عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فرمول محاسبه تعیین شده از سوی کارگروه مبلغ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌عنوان پایه برای یک سال به علاوه مبلغ ۴۵ هزار تومان به ازای هر کیلومتر در هر روز تعیین شده است، می‌گوید: «این ارقام حداکثر نیز متناسب با مسافت خواهد بود؛ بنابراین مبالغ اعلامی از طرف تاکسیرانی و فرمانداری به‌صورت مکتوب مورد اعتراض واقع شده و طبق اطلاعاتی که به ما داده‌اند، قرار شده به سرعت بازنگری شود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های مسافری منتهی به مرزهای عراق در اربعین طبیعی است براین اساس نرخ ماشین خارجی از مبدا تهران به ایلام ۲ میلیون تومان است.
دولت چین یک هدف رشد اقتصادی نسبتاً محافظه کارانه حدود ۵ درصد برای سال تعیین کرد که حتی بدون محرک‌های عمده همچنان در مسیر خود باقی می‌ماند.
در هفته‌ای که بانک مرکزی، بار دیگر در بازار شبانه مداخله نکرد، نرخ بهره بین بانکی با رشدی ۰.۰۵ واحد درصدی مواجه شد و به روند صعودی خود بازگشت.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تناسب قیمت گذاری از ابتدا تا انتها زنجیره خودروسازی اظهار داشت: با توجه به اینکه خودروسازان مواد اولیه موردنیاز خود را از بورس و با قیمت آزاد خریداری می کنند لازم است در قیمت گذاری شورای رقابت نرخ مواد اولیه نیز در قیمت تمام شده خودرو لحاظ شود.
یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اجرای طرح همسان سازی و مناسب سازی قیمت نان در استان گفت: افزایش نرخ نهایی هفته جاری اعمال می شود.
نرخ بهره ژاپن صعودی نخواهد شد
قیمت رهن خانه به شدت بالا رفته است به گونه ای که با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۱۲ متری در محله سئول تهران رهن کرد.
نرخ مشارکت زنان در بازار کار ایران کمتر از یک چهارم نرخ مشارکت زنان در اقتصاد‌های توسعه یافته و کمتر از نصف نرخ مشارکت زنان ترکیه‌ای است و برآورد‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری زنان در ایران هفتاد درصد بالاتر از مردان است.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۲ حدود ۸.۲ درصد بوده که به این ترتیب نرخ بیکاری در ۲۴ استان کاهش یافت.
سید صولت مرتضوی در آئین رونمایی از سامانه جست و جوی شغل با هدف کاهش هزینه های جست وجوی شغلی گفت: بالغ بر ۷۲۰ هزار فرصت شغلی در بازه زمانی یکساله از تابستان پارسال تا امسال ایجاد شده است.
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس، از افزایش نرخ باروری در کشور پس از ۳۰ سال خبر داد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نرخ بی سوادی استان سمنان ۱.۷ درصد است، گفت: در تلاش هستیم تا جشن ریشه کنی بی سوادی را برگزار کنیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با توجه به عدم ارسال تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ گفت: این موضوع موجب گلایه خانواده‌ها شده و امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر این لایحه را به شورا ارسال کند.
رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کرایه سرویس مدارس بسیار بیشتر از آن چیزی است که توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نرخ‌گذاری به عهده شورای شهر است و حقیقتاً کار مدرسه تعلیم و تربیت است.
اعلام نرخ نهایی سرویس مدارس
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هر ساله نرخ کرایه سرویس مدارس در شورای شهر مصوب می‌شود و برای سالجاری نیز پیش بینی شده به طور متوسط ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم، اما از آنجایی که در برخی موارد در سال گذشته افزایشی وجود نداشته، مشکلات خاصی در برخی مسیر‌ها وجود دارد و برای سال جاری اجازه داده شد تا سرویس مدارس متوسط ۲۵ درصد و حداکثر تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند.
نرخ «سرویس مدارس» در تهران، تعدیل شد
نرخ سرویس مدارس حتی برای مسافت‌های کوتاه ۵ یا ۱۰ دقیقه‌ای رقمی معادل ۷ تا ۹ میلیون تومان است. این رقم برای مسافت‌های طولانی‌تر تا ۱۸ میلیون تومان از سوی خانواده‌ها گزارش شده است.
نرخ سرویس مدارس در سال جدید
مشهد ـ شورای شهر مشهد مقدس با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در مشهد موافقت کرد.
مشهد ـ شورای شهر مشهد مقدس با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در مشهد موافقت کرد.
زنگنه با بیان اینکه عدم این افزایش قیمت چند دلیل عمده دارد افزود: باتوجه به اینکه هزینه‌های کشاورزان به ریال است و اکثرا هم بصورت خانوادگی نسبت به کشت آن اقدام می‌کنند برآورد درستی از افزایش واقعی هزینه‌های تولید ندارند و از طرفی اطلاعاتی نسبت به ارزش دلاری محصول خود نیز ندارند و دچار توهم پولی شده و از این رو با هر پیشنهاد قیمتی نسبت به فروش محصول خود اقدام می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ