باشگاه فولاد نسبت به انتشار برخی شایعات درخصوص بازار نقل و انتقالات خود واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بانک مرکزی در خصوص نحوه عمل با مؤسسات مالی و بانک های ناتراز اطلاعیه ای صادر کرد.
اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص پرداخت تسهیلات مرابحه به زائرین اربعین حسینی
سرمربی فولاد از حضور یا عدم حضور هاشمی‌نسب‌ روی‌نیمکت در دیدار فردای تیمش مقابل اظهار بی اطلاعی کرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
باشگاه تراکتور از واریز مبلغ رضایتنامه گوستاوو خبر داد.
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه ای، از روشن شدن وضعیت نیمکت تیم در روزهای آینده و حفظ شاکله تیم خبر داد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه ای از زحمات و همکاری کلیه دست اندرکاران و تماشاگران دیدار سپاهان و زنیت تقدیر به عمل آورد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات ورزشگاه فولاد آره‌نا از دلیل دعوتش ابراز بی اطلاعی کرد.
باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه بلند بالایی، به صحبت های یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار توضیحی در مورد اتفاقات دیدار این تیم در هفته هفدهم لیگ برتر اعلام کرد از داور دیدار برابر فولاد شکایت خواهد کرد.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.
باشگاه فولاد در خصوص شایعات پیرامون صندلی مدیرعاملی این باشگاه اظهار نظر کرد.
باشگاه فولاد خوزستان از آزادی وریا غفوری و بازگشت او به تمرینات این تیم خبر داد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص پرداخت مالیات مدافع سابق خود اطلاعیه‌ای صادر کرد.
با وجود اعلام مهدی تاج در برنامه دیشب شبکه ورزش، باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای مخالفت خود را با حضور جواد نکونام سرمربی خود به عنوان دستیار تیم ملی در جام‌جهانی اعلام کرد.
باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه ای مدعی شد که ورود یک جیمی جامپ به درون زمین و در بازی با فولاد، مشکوک بوده است.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
در اطلاعیه سازمان صداوسیما آمده است: صداوسیما سال‌ها است در راستای انجام تکالیف قانونی و به منظور تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز و در چارچوب قوانین و مقررات جاری برای تبلیغ کالا، خدمات و فعالیت های بنگاه‌های اقتصادی اقدام به عقد قرارداد با آنها می نماید.
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ