اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الاهلی در حالی به پایان رسیده که از پرسپولیس به عنوان اولین مقصد و مشتری طبیعی او یاد می‌شد اما...
دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز این روزها در تماس با او جویای آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس هستند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: راحت‌ترین تصمیم این است که برای داربی داور خارجی بیاوریم و پشت او پنهان شویم، اما داور فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود.
مدافع تیم پرسپولیس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران حمایت کرد.
رضا درویش می‌گوید موانع حضور پرسپولیس در آسیا در حیطه اختیارات او نیست.
منوچهر اسماعیلی، ۸۴ سال قبل در چنین روزی به دنیا آمد؛ او جدای از هنرش که به مرد هزار صدای دوبله شهرت داشت، عاشق ورزش فوتبال و تیم پرسپولیس بود؛ به طوری که در بریده‌های جراید قدیمی از قول او گفته شده بود که «هرجا پرسپولیس باشد من هم هستم!»
با این خاموشی مهاجمان و ستاره‌های ایرانی، مهدی طارمی، ولی برای چندمین فصل متوالی روند باثباتی را در پیش گرفته و همچنان تک‌ستاره فوتبال ایران در اروپاست. او که روزگاری با حضور در باشگاه پرسپولیس لقب گل‌نزن‌ترین مهاجم ممکن را یدک می‌کشد، این روز‌ها آن‌قدر درخشیده که رسانه‌های پرتغالی عنوان جذاب «نخبه» را برایش در نظر گرفته‌اند
رضا درویش می‌گوید مهدی ترابی جزو با اخلاق‌ترین بازیکنان ایرانی است.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
مجتبی حسینی در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی به حمایت از یحیی گل‌محمدی و سرمربیان ایرانی پرداخت.
ستاره ایرانی پورتو در تقابل با هم‌بازی سابق خود در پرسپولیس درخشید.
برخلاف شایعات، مشکل یورگن لوکادیا همچنان پابرجاست و او قصد خروج از ایران را دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
جدایی عبدی منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس خواهد بود و باید دید اگر او موفق به جلب رضایت باشگاه شود، در لیگ برتر ایران فوتبالش را ادامه خواهد داد یا اینکه شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان خواهد کرد.
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
عملکرد پر فراز و نشیب مدافع تیم ملی ایران در پرسپولیس می تواند جایگاه او را در جمع ملی پوشان دچار تزلزل کند.
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس از مردم به خاطر دعاهایی که در حق او داشته اند قدردانی کرد.
بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس درباره قبول پذیرش هدایت خزر لنکران می گوید که انتظارات از او بالاست.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر درخواست جدایی از این تیم را داده و مدیران باشگاه به فکر فروش او هستند.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر درخواست جدایی از این تیم را داده و مدیران باشگاه به فکر فروش او هستند.
دلیل اصلی انتقال لوکادیا به لیگ ایران دریافت دستمزدی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس است. گفته می‌شود او سالیانه در باشگاه ایرانی مبلغ ۲ میلیون یورو (براساس ارزش گذاری ترانسفرمارکت) کسب خواهد کرد.
دلیل اصلی انتقال لوکادیا به لیگ ایران دریافت دستمزدی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس است. گفته می‌شود او سالیانه در باشگاه ایرانی مبلغ ۲ میلیون یورو (براساس ارزش گذاری ترانسفرمارکت) کسب خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ