ژسوس، سرمربی پرتغالی به شدت پیگیر حضور یک مهاجم برای تقویت خط حمله‌اش در مسابقات آتی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد مسابقات شنا قهرمانی جهان با کسب جایگاه ۶۱ به کار خود پایان داد.
در چهارمین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد با رقیبان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه به مناسبت عید غدیر۶۱ زندانی استان از ارفاقات قانونی بهره مند شدند، گفت: ارفاقات شامل مواردی مانند آزادی مشروط، مرخصی دوره ای و غیره می‌شود.
کریمایی گفت:: صنعت پتروشیمی ۱۲۰ میلیون تن محصول پتروشیمی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ با وجود تحریم‌ها صادر کرده که ۸۱ درصد آن به سامانه نیما تزریق شده است.
در حالی که شرکت‌های مختلف برای توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما تهدیدهای این حوزه نیز مورد توجه قرار دارد.
قوچان ـ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان رضوی گفت:برگزاری مانورهای اطفا حریق کاهش چشمگیری در حریق مراتع داشته به طوری در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش ۶۱ درصدی حریق نسبت به سال قبل آن بوده ایم.
­مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز جاری به معادل ۶۱ میلیون دلار رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از نظر سرعت اینترنت همراه از رتبه ۸۰ در ابتدای این دولت به رتبه ۶۱ در بین کشورهای جهان رسیده ایم.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که تاکنون بیش از ۶۱ میلیون صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان ارسال شده است.
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
رسانه‌های نیوزیلند از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر در نزدیکی پایتخت این کشور خبر دادند.
مرکز آماری معطی در گزارشی اعلام کرد از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) عملیات های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری رشد فزاینده ای داشته و منجر به کشته و زخمی شدن ۷۱ صهیونیست شده است.
تصویر میدان فردوسی در ابتدای دهه ۴۰ شمسی را مشاهد می‌کنید. زمانی که میدان بزرگتر بود و شاعر شهیر شاهنامه با صلابت بر فراز میدان تردد مردم را نظاره می‌کرد.
مسئولان کشور سومالی اعلام کردند که ۶۱ تروریست الشباب در حمله هوایی در جنوب این کشور کشته شدند.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۶۱ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از یک تبعه افغانستانی در معبر زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
دیدار آمریکا و هلند در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۲ بر صفر در نیمه نخست پایان یافت.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: تاکنون ۶۱ متهم شناسایی و دستگیر شدند که ۵۴ نفر آنان با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند.
رشد ۶۱ درصدی سپرده‌های دوساله در بانک‌ها
باشگاه استقلال نسبت به پرداخت مطالبات بازیکن امید سابق خود محکوم شد.
برادکام، سازنده انواع تراشه در ایالات متحده، در رقابت با آمازون، مایکروسافت و گوگل، به دنبال دریافت تاییدیه اولیه اتحادیه اروپا و خرید شرکت رایانش ابری وی ام ویر خواهد بود.
قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی‌های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است.
طبق اعلام مرکز آمار ایران، متوسط مبلغ اجاره‎ ماهانه برای اجاره‎ یک مترمربع زیربنای مسکونی در زمستان پارسال نسبت به فصل قبل ۱۶.۳ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۶۰.۹ درصد افزایش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ