تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به قرار گرفتن نامشان در لیست تحریم های جدید اتحادیه اروپا واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان کشورهای عضو ناتو و اوکراین، راهکارهای موجود در واکنش به پایان توافق صادرات غلات را مورد بررسی قرار می‌دهند.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
وزیر کشور درحاشیه نشست هیئت دولت گفت: در حال تعامل با مجلس برای حل سوتفاهم پیش آمده هستیم
سخنگوی شورای نگهبان به بحث واگذاری بی‌ضابطه خودرو به برخی نمایندگان واکنش نشان داد.
رئیس مجلس در واکنش به واگذاری خودروی فیدلیتی به نمایندگان گفت: براساس آیین‌نامه مکلف به صیانت از مجلس هستم و هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
وزارت صمت تاکید کرد: این ادعا کاملا کذب است و این وزارتخانه پیگیری حقوقی این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد.
فاطمی امین در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تحویل ۷۰ دستگاه خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح گذشته وی عنوان کرد: اگر یک مورد هم بود، بگویید که من پیگیری کنم. چنین چیزی نبوده است.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر به استعفای وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان دادند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر به استعفای وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان دادند.
برخی معتقدند اکثر نمایندگان مرد هستند و تاخیر رسیدگی به لایحه زنان و حتی تصویب برخی از مفاد آن به دلیل همین مخالفت مردان است. الهام آزاد در واکنش به این اظهارنظر منتقدان گفت: «این دلیلی برای به تعویق افتادن رسیدگی به این لایحه نیست. این لایحه مدتی از طرف دولت به مجلس ارائه نشد و پس از ورود این لایحه به مجلس باید موارد و مفاد آن مورد بررسی دقیق قرار می‌گرفت. خوشبختانه اصلاحاتی در این لایحه داشتیم. البته به نظر من ایرادات کمی به برخی از مفاد آن وارد شد، چون معتقدم نگاه اسلام متعادل و عدالت‌محور است.»
میرسلیم نوشت: ریشه تحریم‌های اتحادیه اروپا در بیچارگی آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی است و نوعی اظهار وجود مضحک است که البته باید عواقب طبیعی و متقابل آن را بپذیرند؛ تحریم نمایندگان مجلس توهین به ‎مردم است.
نمایندگان مجلس در واکنش به تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، طرحی دوفوریتی را آماده کردند که با تصویب آن نیروهای مسلح کشورهای عضو اتحادیه اروپا از سوی ایران به عنوان تروریست قلمداد می‌شوند
رییس‌ جمهور آمریکا امروز به انتخاب رییس جدید مجلس نمایندگان کشورش پس از ۱۵ بار رأی گیری در ۴ روز واکنش نشان داد.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان دادند و اعلام کردند که بر سر تمامیت ارضی ایران با هیچ کس تعارف ندارند.
علیرضابیگی در پاسخ به این مسأله که «شنیده شده است آقای اژه‌ای در پاسخ به تشدید برخوردها گفته است که باید با ملاحظه و دقت به موضوعات رسیدگی شود»، اظهار کرد: خواسته آقای اژه‌ای از نمایندگان این بود که شما از من اجرای قانون را بخواهید؛ یعنی شما نمایندگان بر موضع قانون پافشاری کنید و تلاش نکنید به من دیکته کنید که من چه کار باید بکنم یا نباید بکنم.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی قطر را تبریک گفتند.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی به ارائه توضیحاتی درباره شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه و بررسی این موضوع در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس پرداخت.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتر نوشت: نمایندگانی که خواهان اعدام معترضین شدند رفتارشان غیرمنتظره نبود. نماینده استصوابی با رای بسیار پایین، چرا نباید خواهان اعدام افراد مزاحم نمایندگی خود شود؟ اگر چنین درخواستی نکنند، خلاف وظیفه عمل کرده و عجیب و غیرمنتظره است.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتر نوشت: نمایندگانی که خواهان اعدام معترضین شدند رفتارشان غیرمنتظره نبود. نماینده استصوابی با رای بسیار پایین، چرا نباید خواهان اعدام افراد مزاحم نمایندگی خود شود؟ اگر چنین درخواستی نکنند، خلاف وظیفه عمل کرده و عجیب و غیرمنتظره است.
نماینده مردم بوکان گفت: محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.
در اطلاعیه مجلس آمده است: مجلس با هدف برخورد با کسانی که با ادعا‌های نادرست خود باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شکایت و برخورد قضایی را حق مسلم خود می‌داند.
سید رضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟ زندگی اجتماعی قانون و قاعده دارد. هر کسی وارد اجتماع شد باید طبق قانون و قاعده عمل کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز ارزش‌گذاری نهایی باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای ارائه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ