با تصنمیم لوئیس انریکه، بورخا آلوارز از این پس مربی گلرهای پی اس جی خواهد بود. او در دو سال و نیم گذشته مربی دروازه بان های اف سی آندورا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بیرانوند در دو هفته اخیر لیگ برتر گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه‌ای عمل می‌کند. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس‌های زیاد بود.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
با گذشت حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می‌رسد آرام آرام رابطه دولت و مجلس در سال منتهی به انتخابات مجلس دچار تحولاتی شده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می‌گیرد.نشانه‌های این تغییرات را این روزها در اخبار رسانه‌ها به عینه می‌توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و در هر جلسه نمایندگان با الفاظ و عبارات متفاوتی دولت را مورد خطاب قرار می دهند.
عثمان دمبله که دیروز رسما از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست امروز در تمرینهای این تیم زیر نظر لوئیس انریکه شرکت کرد و با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شد.
یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول معتقد است که سن هری کین می‌تواند تاثیر منفی بر روی عملکرد او در آلمان داشته باشد.
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان ابتدایی به شرط تغییر در ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی، گفت: این امر را برای دانش آموزان ابتدایی مناسب نمی‌دانم چراکه خانواده‌ها را به دردسر می‌اندازد.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
هنوز کسی متوجه نشده که چرا محسن مسلمان به یکباره تصمیم به پایان دادن به مسیر فوتبالی‌اش گرفت.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درخصوص حکم صادر شده برای علیرضابیگی به گفت: ما اظهارات آقای علیرضابیگی را در راستای وظایف نمایندگی ندانستیم. ایشان گفته‌اند که به نمایندگان در قبال انصراف از استیضاح وزیر صمت ماشین داده‌اند، این دروغ بود.
با نظر لوئیس انریکه، پی اس جی قصد دارد آرنائو تناس، گلر سابق بارسا، که از سوی ژاوی در فهرست مازاد قرار گرفت را جذب کند.
با اعلام رسمی باشگاه النصر عربستان، لوئیس کاسترو به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
نیمار، ستاره برزیلی، دیگر قصد ترک پاری سن ژرمن را ندارد و مشتاق همکاری با لوئیس انریکه است.
با نظر لوئیز د لا فوئنته، آنسو فاتی جایگزین نیکو ویلیامز در لیست تیم ملی اسپانیا برای لیگ ملت‌های اروپا شد.
لوییس انریکه در جام جهانی به گروهی از ستاره‌ها اعتماد کرد که به نظر او دست‌نیافتنی بودند. اما گروهی از آنها اکنون در باشگاه‌هایشان فراموش شده‌اند.
به نظر می‌رسد در صورت تداوم حضور لوئیز کامپوس در پاری سن ژرمن، تکلیف نخستین خرید این باشگاه روشن شده است.
درحالیکه در روزهای گذشته از چندین مربی صاحب‌نام به عنوان نامزدهای جانشینی گراهام پاتر در چلسی یاد می‌شد ولی به نظر می‌رسد این باشگاه تنها دو نفر را در نظر دارد: لوئیس انریکه و زین‌الدین زیدان.
به نظر می‌رسد که لوئیس فن خال، مربی هلندی، پس از جدایی از تیم ملی کشورش قصد دارد تجربیاتش را به ژاوی منتقل کند.
به نظر می‌رسد مصاحبه قبل از بازی لوئیس فن خال دلیل اصلی آرژانتینی ها از او و به‌طورکلی هلندی ها بوده است.
کادنا سر امروز ادعا کرد که لوییس انریکه قصد داشت همچنان مربی تیم ملی اسپانیا باقی بماند ولی نظر فدراسیون فوتبال چیز دیگری بود.
به نظر می‌رسد که قطع همکاری لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، با فدراسیون فوتبال این کشور قطعی است.
در اروگوئه از این بیم دارند که فیفا مجازاتی بسیار سنگین و مشابه لوئیس سوارز را برای ادینسون کاوانی و نیز خوزه خیمنز در نظر بگیرد.
آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا، در باشگاه خود زیر نظر پپ گواردیولا کار می کند و در تیم ملی مربی او لوییس انریکه است. او معتقد است این دو مربی شباهتی به هم ندارند.
به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز و لوئیز انریکه دو مربی‌ای هستند که سرنوشت سرخیو بوسکتس، مدافع بارسا، را تغییر خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ