قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در رابطه با حضور خود در تیم شمس آذر در فصل آینده گفت: بیشترین نگرانی من این است که این احترام و اعتمادی که مردم نسبت به من دارند را از دست دهم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
یک پایگاه خبری عربی به فعالیت گسترده شرکت‌های فرانسوی در نیجر برای استخراج اورانیوم و علت نگرانی پاریس از فقدان نفوذ خود در این کشور آفریقایی اشاره کرد.
90 دقیقه حساس پیش از دربی در انتظار پرسپولیس است و آنها با 10 بازیکن در آستانه محرومیت از جدال با استقلال با نگرانی بزرگی برابر مس کرمان قرار خواهند گرفت.
ناپولی تایید کرد ویکتور اوسیمن، ستاره تهاجمی این تیم، دیدار روز یکشنبه مقابل میلان در سری آ را از دست داده و حتی ممکن است دیدار مهم دو تیم در لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.
گزارشها در انگلیس حاکی است منچسترسیتی به جذب بوکایو ساکا از آرسنال علاقه‌مند است ولی توپچی‌ها بابت از دست دادن این وینگر انگلیسی نگرانی ندارند.
برترین تنیسور جهان اعلام کرد نگران از دست دادن عنوانش پس از نخستین گرنداسلم سال 2023 به میزبانی استرالیا نیست.
شواهد نشان می‌دهند که پوتین واقعا در جنگ گازی خود شکست خورده است. آلمان سال ۲۰۲۳ میلادی را بدون گاز روسیه آغاز می‌کند و نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن آن ندارد. این دقیقا شکست کرملین است. گاز طبیعی روسیه دیگر یک سلاح موثر علیه آلمان نیست.
نیوکولو زانیولو و پائولو دیبالا دو ستاره تهاجمی رم امشب در نیمه دوم دیدار مقابل بولونیا مصدوم شده و زمین را ترک کردند تا مورینیو نگران از دست دادن این دو ستاره بشود.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کشیدگی عضله ران پا ممکن است در شهرآورد تهران غایب باشد.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مقامات بهداشتی انگلستان گزارش می‌دهند که شیوع مخملک در این کشور به حد نگران کننده‌ای رسیده و متاسفانه شش کودک طی روز‌های گذشته بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. گفتنی است اکثر این کودکان زیر ده سال سن دارند.
کیلیان امباپه، ستاره 23 ساله تیم ملی فرانسه، تمرینات امروز تیمش را از دست داده است.
هانسی فلیک نگران خروج صمیمی‌ترین دوست خود در تیم ملی آلمان است و بابت جدایی بیرهوف ناراحت است.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
کاپیتان تیم ملی عربستان در جریان دیدار دوستانه مقابل ایسلند به شدت آسیب دید.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تاکید کرد که هری کین هراسی از مصدومیت پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر ندارد.
از آنجایی که جهان با بحران سه گانه سیاره‌ای تغییرات آب و هوایی، از دست دادن طبیعت و تنوع زیستی، و آلودگی و زباله دست و پنجه نرم می‌کند نگرانی فزاینده‌ای در مورد تاثیر این بحران‌ها بر سلامت روان وجود دارد.
ارتش آلمان در خصوص تخلیه انبارهای تسلیحاتی این کشور، بواسطه ارسال مداوم سلاح به اوکراین نگران است.
روابط بین باکو و تهران از زمان جنگ 2020 بین آذربایجان و ارمنستان تیره و تار بوده است. در حالی که ایران بارها حمایت خود را از کنترل آذربایجان بر بسیاری از مناطقی که در جنگ اول بین دو طرف در دهه 1990 از دست داده بود، ابراز کرده است، به نظر می رسد نگران گام های بعدی بالقوه آذربایجان است که اکنون جسور شده است.
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.
«شِیکر» یکی از ابزارهای استفاده ماده مخدر «گُل» است که این روزها به راحتی می توان در هر مغازه‌ای به آن دست یافت. جالب اینجاست خرید و فروش و همچنین به همراه داشتن این وسیله جرم است.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، به خاطر از دست دادن احتمالی دو مهاجمش ممفیس دیپای و اوبامیانگ نگران است و به باشگاه اطلاع داده تنها حاضر است با جدایی یکی از آنها موافقت کند.
گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، نگران است که در حال از دست دادن حافظه‌اش باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ