقه‌ای و بین المللی می‌داند، بسیار دور از واقعیت است آن هم از کسی که خودش سال‌ها وزیر امور خارجه کشورمان بوده و از ماهیت روس‌ها باخبر است.
مشاور مقام معظم رهبری در گفتگو با شبکه قطری بر اهمیت احیای روابط بین ایران و مصر تأکید کرد و گفت که احیای این روابط می‌تواند توازنی جدیدی در سطح منطقه با حضور عربستان سعودی ایجاد کند.
دکتر علی‌اکبر ولایتی در یادداشتی مشروح نوشت: تا به حال از زمان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌یک از ۱۵ کشور همسایۀ خود ابتدا به ساکن، تعرضی نداشته است و آغازکنندۀ هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود.
قوچان ـ مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: در گام دوم انقلاب با ایستادگی در پای ولایت می‌توان آمریکا، اسرائیل و آل سعود را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در دیدار با معاون اسبق دومای روسیه روابط ایران و روسیه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط ایران و روسیه در حال حاضر در بهترین سطح قرار دارد و در حال توسعه است.
فرماندهی مرکزی آمریکا ساعت 2:57 بامداد امروز 11 دسامبر به وقت محلی در شرق سوریه یک حمله هوایی موفق انجام داد که در آن دو مسئول داعش از جمله مسئول «ولایت سوریه» داعش که در عملیات‌ها و طرح‌های مرگبار این گروه تروریستی در شرق سوریه نقش داشت، کشته شدند.
ولایتی گفت: در هفته‌های اخیر برخی از روی ناآگاهی و برخی از روی غرض‌ورزی شایع کردند که ایران می‌خواهد با جمهوری آذربایجان بجنگد. این ناجوانمردانه‌ترین تهمت به ایران است. ایران بنا ندارد که به هیچ کشور همسایه چه در قفقاز، چه نقاط دیگر به خصوص همسایگان خود کوچکترین تعرضی داشته باشد
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت خواهر مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل را تسلیت گفت.
آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
علی اکبر ولایتی با بیان این‌که آمریکا و اسرائیل در آن حد از توانمندی نیستند که بتوانند ایران را تجزیه کنند گفت:ملت بزرگ ایران اجازه چنین کاری را به آنان نخواهد داد، اما آنان فشارهایشان را بیشتر کرده اند، چون می‌بینند ایران با وجود تحریم‌ها در حال رشد است.
ولایتی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود تاکید کرد: اتفاقات اخیر ایران أسف‌بار است اما این امر چه ارتباطی با این مساله دارد که مجموعه‌هایی مسلح از طرف بارزانی از خارج بیایند و مردم کُرد ما را بکشند؟
ولایتی خاطرنشان کرد: در بین مناطق مختلفی که در همسایگی جمهوری اسالمی ایران هستند منطقه قفقاز حساسیت خاصی دارد و لذا نسبت به این بخش از همسایگی مان حساسیت و مراقبت بیشتری داریم. یکی از عوامل بسیار مهم در برقراری صلح و آرامش میان کشورها که نقش اساسی دارد حفظ مرزهای شناخته شده تاریخی است.
فرمانده سپاه عاشورا اتفاقات اخیر در کشور را برنامه ریزی شده خواند و با بیان اینکه تمامی بلایا ناشی از عدم اطاعت از ولایت امر است افزود: در همه فتنه‌های داخلی در سنوات گذشته که توسط فریب خوردگان پیاده شده، دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس پیداست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پزشک را تبریک و از ایثارگری‌ها و زحمات کلیه کادر درمانی کشور تقدیر و تشکر کرد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ