وزیر امور خارجه گفت: به تلاش‌های قوی خود هم برای بی اثر کردن تحریم‌ها و هم برای لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ادامه می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که این کشور به تلاش خود در زمینه تمدید توافق صادرات غلات از دریای سیاه ادامه می‌دهد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که اهتمام این کشور بر حل و فصل بحران در قره‌باغ به شکلی مسالمت‌آمیز است.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که تلاش‌های واشنگتن و متحدانش برای منزوی کردن مسکو کاملا شکست خورده است.
وزیر امور خارجه ایران گفت: سازمان ملل متحد در ۲۱ ماه گذشته در چارچوب وظایف حرفه ای و انسانی و مستقل خود در قبال افغانستان تلاش مطلوب از خود نشان نداده است.
وزیر خارجه ترکیه می گوید دولت آمریکا تلاش خود را برای اجرای توافق مربوط به فروش جنگنده های اف -۱۶ انجام می دهد.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که کشورش ماه هاست به منظور تأمین مهمات تسلیحات ضدهوایی از رده خارج خود برای اوکراین در تلاش است.
وزیر خارجه گفت: سفرای ما به طور فعال مناسبات را پیگیری می‌کنند و خرسندم مواضع دو کشور در موضوعات بین المللی به شکل درست و در مسیر خوبی قرار دارد. ما برای استقلال سیاسی برای نظام چندجانبه گرایی تلاش میکنیم.
بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اولین تماس تلفنی خود با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، در خصوص توافقات عادی سازی و تلاش های مشترک برای جلوگیری از آنچه وی مدعی دستیابی ایران به سلاح هسته ای شد، گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل ولز در صفحه شخصی خود، نوشت: با همدلی، تلاش و توکل به خدا توانستید فاتح این میدان باشید.
امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!
وزیر امور خارجه چین در تماس تلفنی با همتای روسی خود بر حمایت از روسیه برای مقابله با مشکلات تأکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاقات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: طرف‌های خارجی در هفته‌های اخیر تلاش کردند با سو استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.
مشاور امنیت ملی و فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق درباره متقاعد کردن کشورها برای تحویل گرفتن شهروندان خود از اردوگاه الهول در سوریه رایزنی کردند.
ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد کشورهای غربی با تلاش برای تفرقه افکنی در میان دیگر کشورها سعی در پیشبرد اهداف خود دارند.
وزیر خارجه عراق گفت که بغداد تا کنون میزبان ۵ دور نشست میان تهران و ریاض در سطح اطلاعاتی و امنیتی بوده است و عراق در جهت نزدیکتر کردن دیدگاه های عربستان و ایران به تلاش های خود ادامه می دهد.
فواد حسین گفت: برای گسترش روابط با آمریکا تلاش می‌کنیم ضمن اینکه روابط خوبی نیز با جمهوری اسلامی ایران داریم.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که هدف غرب از تحریم ها و تلاش برای ضربه زدن به اقتصاد این کشور، بی ثبات کردن روسیه است.
وزیر کشور با اشاره به افزایش جمعیتی که قصد خروج از مرز‌های کشور را دارد، تصریح کرد: اکنون شاهد پیک جدیدی برای خروج زائران از کشور برای سفر به عراق هستیم، زیرا به روز‌های اربعین نزدیک شده ایم و عده‌ای از زائران در تلاش هستند تا خود را در این ایام به عراق برسانند.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: از شروع حوادث دوشنبه در عراق من و همکارانم تمام اتفاقات را با دقت پیگیری کرده و در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
وزیر خارجه کشورمان با تقدیر از تلاش‌های دولت مالی در مبارزه با جریانات تروریستی، تجربیات کشورمان در مبارزه با جریانات تروریستی منطقه‌ای نظیر داعش را تشریح کرد.
«بدر عبدالله المنیخ» سفیر تازه کویت در ایران روز شنبه استوارنامه خود را به وزیر اور خارجه تازه ایران تسلیم کرد. وزارت خارجه کویت منصوب شدن سفیر تازه آن کشور در تهران را تایید کرده است. ایران در حال حاضر یک سفیر در کویت دارد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که عربستان سعودی کشور قدرتمند سنی برای بهبود روابط با ایران شیعه تلاش می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ