رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه یک دهه عقب ماندگی داریم، تاکید کردند: با رشد اقتصادی باید جایگاه ایران را در منطقه و جهان حفظ کنیم چراکه رفع فقر و مشکل معیشتی بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نرخ نقدینگی در کشور کاهش پیدا کرده و امیدواریم با شفاف‌سازی جلوی بخش قابل توجهی از فرار مالیاتی گرفته شود.
آمار‌ها به روشنی نشان می‌دهد که ورود به پیمان شانگهای گرچه ممکن است مزایای قابل‌توجهی در حوزه‌های سیاسی و امنیتی برای ایران به‌ارمغان آورد، در حوزه اقتصادی به رشد و توسعه ایران کمک شایانی نخواهد کرد. دولت برای فعال‌کردن تولید کشور، باید رابطه با دو گروه از کشور‌ها را دنبال کند. گروه اول کشور‌هایی هستند که به‌صورت سنتی با ایران مبادله بالایی دارند.
معاون منابع انسانی و فرهنگی قوه قضائیه گفت: به عنوان یک اصل باید بگویم در نظام جمهوری اسلامی ایران این انتظار وجود دارد که رشد و توسعه اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد.
سردار نقدی گفت: نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ضمن برشمردن موانع توسعه تجارت ایران و عربستان گفت: بهبود روابط تجاری با عربستان منجر به رشد مبادلات تجاری ایران با کشورهای عربی منطقه و جهان اسلام می شود.
باید پرسید دولت از چه می‌ترسد که آمار‌های اقتصادی را منظم و شفاف منتشر نمی‌کند؟ شاید هم فکر می‌کند حبس کردن گزارش رشد تورم، جلوی آشکار شدن آن را می‌گیرد؟ در این صورت فکر نمی‌کند مردم رشد تورم یا افزایش اجاره بهای مسکن را در متن جامعه حس می‌کنند و منتظراعلام فلان آمار رسمی نمی‌مانند تا از آن دریچه بفهمند قیمت‌ها چقدر رشد کرده است.
هفتصد و پنجاه و نهمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: مهار تورم بحث امروز نیست بلکه سالیان سال است که گفته می شود برای مهار تورم باید تولید رشد کند.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: باید مسئولان و فعالان اقتصادی و فعالان مردمی و فرهنگی و همچنین صداوسیما که وظیفه فرهنگ‌سازی را برعهده دارد، همه همت خود را بر این دوموضوع قرار دهند تا در درجه اول تورم مهار شود و کاهش یابد و در درجه بعد زمینه افزایش تولید فراهم گردد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در حال حاضر رشد قیمت‌ها تابعی از انتظارات تورمی است نه مدیریت اقتصادی، گفت: دولت باید از فرصت پیش‌رو بهره‌برداری لازم را کرده و ناترازی‌های را از بین ببرد.
سخنگوی دولت در رابطه با افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که پایین‌ترین حقوق را دریافت می‌کنند. بودجه هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد همچنان بتوان در روش سنتی که فاصله حداکثر و حداقل ایجاد کرده تغییر ایجاد کرد. حقوق برای سال آینده پیش بینی می‌شود. مجلس هم لازم است بودجه را غیر تورمی ببندد و هزینه‌های مازاد غیر ضرور به آن اضافه نکند. باید دید پس از اظهار نظر شورای نگهبان مجلس چه تصمیمات اصلاحی را اتخاذ می‌کند.
رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی بعد از واگذاری نباید رها شود بلکه باید به نحوی مورد حمایت قرار گیرد که در راستای ثروت‌آفرینی پایدار و رشد اقتصادی عمل کند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم باید بدانند کشور چگونه اداره می شود، گفت: نظام مالی، اداری و اقتصادی کشور با شفافیت و برنامه محوری رشد خواهد کرد.
سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد اقتصادی باشد، حال دولت تصمیم به فروش اموال مازاد خوبه گرفته که سازوکار آن همراه با برخی انتقادات بوده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگرچه در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ وعده‌های فراوانی برای دسترسی به رشد اقتصادی ۸ درصدی از سوی دولت داده شده بود، اما این اتفاق نیفتاد.
عضو اتاق تهران گفت: اگر سیاست‌گذار دستیابی به رشد ۸ درصدی اقتصادی را برای برنامه هفتم هدف‌گذاری کرده و خواستار تحقق آن است باید دست به اصلاحات اساسی در بخش‌های تجاری، ارزی و زیست محیطی بزند.
محسن رضایی گفت: یکپارچگی حکمرانی اقتصاد ملی در کشور فعلا از درون دولت آغاز شده است و باید بین مجلس و قوه قضائیه نیز شکل بگیرد تا این یکپارچگی اقتصادی در کل کشور ایجاد شود.
محسن رضایی گفت: یکپارچگی حکمرانی اقتصاد ملی در کشور فعلا از درون دولت آغاز شده است و باید بین مجلس و قوه قضائیه نیز شکل گیرد تا این یکپارچگی اقتصادی در کل کشور ایجاد شود.
شیراز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: مسیر اقتصادی ایران باید دارای اهداف مشخص باشد و نباید با تغییر دولت مسیرهای اقتصادی نیز تغییر کند در این حال می توان شاهد رشد اقتصادی مناسب بود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام غگل به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد غگل در روزهای آینده بورس است.
در روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه ۳۳ شرکت بورسی و فرابورسی مجمع برگزار خواهند کرد. این ۳۳ نماد کدام اند؟ و دستور جلسه برگزاری مجمع این نماد‌ها چیست؟
علت تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس در تهران
چرا آمریکا باید نیازمند برجام باشد؟ تورمش دو رقمی است؟ نرخ سرمایه گذاری اش منفی است؟ رشد اقتصادی اش متوقف شده؟ چی توی سر شماهاست؟ چی دقیقا؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ