بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی و یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی در جریان دربی دیروز لندن مقابل تاتنهام در کنار آماندا استاولی دلال و مشاور تجاری فوتبال و سهامدار باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی دیده شد. خانم استاولی خود همسر یک ایرانی بنام مهرداد قدوسی است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک اسبق فوتبال ایران اکنون کاملا در نقش جدیدش قرار گرفته و چالش عجیبی را دنبال می‌کند.
طراح ایرانی، طرحی را برای لوگوی جدید توییتر به ایلان ماسک پیشنهاد داده که به‌صورت تؤامان هم پرنده آشنای توییتر، هم حرف X را در ذهن تداعی می‌کند. ایده این طراح با استقبال بسیار زیادی در سطح دنیا مواجه شده است.
حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت شد؛ او می‌گوید ماندن این تیم در لیگ دو، ظلم به فوتبال ایران است.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رویکرد عملی دولت جدید ایران درس گرفتن از آسیب‌پذیری‌های گذشته به ویژه در سیاست مالی، تجاری و ارزی است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که با بهره‌برداری تجهیزات جدید ایستگاه بازرگان، امکان مناقشه‌های فنی و مالی حوزه صادرات گاز بین ایران و ترکیه به حداقل می‌رسد.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا به میدان رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
گواهی سپرده نفت علاوه بر ویژگی‌هایی نظیر شفافیت در فروش نفت خام ایران و همچنین استفاده جهت وثیقه بانکی برای مشتریان خصوصی، یک ابزار بسیار مهم در جهت توسعه بازارهای مالی و همچنین توسعه ابزارهای مالی مرتبط با فروش نفت است.
این استاد حقوق بین الملل با اشاره به این که هر فردی برای خروج از مرز‌های ایران باید از قوانین ایران تبعیت کند، گفت: حقوق بین الملل می‌گوید که تابعیت موثر برای هر کشوری ملاک عمل است. احتمالا استدلال جمهوری آذربایجان این بوده است که تابعیت فعال این زن آذربایجانی است و برای همین به این خانم کمک کرده است تا پاسپورت گرفته و از کشور خارج شود.
جمهوری خواهان مانند آنچه مایک پمپئو می‌گفت، به دنبال این هستند که ایران و آمریکا تمام مشکلات و اختلافات خود را روی میز بریزند و درباره همه مذاکره و توافق کنند و در نهایت ایران تبدیل به یک کشور جدید شود. اما دموکرات‌ها اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنند و همه مسائل را دسته بندی کرده‌اند. به این معنی که معتقدند مهمترین مسئله، موضوع هسته‌ای ایران است. پس اول این را حل کنیم بعد به سراغ موضوعات و نقطه‌های اختلافات دیگر مثل مسائل موشکی و ... برویم
حالا پس از دوران رخوت و سکون کرونا در ایران و جهان، چند روزی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر جولان خود را آغاز کرده است. زیر سویه جدید کووید ۱۹ دارای سرعت انتقال بالایی است.
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
قائم مقام بانک مرکزی عنوان کرد: در نشست هیأت مالی و بانکی کشورمان و مقامات تأمین مالی و بانکی چین به منظور فراهم سازی بستر اجرایی قرارداد همکاری‌های راهبری بین دو کشور ایران و چین، بر نهایی سازی سازوکار‌های مالی و بانکی مناسب در اسرع وقت تأکید و توافق‌های لازم در این باره انجام شد.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
مالک برند مجید توضیحاتی درمورد البسه جدید تیم ملی فوتبال کشورمان ارائه کرد.
داوران هفته هشتم لیگ برتر ایران اعلام شدند در حالی اعلام شدند که سوت بازی پرسپولیس و استقلال در اختیار عرب براقی و حاج ملک خواهد بود.
دولت تنها به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام نکرده و سیاست جبرانی را نیز در پیش گرفته و مابه التفاوت آن را به مردم در قالب یارانه پرداخت کرده است. این اقدام خوبی است تا ضمن اینکه به مصرف کننده فشار نمی‌آید، قیمت‌های نسبی در اقتصاد اصلاح می‌شود و جلوی مصرف بی رویه گرفته و مشکلات اقتصادی نیز حل و فصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ