رومئو بکام، پسر دیوید بکام، که به صورت قرضی از اینترمیامی در تیم B باشگاه انگلیسی برنتفورد بازی می‌کرد با امضای قراردادی یک ساله به صورت دائمی به این تیم پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین نتیجه‌ای که از این اتفاق ناروا باید گرفت، این است که مدیران وزارتخانه دست از ادعا‌های عجیب و غریب خود برای هدایت جامعه بردارند. به جای هدایت مردم و تولید فرهنگ اسلامی و انقلابی قدری به خود بپردازند.
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
در جریان نقل و انتقالات این فصل استقلال با سرمربیگری جواد نکونام اتفاق عجیبی افتاده است.
ساکت الهامی برای اولین بار در طول دوران سرمربیگری خود اقدام به جذب یک بازیکن خارجی کرد که اتفاق جالبی محسوب می‌شود.
لحظات جالب و جذاب دنیای فوتبال که کمتر اتفاق می‌افتد را در این بخش مشاهده کنید.
با اعلام سازمان لیگ فصل آینده باشگاه های لیگ برتری در فوتبال زنان سهمیه دارند.
به نظر می‌رسد استیون جرارد، سرمربی انگلیسی به لیگ عربستان نزدیک شده و این اتفاق ستاره‌های زیادی را در سراسر جهان به لیگ روشن جذب می‌کند.
ایران در پی جبران شکست بازی اول و تکرار اتفاق شگفت انگیز سال گذشته لیگ ملتها مقابل لهستان است.
بدون شک یکی از دلایل عدم صعود سایپا به لیگ برتر تغییر بد موقع در کادر فنی این تیم بود و بهتر اگر قرار به عدم صعود تیم بود، این اتفاق با همان محمود فکری رخ می داد.
با رسیدن جواب MRI از پای رضا میرزایی مشخص شد که رباط صلیبی او دچار پارگی شده است.
در دیدار جذاب نساجی مازندران و پرسپولیس و جشن قهرمانی سرخ‌ها، جایگاه خبرنگاران ورزشگاه وطنی مملو از افرادی با کمترین ارتباط با رسانه بود.
بازیکن باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۴۴۱ روز دوباره برای سرخ‌پوشان موفق به گلزنی شد.
در شرایطی که نیمه اول دیدار استقلال و ملوان بدون اتفاق خاصی به پایان رسید، این دیدار با صحنه های جالبی همراه بود.
اینتر در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد ۱-۰ میلان را شکست بدهد.
وضعیت قراردادی کاوه رضایی با تراکتور ممکن است به یک اتفاق بی‌سابقه در فوتبال ایران منجر شود.
باشگاه النصر عربستان کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت و قرار است که سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به این ستاره پرتغالی پرداخت کند؛ هزینه‌ای که یک سرمایه گذاری بزرگ برای باشگاه عربستانی به حساب می‌آید.
فعالان گردشگری معتقدند؛ معرفی جاذبه های گردشگری در سطح شهر و بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند در معرفی داشته های کشورمان جذاب باشد به شرطی که در زمان خودش مثل ایام نزدیک به عید این اتفاق بیفتد.
در یکی از جذاب ترین کشتی های لیگ امسال عزت الله اکبری به یاد دوران اوج افتاد و علیرضا کریمی را از پیش رو برداشت.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود و جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است، گفت: داوری بهترین اتفاق این بازی بود و از آن حمایت می کنم.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
لیگ والیبال ایتالیا با رشد چشمگیر مخاطب، توانسته ۱۵.۴ میلیون هوادار را جذب خود کند.
یکی از اتفاقات جذاب قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، همگروهی بایرن مونیخ و بارسلونا بود. بازگشت روبرت لواندوفسکی به باواریا یکی از جذابیت‌های مرحله گروهی رقابتها خواهد بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ