وزیر امور خارجه گفت: بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال ایران درباره برخورد فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه ارکان قضایی فدراسیون درباره این مسائل خیلی زود حکم صادر می‌کنند اتفاق خوبی است اما نباید جلوی نقد را گرفت.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مقرر شد وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی کند و فرد دیگری در جایگاه ایشان باشد. وزیر هم قول داد که در اسرع وقت رئیس ستاد انتخابات را تغییر دهد که در این صورت نمایندگان قانع شدند.
طالبان به هیچ بخشی از تعهدات خود عمل نکرده است. طالبان مدعی است که در دو سال گذشته بارندگی کم بوده و امکان پایبندی به این تعهد را از دست داده است. اما نقشه‌های ماهواره‌های هوایی ایران نشان می‌دهند که طالبان دروغ می‌گویند. یعنی آب کافی وجود دارد. حتی آب بند‌های جدیدی نیز نصب شده و آب از مسیر رسیدن به ایران منحرف می‌شود. این آب حق ایران است
سرمربیان تیم‌های ملی ایران و عمان مقابل چشمان کارلوس کی روش خوش و بش گرمی با همدیگر داشتند. نمایندگان ایران در مراسم قرعه کشی هم از قرعه تیم ملی راضی بودند.
سمنان- جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه پلیس با هرگونه اقدام هنجار شکن برخورد می‌کند، گفت: برنامه‌های شادی بخش طی ایام نوروز در کشور اجرا می‌شود.
مبارزه قاطع، مؤثر و بی‌امان با پدیده پولشویی و تأمین مالی تروریسم مستلزم رفع بسترهای فسادزا، توسعه شفافیت و در نهایت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتکبان این دست از جرایم است.
علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «به مسئولان چینی و رئیس‌جمهور چین هشدار می‌دهم که فریب عروسک‌های کوکی کشور‌های حاشیه خلیج فارس را نخورند. رئیس‌جمهور چین در این سفر نشان داد بیش از آنچه تصور می‌شد ساده است. جزایر سه‌گانه ایرانی بوده، هست و خواهد بود و هرکسی بخواهد نسبت به این موضوع ورود کند با برخورد قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد».
فرمانده مرزبانی گفت: مرزبانان ۲ کشور ایران و عراق در اوج هماهنگی‌های مرزی مصمم هستند با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی برخود قاطع کنند.
فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد.
مصدومیت علیرضا بیرانوند یک شوک واقعی به تیم ملی فوتبال ایران در دقایق اولیه بازی بود.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس به پیروزی برسند.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 برابر انگلیس به پیروزی برسند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری متهمان شهادت شهید دانیال رضازاده و شهید ‎حسین زینال زاده، گفت: برخورد قاطع با اشرار اغتشاشات اخیر انتظار همه مردم ‎ایران است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد مهدی طارمی در تیم پورتو دفاع کرد و گفت: برخورد مطبوعات لیسبون با طارمی به خاطر موفقیت و گلزنی در پورتو طبیعی است.
تیم ملی ایران علی‌رغم غیبت بازیکنان لژیونر و مصدومیت نگران کننده ابراهیمی به برد روحیه‌بخش مقابل نیکاراگوئه رسید.
تیم ملی ایران علی‌رغم غیبت بازیکنان لژیونر و مصدومیت نگران کننده ابراهیمی به برد روحیه‌بخش مقابل نیکاراگوئه رسید.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: روال دشمنان جمهوری اسلامی ایران همیشه این بوده که وقتی از دشمنی ها، کارشکنی ها و تحریم ها ناامید می شوند دست به اقدامات تروریستی و شبه تروریستی می زنند.
شرکت کنندگان با پرتاب کوکتل مولوتف و سردادن شعار‌ علیه پلیس فرانسه و جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند ماموران را وادار به عقب نشینی کنند؛ اما تلاش آن‌ها با برخورد قاطع پلیس روبرو شد.
منابع خبری از برخورد پلیس فرانسه با عناصری که قصد آشوب و اغتشاش مقابل سفارت ایران در پاریس را داشتند، خبر دادند.
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی انگیزه بالایی برای بازی مقابل برزیل دارند.
امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی انگیزه بالایی برای بازی مقابل برزیل دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ