پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرینات جلوی بازو تنها راه تقویت عضلات بازو نیستند. یک مطالعۀ تازه می‌گوید انجام حرکاتی که ماهیچه را کش می‌آورند در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانند عضلات را تقویت کنند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
باشگاه بارسلونا باید تا فردا وضعیت قرارداد 10 بازیکن خود را مشخص کند.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
مارکو آسنسیو فاش کرد که مربی اسپانیا قبل از بازی فینال لیگ ملت‌ها دقایق اندکی را به تمرین ضربات پنالتی اختصاص داده بود.
تیم ملی فوتبال پرتغال در پایان نیمه اول بازی با بوسنی با نتیجه 1-0 به رختکن رفت.
ورزشگاه کارگران پکن امروز برای تماشای دیدار آرژانتین و استرالیا مملو از تماشاچیانی بود که پیراهن شماره 10 آرژانتین را پوشیده و هر بار که مسی صاحب توپ می‌شد ورزشگاه را روی سرشان می‌گذاشتند.
سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لیونل مسی به باشگاه سابقش بارسلونا اعلام کرده برای دریافت پیشنهاد این باشگاه تنها 10 روز دیگر منتظر خواهد ماند.
استقلال می توانست به جای پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد اگر فقط چند مورد از اتفاقات لیست شده در این مطلب، به سود آبی ها رقم می خورد.
رکسهام فقط یک برد دیگر لازم دارد تا به پایین‌ترین دسته مسابقات لیگ صعود کند، اما در این مسابقه به جز 10 هزار نفری که در شمال ولز به ورزشگاه می‌روند، میلیون‌ها نفر دیگر نیز از راه دور آنها را تشویق می‌کتتذ.
بازیکن فولاد گفت که در لیگ ایران به حدی بازی ها کند است که به صورت مفید فقط 10 دقیقه بازی انجام می شود.
از میان 386 مربی و کاپیتانی که در انتخاب بهترین‌های سال فیفا حق رأی داشتند، تنها 10 نفر وینیسیوس را در میان سه بازیکن برتر دنیا قرار دادند.
چگونه انزو از ارزش فقط 10 میلیون یورویی(به علاوه پاداش هایی که در مجموع می تواند تا 18میلیون یورو برسد) در جولای 2022 به 120 میلیون یورو در ژانویه 2023 رسید؟
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی برابر اورتون به پله ادای احترام کرد و او را افسانه ای فراموش نشدنی خواند.
کیان پیرفلک بدون شک خبرسازترین فرد هفته بود. به نام خدای رنگین کمانش دل خیلی از ایرانی ها را فرو ریخت. جان باختن جگرسوز او در جریان اعتراضات در ایذه در روز 25 آبان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت. علیرضا عصار قطعه ای به نام خدای رنگین کمان برای او خواند. بسیاری استوری های شبکه های اجتماعی شان را به عکس این کودک 10 ساله مزین کردند.
برخلاف لیگ کشتی آزاد که در نهایت برای هر 10 ملی‌پوش تیم خوب و نسبتاً متمول وجود داشت، اما در لیگ فرنگی به نظر در نهایت چندین نفر از ملی‌پوشان بدون تیم خواهند ماند.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 1-0 آرسنال مقابل لیدز از شاگردانش ستایش کرد و گفت با وجود ضعیف بازی کردن در نیمه دوم آنها با شخصیت و شجاعت توانستند سه امتیاز بدست بیاورند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 1-0 مقابل اومونیای قبرس، شاگردانش را مورد تحسین قرار داد.
بعد از چند سال انتظار، بالاخره قراردادهای کشتی گیران هم به سقف میلیارد رسید؛ اگرچه هنوز فقط تک ستاره ها قراردادهای قابل توجهی امضا می کنند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که پیروزی 1-0 مقابل بارسا، شروعی تازه برای تیم در رقابت های این فصل است.
تنها مهاجم خارجی که شروعی بهتر از یورگن لوکادیا را رقم زد، ایمون زاید بود که در 10 دقیقه پایانی شهرآورد تهران سه بار دروازه استقلال را گشود.
استقلال در 10 سفر قبلی خود به شهر انزلی، تنها یک بار برابر ملوان موفق به کسب پیروزی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ