حسین وفایی به درگیری لفظی خود با رونی اُ سالیوان در آستانه مسابقه قهرمانی جهان در روز جمعه ادامه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: حمله به زائران بی گناه اقدامی جنایت آمیز برای انتقام گیری از ضربات سهمگین نیروهای شجاع امنیت است.
تیلور توئلمن، بازیکن سابق آمریکا، از حمایت بی حد و اندازه و تمجیدها از لیونل مسی چندان راضی به نظر نمی‌رسد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست خبری آمارهاییی از خدمات شهرداری در حوزه حمل و نقل ارائه کرد که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشته است. او تاکید کرد که در مدیریت شهری تهران به افق‌هایی نزدیک شدیم که بی‌سابقه است!
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن عملیات‌های اخیر مبارزان فلسطینی طی ماه‌های گذشته ضد نظامیان در کرانه باختری را یادآور شکست‌ها در حمله به جنوب لبنان در جریان جنگ 33 روزه (2006) دانست.
یک سایت عبری زبان در گزارشی به پیامدهای جنگ چندجانبه علیه رژیم صهیونیستی و ویرانی بی سابقه اراضی اشغالی اشاره کرد.
لوتار ماتئوس اسطوره تیم فوتبال بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای بی‌سابقه و با جملاتی تند به مدیران باشگاه حمله کرده است.
مربی سابق نفت مسجد سلیمان به انتقاد از رفتار ابراهیم اشکش سرمربی فعلی این روزهای مسجد سلیمانی‌ها پرداخت.
حسین وفایی به درگیری لفظی خود با رونی اُ سالیوان در آستانه مسابقه قهرمانی جهان در روز جمعه ادامه داد.
منابع محلی با اشاره به ثبت ۲۵۷۹ مورد آتش‌سوزی و ۳۱۶ حمله به ساختمان‌های دولتی در اعتراض به قانون اصلاحات بازنشستگی رئیس جمهور فرانسه، این اعتراضات را بی سابقه توصیف کردند.
بعد از شکست 4-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی هواداران این تیم از جردن هندرسون عصبانی هستند و در شبکه‌های اجتماعی کارزاری علیه کاپیتان لیورپول به راه افتاده و هواداران خواهان خداحافظی او شده‌اند.
آن‌طور که رسانه‌های استانی در این باره نوشتند ماجرا به جلسه دو روز پیش شورای شهر برمی‌گردد که پس از پایان جلسه شورای شهر تبریز که به بررسی بودجه ۱۴۰۲ تبریز اختصاص داشت، بین علیرضا نوای باغبان نایب رییس شورا و جواد آقاجان‌نژاد خبرنگار باسابقه تبریزی درگیری رخ داده و فیلم آن هم بلافاصله به فضای مجازی می‌رسد.
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر، حملات بی سابقه ای به مصطفی آجورلو داشت.
پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر از ۶ مهاجم تخصصی در ترکیبش استفاده کرد.
ستاره‌های فرانسه مانند کینگزلی کومان و اورلین شوامنی با حمله شدید افراد نژادپرست در شبکه‌های اجتماعی روبرو شدند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، همچنان به اعطای میزبانی جام جهانی به قطر معترض است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس روز یکشنبه، مالکان متمول منچسترسیتی را مورد انتقاد قرار داده است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد در حال اعزام تیمی برای کمک به تحقیقات است؛ درحالی‌که دولت بایدن هم به کرملین درباره استفاده از سلاح‌‌های غیرمتعارف برای معکوس کردن حمله موفق نیروهای اوکراینی هشدار داد.
حمله هکری به اپ تاکسی اینترنتی یاندکس در روسیه به ایجاد ترافیکی سنگین در منطقه ای از این شهر منجر شد. این حمله به گروه هکرهای ناشناس نسبت داده شده است.
کریس تای، خبرنگار شبکه سی بی اس از مقابل مقر اف بی آی در شیکاگو گزارش داد: ما در اداره کل اف بی آی در شیکاگو هستیم. در حدود ساعت یازده صبح امروز یک مرد از موانع موجود در اینجا عبور کرده است. وی از روی موانع پرید. مقامات امنیتی او را بازداشت کردند. وی که سلاحی همراه خود نداشته است، بازداشت شد و هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که در جریان حمله دوشنبه گذشته نیروهای اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گذرنامه هایش به سرقت رفته است.
اگر وزارت دادگستری و اف بی آی توانستند مانع از درز اخبار مربوط به این حمله به بیرون شوند این بدان معناست که آنان با احتیاط کامل تحقیقات درباره ترامپ را دنبال می‌کنند. حمله به چنین شخصیت سیاسی برجسته‌ای که جامعه بر سر آن قطبی شده توسط مقام‌های عالی رتبه تایید و نظارت می‌شد و دست کم آژانس‌های مجری قانون باید از یک قاضی فدرال حکم دریافت می‌کردند.
با حضور محمد محبی در استقلال، اکنون ریکاردو ساپینتو می تواند تیمش را با آرایش های مختلفی به زمین مسابقه بفرستد.
گزینه اصلی برای خرید مهاجم ایرانی یک بازیکن آشناست که سابقه گلزنی با دست (به اعتراف اولیه خودش!) به پرسپولیس را در کارنامه دارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ