دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن نسبت به حذف نام «حسن یزدانی» از لیست برترین‌های ورزش کشور واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به خبر حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در حد خودمان مدارک و مستنداتی را برای کسب مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده‌ایم.
واکنش صمد مرفاوی به حذف تلخ شاگردانش مقابل عراق
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفـت:به نام حقوق زن نباید حق زنان را نقض و زنان جهان را از شنیدن صدای زنان ایران محروم کنند.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار پیامی به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل واکنش نشان داد.
کاپیتان انگلیس به حذف شاگردان گرت ساوت‌گیت از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.
کای هاورتز با انتشار متنی در صفحات اجتماعی خود به حذف تلخ آلمان از جام جهانی واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور آلمان به دنبال حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال کشورش از جام جهانی ۲۰۲۲ پیامی خطاب به بازیکنان این تیم منتشر کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی‌روش انتقاد کرد.
باشگاه بایر لورکوزن آلمان به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اقدام تیم ملی فوتبال این کشور در دستکاری پرچم جمهوری اسلامی ایران و حذف نام «الله» از این پرچم با هماهنگی این وزارتخانه انجام نشده است!
بعد از آنکه نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس، از فهرست تیم ملی غنا خط خورد مدیر برنامه‌های او واکنش بسیار تندی به فدراسیون فوتبال این کشور نشان داد.
سرپرست آکادمی ملی المپیک در مورد حذف میوه و شیرینی از پکیج ورزشکاران در هتل آکادمی ملی المپیک توضیح داد.
دبیرکل AFC به سوالی در مورد وضعیت ایران در جام جهانی پاسخ داد.
ژاوی پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما باید به جنگیدن ادامه دهیم و برای کسب قهرمانی در دیگر رقابت‌ها تلاش کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
علی دایی کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیخود کردند نام مرا در کارزار حذف تیم ملی ایران از جام جهانی آورده‌اند.
حسن اکبری -معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال در ادوار اخیر جام جهانی اظهار کرد: وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی طبیعتا همه را حساس و به مشارکت در حفاظت از این گونه ارزشمند ترغیب کرده است؛ به عبارتی این موضوع تاثیرگذار بوده است و در صورت تداوم می‌تواند همچنان موثر باشد.
مجریان خانه مسافرها در واکنش به بخشنامه حذف«مجوز مجری» که چند روز پیش توسط وزارت میراث فرهنگی به اداره های کل میراث فرهنگی ابلاغ شد واکنش نشان داده و آن را مخالف اصل ۴۴ قانونی اساسی دانستند.
مدتی است که پرچم اسپانیا روی عکس پپ گواردیولا در وبسایت باشگاه منچسترسیتی دیده نمی شود و همین مساله حساسیت‌هایی را در اسپانیا به همراه داشته است.
لاندو نوریس واکنش شدیدی به حذف احتمالی گرندپری بلژیک از تقویم فرمول یک نشان داد.
مسمومیت ۳۰ مسافر در مشهد با منواکسید کربن
واکنش مهدوی‌کیا به حذف تیم امید از جام ملت‌ها
توضیحات رامبد جوان درباره حذف نام وریا غفوری در برنامه اخیر خندوانه ،باعث واکنش شبکه های اجتماعی شد و حتی روزنامه‌های ورزشی صبح امروز هم به آن واکنش نشان دادند. این مجری حذف نام کاپیتان سابق استقلال را بدلیل پیش‌گیری از سانسور برنامه عنوان کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ