رومئو بکام، پسر دیوید بکام، به زودی بازی در فوتبال حرفه‌ای انگلیس را در یک بازی دوستانه تجربه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشتریان جدید بانک ملی ایران می توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت هوشمند طی چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.
سیاست یک بام و دوهوای طیف اصلاح‌طلب در آستانه انتخابات به یکی از استراتژی‌های همیشگی آنان مبدل شده است تا جایی که در هر دوره با سناریوی متفاوتی اجرا می‌شود.
اولین مربی میسون مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، از این بازیکن حمایت کرده است و گفته او ‌می‌تواند در حد بازیکنانی چون دیوید بکام، اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو باشد.
رابرت تیلور، مهاجم فنلاندی، به یکی از بهترین همبازیان لیونل مسی در در ایالات متحده تبدیل شده است.
سوپراستار سینمای ایران با حضور در مسابقات پدل در دبی بار دیگر علاقه خود به ورزش حرفه‌ای را نشان داد.
دیوید بکام به جود بلینگام، خرید جدید رئال مادرید، توصیه کرد که قبل از هر چیز یادگیری اسپانیایی را جدی بگیرد.
قراردادی که دیوید بکام برای حضور در نسخه جدید بازی فیفا دریافت کرده بیش از برخی از قراردادهایی است که در دوران بازی خود بسته بود.
جود بلینگام فاش کرد که پس از انتقال 103 میلیون یورویی خود به رئال مادرید، پیامی از دیوید بکام، ستاره سابق کهکشانی‌ها، دریافت کرده است.
دیوید بکام با استقبال از حضور تاتا مارتینو، تاکید کرد که این مربی می تواند با تجربه بالای خود اینتر میامی را متحول کند.
رومئو بکام، پسر دیوید بکام، که به صورت قرضی از اینترمیامی در تیم B باشگاه انگلیسی برنتفورد بازی می‌کرد، با امضای قراردادی یک ساله به صورت دائمی به این تیم پیوست.
رومئو بکام، پسر دیوید بکام، که به صورت قرضی از اینترمیامی در تیم B باشگاه انگلیسی برنتفورد بازی می‌کرد با امضای قراردادی یک ساله به صورت دائمی به این تیم پیوست.
مسی برای فصل جدید اینتر میامی، تیمی که متعلق به بکام است را انتخاب کرده و فصل آینده در MLS بازی خواهد کرد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شروع بکار ۳۰۰ نیروی اداری جدید در دادگستری این استان خبر داد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شروع بکار ۳۰۰ نفر نیروی اداری جدید در دادگستری این استان خبر داد.
دیوید بکام در جدیدترین ویدیوی خود در اینستاگرام، هنگام درست کردن پنکیک در آشپزخانه به همراه همسر خود ویکتوریا هنرنمایی نافرجامی را به سرانجام رساند که در فضای مجازی پربازدید شد.
پلتفرم جدید مرسدس به نام MMA در مدل CLA برای اولین‌بار بکار برده خواهد شد. بعد از CLA محصولات دیگری مثل GLA و GLB و C کلاس از این پلتفرم بهره خواهند برد.
سومین گل جیمز وارد از ضربات ایستگاهی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر صندلی گراهام پاتر روی نیمکت چلسی را لرزان‌تر کرد.
رومئو بکام، خرید جدید برنتفورد است که امیدوارند بتواند از موفقیت‌های پدرش دیوید، اسطوره منچستریونایتد و انگلیس الگوبرداری کند.
دیوید بکام در آستانه سال نو تصویری جدید از خود به همراه همسرش منتشر کرد.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی و یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی در جریان دربی دیروز لندن مقابل تاتنهام در کنار آماندا استاولی دلال و مشاور تجاری فوتبال و سهامدار باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی دیده شد. خانم استاولی خود همسر یک ایرانی بنام مهرداد قدوسی است
هوادار در بازی نخست خود در فصل جدید دست بکار بزرگی زد و موفق شد تیم آلومینیوم را در اراک با نتیجه 1-0 شکست دهد.
هوادار در بازی نخست خود در فصل جدید دست بکار بزرگی زد و موفق شد تیم آلومینیوم را در اراک با نتیجه 1-0 شکست دهد.
دولت تنها به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام نکرده و سیاست جبرانی را نیز در پیش گرفته و مابه التفاوت آن را به مردم در قالب یارانه پرداخت کرده است. این اقدام خوبی است تا ضمن اینکه به مصرف کننده فشار نمی‌آید، قیمت‌های نسبی در اقتصاد اصلاح می‌شود و جلوی مصرف بی رویه گرفته و مشکلات اقتصادی نیز حل و فصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ