ملی پوش وزنه‌برداری کشورمان در آسیا به تنهایی صاحب ۶ مدال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ایران با کسب ۶ مدال عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان را به دست آورد.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب آلن باگایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ آسخانب سعداله یف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
دومین دوره مسابقات پاراکاراته قهرمانی آسیا مالزی برگزار شد و نمایندگان کشورمان از ۶ فرصت موجود موفق به کسب ۴ مدال طلا و برنز شدند.
در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا کاراته یک نقره و سه برنز دیگر برای کاراته ایران بدست آمد تا مدال های کاراته ایران به ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز برسد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تنها رشته‌ای که بر خلاف شاخص‌های مدال آوری در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود تیم فوتبال امید است.
سرمربی تیم قایقرانی روئینگ ایران بعد از کسب ۶ مدال توسط شاگردانش در مسابقات بزرگ مسکو گفت: وقتی حرف کسب مدال المپیک را می‌زنیم باید امکانات‌مان هم برابر با کشورهای صاحب‌نام این رشته باشد.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
دارنده ۶ مدال کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: تمام سرمایه‌گذاری من در ایران است و آن‌ها را خارج نکرده‌ام بلکه با مهاجرت به دنبال عبور از تحریم‌های خارجی هستم.
علیرضا حیدری دارنده ۶ مدال کشتی المپیک و جهان به خارج از ایران مهاجرت کرده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز نهم اردیبهشت ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
مسئولان کمیته ملی المپیک در نشست با عوامل ۶ فدراسیون ورزشی، شرایط مدال آوری این رشته ها در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو چین را بررسی کردند.
تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات بین المللی جوانان و نوجوانان ترکیه صاحب ۶ مدال شد.
حدودا ۶ ماه گذشته از مصاحبه جنجالی پدر حسن یزدانی و تیره شدن روابط مرد هشت مداله با قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی؛ درحالیکه به نظر رابطه رئیس فدراسیون و ستاره تیم ملی حالا مثل قبل شده، حاشیه جدیدی پیرامون علیرضا دبیر و حسن یزدانی شکل گرفته است.
در اولین روز از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، تکواندوکاران ایران 6 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روزهای ۶ تا ۸ بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد.
مقررشد طبق برنامه زمان بندی و در دی ماه، تست گرم ۹ کیلومتر از بخش میانی خط ۶ مترو از بخش میانی خط ۶ مترو انجام پذیرد.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با اشاره به اعزام ۶ ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان العین امارات، گفت: با بازخورد خوبی که تیراندازان از نظر مهارت‌های روانی در اردوهای آمادگی داشتند، عملکرد آنها راضی کننده بود و امید زیادی به کسب مدال در رشته تپانچه و تفنگ داریم.
سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: با وجود این که ۶ شناگر به اردوی آماده سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دعوت شدند اما تنها شناگرانی به این رویداد اعزام می شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.
در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد.
تیم ملی نونهالان کشورمان در روز نخست رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا در ۲ گروه دختران و پسران، صاحب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
در آخرین روز از رقابت‌های پاراشنا بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه، نمایندگان ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۶ نقره و ۴ برنز به کار خود پایان دادند.
عبدالله موحد دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک و اسطوره کشتی ایران از دوستی با هوشنگ ابتهاج شاعر و نویسنده معروف گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ