باشگاه استقلال تهران نسبت به شایعات زودهنگام نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تماس خبرنگار ورزش سه با مدیر باشگاه سرنوشت حضور قایدی در استقلال مشخص شد.
کاپیتان فصل گذشته استقلال برای تعیین تکلیف قرارداد خود با مسئولان باشگاه استقلال دیدار کرد.
سرمربی جوان استقلال امیدوار است که پس از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت باشگاه، بازیکنان مورد نظر او جذب شوند.
با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان حل نشده است.
با گذشت نزدیک به ده روز از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، همچنان تکلیف نیمکت رهبری این تیم مشخص نیست و مدیران باشگاه استقلال انگار درست مثل هواداران این تیم نمی‌دانند چه کسی قرار است آبی پوشان را در رقابت‌های داخلی و شاید هم رقابت‌های بین المللی فصل جدید رهبری کند.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
تکلیف مدیریت باشگاه استقلال این هفته مشخص خواهد شد با این حال هنوز مدیریت هیچ فردی در استقلال قطعی نشده است.
بر خلاف اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در برنامه این هفته فوتبال برتر ممکن است تکلیف کادر فنی این تیم تا پنج شنبه مشخص نشود.
باشگاه شباب الاهلی امارات تکلیف مهدی قایدی بازیکن ایرانی این تیم را مشخص کرد.
گفته می‌شود باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس هم در اختیار وزارت ورزش و جوانان است.
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.
باشگاه استقلال تکلیف بازیکن خارجی که قرار است ،به جای سیاوش یزدانی به اردوی تیم آبی ملحق شود را این هفته مشخص خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید تکلیف کاوه رضایی برای ماندن در تراکتور یا جدایی از این تیم بعد از جلسه کمیته انضباطی مشخص می‌شود.
مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال بزودی در نشستی تکلیف نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل دوم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را مشخص خواهند کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین این تیم تاکید کرد که سرمربی پرتغالی نه تنها این فصل بلکه سال آینده هم در راس کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهاجم تیم فوتبال استقلال را تکذیب کرد و گفت: تکلیف دیاباته تا پایان هفته مشخص خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهاجم تیم فوتبال استقلال را تکذیب کرد و گفت: تکلیف دیاباته تا پایان هفته مشخص خواهد شد.
باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.
نماینده مطهری قرار است امشب با مشاور و یکی از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را درباره جدایی از جمع آبی‌ها برگزار کند.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ