سوپراستار سینمای ایران با حضور در مسابقات پدل در دبی بار دیگر علاقه خود به ورزش حرفه‌ای را نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتسالیست ایرانی پالما در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل حضور دارد.
پدری، بازیکن بارسلونا، پس از گلزنی مقابل کادیز از ساکنان جزیره تنریف در مواجهه با آتش سوزی عظیم حمایت کرد.
کارنی چوکووئمکا، هافبک انگلیسی چلسی، در دیدار این تیم مقابل وستهم با یک دریبل تماشایی دروازه حریف را باز کرد تا اولین گل خود برای آبی‌های لندن را به ثمر برساند.
ایتانا بوماتی، ستاره تیم ملی زنان اسپانیا، بعد از قهرمانی این تیم در جام جهانی 2023 زنان به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شده و توپ طلا را به دست آورد.
تمرین عصر جمعه تیم استقلال یک هفته قبل از آغاز لیگ بیست و سوم در کمپ حجازی برگزار شد.
ستاره تیم ملی که یکی از امید‌های ما برای موفقیت در جام ملت‌ها محسوب می‌شود، عکس جالبی از خودش منتشر کرد.
ستاره تیم ملی که یکی از امید‌های ما برای موفقیت در جام ملت‌ها محسوب می‌شود، عکس جالبی از خودش منتشر کرد.
مهناز افشار، بازیگر ۴۶ ساله سینما در یک استوری با انتشار تصاویر جدید برد پیت، ستاره هالیوودی نوشت: رویای نهنگ عنبر و خودم با هم فتبارک الله الحسن الخالقین.
روز گذشته مراسم افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات بازیگر سینما برگزار شد و یکی از مهمانان این مراسم محمدرضا گلزار بود.
ستاره این روزهای پرده نقره‌ای سینما و یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس یکی از مهمانان ویژه فینال جام حذفی خواهد بود.
انرژی بالای ستاره این روزهای سینمای ایران حسابی مورایس را شوکه کرده بود.
هیات رئیسه این مجمع عمومی به انتخاب حاضرین علیرضا رئیسیان، همایون اسعدیان، محمدمهدی عسگرپور، محمدعلی نجفی و ستاره اسکندری بودند که در کنار کلاته نماینده وزارت کار مجمع عمومی را برگزار کردند.
ستاره این روزهای سینما با یک گل ملی معروف شده است، هر چند از او گل‌های بیشتری در دیدارهای غیر رسمی نیز دیده شده است.
سینا اسدبیگی به احتمال زیاد در بازی مقابل پیکان فیکس خواهد شد.
پیراهن امضا شده پله، اسطوره فوتبال جهان، برای ستاره ایرانی سینما، حراج شد.
پیمان معادی ستاره سینمای کشورمان خاطره جالبی از کاپیتان اسبق آبی پوشان دارد.
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد.
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد. جمشید هاشم‌پور یا همان جمشید آریا سوپراستار فراموش نشدنی فیلم‌های جنگی که خود در جوانی در رشته زیبایی اندام فعالیت داشت، امروز در مراسم اهدای جام قهرمانی جام جهانی تهران حضور یافت و با استقبال شدید سالن و ورزشکاران مواجه شد.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.
سینمای رسانه‌ها در روز دوم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «ستاره بازی» و «شیشلیک» بود. در این میان، شلشیک که داستانی درباره شکاف طبقاتی را در قالب یک کمدی سیاه روایت می‌کند، بیشتر مورد توجه قرار گرفت، چرا که صدور پروانه نمایش برای این فیلم با حواشی فراوانی همراه بود.
سینمای رسانه‌ها در روز ششم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «مامان» به کارگردانی آرش انیسی و «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی است. در این میان فیلم منصور به واسطه آنکه مضمونش درباره شهید منصور ستاری به واسطه مضمونش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
ستاره پسیانی بازیگر شایسته تئاتر و سینمای ایران در فیلم «یدو» (مهدی جعفری) در فیلمی بومی، با اقتباسی بومی، نقشی را ارائه می‌دهد که از الف تا ی آن وجه تالیفی بازیگر است و شایسته دریافت سیمرغ فجر است. آیا دادن سیمرغ به سایرین، جفا در حق بازیگری نیست که امسال در میان تمامی همکارانش از سایرین ممتازتر بوده است؟
در این روزها، احتیاط در گفتار و رفتار، نه تنها شرط عقل، بلکه شرط اخلاق است. گاهی نقل و سخن‌هایی مطرح می‌شود که طرفین را از کرده پشیمان می‌سازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ