درست ۲۴ ساعت پس از اظهار نظر معاونت حقوقی باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باشگاه یکی از مسئولان این باشگاه در این رابطه، هرگونه لیست مازادی را غیر واقعی عنوان کرده و معتقد است چون لیستی وجود ندارد پس از اظهار نظر در این باره هم معنی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اسبق بانک مرکزی به ابقای ایران در لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف واکنش نشان داد.
رضا درویش می‌گوید لیست موردنظر یحیی گل‌محمدی را از او گرفته است.
باشگاه تراکتور نسبت به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون این تیم واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال تهران نسبت به شایعات زودهنگام نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد.
عباس عبدی به بیانیه لاریجانی درخصوص ادعای ارائه لیست انتخاباتی توسط او برای مجلس آینده واکنش نشان داد.
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن نسبت به حذف نام «حسن یزدانی» از لیست برترین‌های ورزش کشور واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به غیبت نام یحیی گل محمدی در لیست مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی واکنش نشان داد.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به قرار گرفتن نامشان در لیست تحریم های جدید اتحادیه اروپا واکنش نشان دادند.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.
رئیس جمهور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی رسمی و بخشی از سازمان نظامی کشور خواند و افزود: این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است.
باشگاه فولاد نسبت به انتشار برخی شایعات درخصوص بازار نقل و انتقالات خود واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس به اسامی مطرح شده برای خرید زمستانی این تیم واکنش نشان داد.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی به رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا اعزام می‌شود که برخی ستارگان عنوان‌دار خود از جمله حسن یزدانی را در ترکیب ندارد.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی به رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا اعزام می‌شود که برخی ستارگان عنوان‌دار خود از جمله حسن یزدانی را در ترکیب ندارد.
فیفا با انتشار لیست تیم ملی آمریکا واکنش جالبی نشان داد و نوشت: چهره‌های تازه و جوان می‌بینیم!
روبرتو فیرمینو، مهاجم دل‌شکسته لیورپول، اولین اظهار نظر عمومی خود را پس از کنار گذاشته شدن از لیست نهایی تیم ملی برزیل در جام جهانی منتشر کرد.
یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است. تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگار‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت، هتل و زمین تمرینی انتخاب شده برای تیم ملی در قطر مناسب نبوده است.
هر سه پرونده‌ای که من دارم مربوط به فوتبال است، هر سه منع تعقیب خورده است، بازرسی کل کشور اعتراض کرده است و دوباره رسیدگی می‌شود... یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما زمان کی روش رخ داده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعلام تخلفاتش از سوی قوه قضائیه موضوع جدیدی نیست، به بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی واکنش نشان داد و به صورت تلویحی از انتخاب این مربی خبر داد.
باشگاه استقلال اعلام کرد نام سیاوش یزدانی در لیست این تیم ثبت شده است و مشکلی متوجه این مدافع نیست.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: چنین لیستی وجود وجود نداشته و مورد تایید فراجا نیست، بحث‌هایی در این خصوص مطرح شده، اما ارتباطی به رقم جریمه نداشته و هنوز هیچ موضوع جدیدی به ما ابلاغ نشده است.
یکی از مسئولان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی کل انتظامی کشور لیست قیمت جریمه بدحجابی که روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را از اساس تکذیب کرد.
یکی از مسئولان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی کل انتظامی کشور لیست قیمت جریمه بدحجابی که روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را از اساس تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ