مشهد ـ مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان‌رضوی گفت: برای فراهم کردن زمینه تحصیل بهترین اتباع خارجی به‌زودی شش مدرسه در مشهد راه‌اندازی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن یک سبک زندگی سالم شامل ورزش، هیدراتاسیون (آبرسانی بدن) و خوردن وعده‌های غذایی متعادل می‌تواند به طور طبیعی به حفظ سطح قند خون در محدوده نرمال کمک کند و حتی در کاهش کلسترول و بهبود سلامت روده مفید باشد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده‌اید اما به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده باشید؛ موضوعی که شاید ریشه در مشکلات دیگری داشته باشد.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
تغییرات هورمونی دوران یائسگی همراه با نازک شدن مو‌ها و ریزش مو است. خبر خوب این است که یک رژیم غذایی مغذی همراه با مصرف مولتی ویتامین‌ها برای جلوگیری از شکنندگی و خشکی مو می‌تواند مفید باشد.
آتش سوزی در شهر هاوایی آمریکا به کشته شدن حداقل ۶ نفر و آسیب دیدگی هزاران نفر دیگر منجر شد.
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوسی در حومه پایتخت سومالی ۶ تن از مسافران، جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
ژسوس، سرمربی پرتغالی به شدت پیگیر حضور یک مهاجم برای تقویت خط حمله‌اش در مسابقات آتی است.
ویتامین‌ها ریزمغذی‌هایی هستند که بدن برای انجام یکسری فعالیت‌های طبیعی به آن‌ها نیاز دارد و لازم است از طریق مواد غذایی وارد بدن شوند. اما کمبود آن‌ها چه نشانه‌هایی دارد؟
ملی پوش وزنه‌برداری کشورمان در آسیا به تنهایی صاحب ۶ مدال شد.
کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲، دانشگاه علم و صنعت (منطقه ۴)، شهرداری منطقه ۴، ژئوفیزیک (منطقه ۶)، تربیت مدرس (منطقه ۶)، گلبرگ (منطقه ۸)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، پیروزی (منطقه ۱۳)، مسعودیه (منطقه ۱۵)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه۲۲ با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در وضعیت قابل قبول قرار دارند.
با افزایش تعداد ایستگاه‌های خط ۶ به ۱۷ ایستگاه، امکان تبادل سفر مسافران این خط با سایر خطوط در ۵ ایستگاه شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر (خط یک)، ایستگاه میدان امام حسین (ع) (خط ۲)، ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) (خط ۳)، ایستگاه میدان شهدا (خط ۴) و ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (خط ۷) فراهم خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۹.۵ کیلومتر از خط ۶ مترو حد فاصل ایستگاه میدان امام حسین (ع) تا ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس به همراه ایستگاه شهید دادمان به بهره برداری می‌رسد.
این مقام مسئول تصریح کرد: بعد از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که صحبت این دانش آموزان درست نبوده و صرفا برای عدم حضور در مدرسه و محل امتحان، اینگونه وانمود کرده اند.
درودی بیان کرد: تعداد دو نفر از خبرنگاران دخیل در ماجرا و نیز مربی این مدرسه فوتبال طی صدور قرار نظارت قضائی به مدت ۶ ماه به ترتیب از فعالیت‌های رسانه‌ای و مربیگری منع شده‌اند.
بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز، مدرسه، خانواده و معلمان آینده» پنجشنبه ۶ بهمن با حضور ابراهیم رییسی، رییس جمهور و حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز در وزارت کشور برگزار شد.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله‌ راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین مصدوم شدند.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
تیراندازی یک کودک ۶ ساله به سوی معلمش در مدرسه ای در ایالت ویرجینیا، مقامات پلیس آمریکا را شوکه کرده است.
بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۱۹ آذرماه)، کیفیت هوا درایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱)، شریف (منطقه ۲)، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، تربیت مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۲، پیروزی (منطقه ۱۳)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرداری منطقه ۱۹ و شهرداری منطقه ۲۱ در وضعیت ناسالم برای همه قرار دارد.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه رقمی معادل ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام در همان استان و محل تعهد شده است.
مقامات آمریکایی می‌گویند تیراندازی در محوطه مدرسه ای واقع در کالیفرنیا دست کم شش زخمی برجای گذاشته است.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فرمول محاسبه تعیین شده از سوی کارگروه مبلغ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌عنوان پایه برای یک سال به علاوه مبلغ ۴۵ هزار تومان به ازای هر کیلومتر در هر روز تعیین شده است، می‌گوید: «این ارقام حداکثر نیز متناسب با مسافت خواهد بود؛ بنابراین مبالغ اعلامی از طرف تاکسیرانی و فرمانداری به‌صورت مکتوب مورد اعتراض واقع شده و طبق اطلاعاتی که به ما داده‌اند، قرار شده به سرعت بازنگری شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ