رهبر چچن با افتخار از اینکه رکورددار تحریم‌ جهان است تاکید کرد که من از دین اسلام، آداب و سنن و امنیت کشورمان محافظت می‌کنم. هیچ چیز برای من مهمتر از این نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
دریاچه سد گتوند خوزستان که از ابتدای امسال کم‌کم بالا آمده بود، حالا به بیشترین میزان خود رسیده و روستاهای «پابرآفتاب»، «تنگ‌هلیل»، «رگ‌هلیل»، «گل‌انبار»، «چال‌ناک»، «چم‌لوند»، «تلخاب تاجدین» و «پرنوشته» را در دو طرف دریاچه سد، به زیر آب برده است. آب تا سقف بعضی از خانه‌ها رسیده و در حال وارد شدن به خانه‌هایی است که در قسمت‌های بالادست‌تر قرار دارند.
دریاچه سد گتوند خوزستان که از ابتدای امسال کم‌کم بالا آمده بود، حالا به بیشترین میزان خود رسیده و روستاهای «پابرآفتاب»، «تنگ‌هلیل»، «رگ‌هلیل»، «گل‌انبار»، «چال‌ناک»، «چم‌لوند»، «تلخاب تاجدین» و «پرنوشته» را در دو طرف دریاچه سد، به زیر آب برده است. آب تا سقف بعضی از خانه‌ها رسیده و در حال وارد شدن به خانه‌هایی است که در قسمت‌های بالادست‌تر قرار دارند.
سالاد ماکارونی از آن سالاد‌های پرطرفداری است که هرکس بنا به سلیقه خود، یک دستورپخت خاص برایش دارد، اما تنوع رنگی این سالاد به کمک سبزیجات، هم جذابیت خاصی برای بچه‌ها دارد و هم مواد مغذی بیشتری به بدن می‌رساند؛ این شما و این دستوری از سالاد رنگارنگ ماکارونی.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد. شدت سیلاب در معابر مرتفع از جمله خیابان بازارچه جوانرود شدت بیشتری داشت. منبع: خبرفوری
محققان در سال ۲۰۲۱ با استفاده از یک رصدخانه این سیاهچاله را شناسایی کردند که موادی را به فضا باز می‌گرداند، اما این سیاه‌چاله در سه سال قبل هیچ ماده‌ای مصرف نکرده بود. ماه گذشته، تیمی با استفاده از یادگیری ماشینی، تصویر معروف مسیه ۸۷ را بهبود بخشید تا جزئیات بیشتری در مورد مواد اطراف آن مشخص شود.
«اطلس» که یک ربات انسان‌نما فوق‌العاده پیشرفته است، توسط شرکت رباتیک بوستون دینامیک ساخته شده است. این یک ربات دو پا است که نزدیک به ۱۸۳ سانتی متر قد و ۸۱/۶ کیلوگرم وزن دارد. اطلس قادر به انجام کار‌های مختلف از جمله راه رفتن، دویدن و پریدن است. آخرین نسخه ربات‌های بوستون دینامیک می‌توانند با ریتم بیشتری نسبت به بسیاری از انسان‌ها برقصند. شرکت رباتیک بوستون دینامیک از سال ۱۹۸۳ در حال کار کردن بر روی روبات‌ها و توسعه فناوری‌های رباتیک است و اطلس آخرین نسخه ربات‌های این شرکت است.
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
کریستیانو رونالدو با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال شد.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در یک گفتگوی تلویزیونی بازنشستگان را به رنج بیشتری دعوت کرد. این درحالیست که او فراموش کرده بود ساعت مچی ۸۰ هزار یورویی‌اش را دستش نبندد.
یکی از ترفند‌هایی که به شما برای مرتب کردن کشوی لباس و کمد کمک می‌کند، نحوه صحیح و درست تاکردن لباس‌ها به کوچک‌ترین حالت ممکن است؛ زیرا جای بیشتری برای تمام لباس هایتان باقی می‌ماند. حتی می‌توانید لباس‌ها را بر اساس رنگ یا طرح دسته بندی کنید و در کمدتان قرار دهید.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
مسئول اداره هواشناسی شهرستان چادگان گفت: بیشترین بارش‌ها در روستا‌های شهرستان چادگان در روستا‌های دولت آباد گل سفید، فراموشجان، دهکلبعلی و اورگان رخ داده است.
بازار ازدواج در امارات داغ است و دفتر‌های خدمات مجالس و مشاوران حقوقی برای کمک به زوج‌ها آماده‌اند. هر روز زوج‌های بیشتری برای ازدواج راهی دبی می‌شوند.
روهیت اسپهیا که کار آموزش نیرو‌های هندی را در منطقه مرزی عهده دار است می‌گوید: هنگامی که یک سرباز تشنه به خون با چاقو، چکش یا به احتمال زیاد با چماقی که به سیم خاردار یا میخ مجهز است به شما نزدیک شد، گلو، چشم ها، دنده ها، استخوان گلو و کشاله ران را هدف قرار دهید تا بیشترین آسیب را وارد کرده باشید.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اخیرا رئیس‌جمهور محترم چین از منطقه دیدار کردند. ما از این دیدار‌ها که در راستای طرح جاده و کمربند و سرمایه‌گذاری بیشتری در این منطقه انجام بگیرد استقبال می‌کنیم. /خطایی که رخ داد ورود به مسائل سیاسی بود، ولی این خطا به مثابه این بود که ما هم درباره تایوان که جزو خاک آن‌ها است اظهارنظری کنیم که برای چین موجب خرسندی نشود. / امیدواریم چنین خطا‌هایی دیگر رخ ندهد و جبران شود.
برخی منابع خبری از وقوع سومین انفجار در محله راموت قدس اشغالی خبر می‌دهند. گزارش شده است که در این انفجار سه اسرائیلی زخمی شدند. از جزئیات بیشتر انفجار سوم گزارش بیشتری در دست نیست.
دکتر شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس می‌گوید: من همیشه گفته‌ام افرادی که فرزند زیادی می‌خواهند خودشان را دوست دارند، اما کسی‌که فرزند کم می‌خواهد فرزندش را دوست دارد چراکه می‌خواهد به او امکانات بیشتری بدهد، بنابراین نه تنها خانواده تضعیف نشده است بلکه برعکس از منظر کیفی تقویت شده است، حتی درخصوص طلاق باید بگویم از این‌که آمار طلاق زیاد شده انتقاد نمی‌کنم، برای این‌که طلاق‌های عاطفی و پنهان که قرار بود زن بسوز و بسازد تغییر کرده، یعنی زنی که تامین مالی دارد به جای طلاق عاطفی از همسرش جدا می‌شود، بنابراین تغییری در طلاق اتفاق نیفتاده است.
ماده کف مانند از دیروز سطح رودخانه دز را فرا گرفته است. شدت این ماده کف مانند در محدوده رودخانه دز حوالی منطقه زیباشهر و بوستان ساحلی علی کله شدت بیشتری داشت.
یکی از ماده‌های مخدری که در سال‌های اخیر در میان جوانان رواج زیادی داشته، «گل» است. طرفدارانش می‌گویند اعتیادآور نیست. اگر می‌خواهید درباره عوارض مصرف گل اطلاعات بیشتری داشته باشید این ویدئو را تماشا کنید.
خودروی مجهز به فناوری شناور مغناطیسی (maglev) در بزرگراهی در چین با موفقیت آزمایش شد. این خودرو ۳۵ میلی‌متر بالاتر از سطح جاده و با استفاده از نیروی مغناطیسی، معلق است و به کمک ریل‌های رسانای نصب‌شده در کنار جاده هدایت می‌شود. خودرو‌های مگلو در مقایسه با سایر خودروها، طول عمرشان به میزان قابل توجهی بیشتر است و در حالی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، دارای سرعت بیشتری برای حرکت هستند. چین در سال‌های اخیر با رونمایی از اولین قطار مگلو در شانگهای، به پیشروترین کشور در فناوری حمل‌ونقل مگلو تبدیل شده است. چینی‌ها قصد دارند به زودی قطار سریع‌السیری که قادر به حرکت با سرعت ۶۰۰ کیلومتر در ساعت است را هم برای استفاده عموم افتتاح کنند.
سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مردادماه ۲۴ استان کشورمان را در بر گرفت و با وجود هشدار‌های هواشناسی و آماده‌باش ستاد‌های مدیریت بحران به‌دلیل شدت سیل خسارت‌های بسیاری به بار آمد که بیشترین حجم این خسارت‌ها در بخش کشاورزی اتفاق افتاد.
ما‌ها از احوال و جزئیات بیشتری از این شهید برخوردار بودیم، مقاومتش را در جنگ دیدیم، تمرکزش را بر خدا مشاهده کردیم، که این‌ها را اگر می‌شد نوشت و اگر انسان توانایی بیان می‌داشت یا توانایی قلم می‌داشت و این‌ها را ترسیم می‌کرد، قطعاً عده‌ای در دنیا پیدا می‌شدند و می‌گفتند این‌ها فرشته اند و بلکه بالاتر از فرشته.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ