عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر بصورت قطع با فروش متری زمین توسط شهرداری تهران مخالف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای واردات اتوبوس‌های کارکرده از دولت و مجلس مصوبه دریافت کردیم و دیگر مخالفت سازمان محیط زیست معنایی ندارد.
سخنگوی شورای شهر مشهد درباره مخالفان طرح رایگان شدن اتوبوس و حذف من کارت گفت: ما این آمادگی را داریم که در هر مناظره و گفت وگویی با هر شخص حقیقی و حقوقی که مخالف طرح رایگان کردن اتوبوس است شرکت کنیم و با دلیل، مدرک و مستندات و ارقام تحلیلی نشان دهیم منافع این کار برای عموم مردم بسیار زیاد است.
نتخاب ابراهیم بازیان که بررسی سوابق‌اش نشان می‌دهد وی در سال ۱۳۸۹ شهردار ارومیه بوده، در پی عملکرد ضعیفش با هشت رای موافق و یک رای مخالف از سوی شورای شهر ارومیه برکنار شد. اما حالا سکان مدیریت یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های اقتصادی به او سپرده شده است. این شرایط برای سهامدار، وضعیت ناامنی را برای دادوستد سهام آن ایجاد می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: نظارت بیشتر بر حوزه‌های مختلف شهری از جمله اقداماتی است که انجام می‌دهیم.
محسن هاشمی، رئیس شورای پنجم شهر تهران نیز معتقد است؛ اساساً طرح ادعای «ارزان» اداره کردن شهر تهران، یک حرف انحرافی است. او به «سازندگی» می‌گوید: این حرف از زمانی آمد که برخی می‌گفتند، شهر تهران باید گران شود تا مهاجرت به شهر کم شود و همین موضوع تبدیل به تهمتی شده که شهرداران در دوره‌های مختلف به هم می‌زدند. این در حالی است که اساساً تهران گران است و همین گران بودن سبب شده تا مردم در ۱۴۳ شهر اقماری تهران که جمعیت‌شان به اندازه خود تهران است، ساکن شوند.
اصفهان- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر پیگیر انتقال صنایع آلاینده از اصفهان و تبدیل این کلان‌شهر به قطب فناوری و صنایع سبز در ایران است.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
رئیس شورای شهر تهران گفت: دلیلی ندارد سازمان ورزش به این سوله‌ها به چشم ورزشگاه نگاه کند باید به سازمان ورزش اخطار داده شود که این سوله‌ها از سال آینده باید در اختیار مدیریت بحران باشد.
عباسی گفت: در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران پیگیر انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت بودیم و آخرین پیگیری‌ها حاکی از آن است که شهرداری و سازمان آتش نشانی فرصت خواستند تا این لیست معروف به ۱۲۹ ساختمان را پایش و بروز رسانی کنند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تعطیلی در بخشهای مختلف نظیر مدارس و دانشگاه‌ها، راه حل کاهش آلودگی هوا نیست.
شورای شهر پاریس به صراحت با فروش استادیوم پارک دو پرنس به پاری سن ژرمن مخالفت کرد و این ورزشگاه را متعلق به شهروندان پاریس دانست.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره اصلاحیه بودجه شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
عضو شورای شهر تهران گفت:به همان صورت که نباید به سمت اتوبوس‌های دست دوم برویم با اجاره واگن‌های مترو هم مخالفیم.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره انتصابات در شهرداری و واگن‌های اجاره‌ای ارائه داد.
رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماهه‌ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تراموا یا اتوبوس برقی به چند شکل در کشور‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: این اتوبوس‌ها در مسیر ریل شده و یا بدون ریل یا به صورت یک کابین یا چند کابین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و اگر مسیر مناسبی نیز بدون تقاطع برای احداث تراموا در شهر تهران در نظر گرفته شود می‌تواند جهت جابجایی مسافران موثر باشد، اما باید به این نکته اشاره شود که باید مسیر‌های مناسب بررسی و در نهایت در رابطه با خط تراموا تصمیم‌گیری شود.
رئیس شورای شهر تهران از مخالفت شورای شهر برای اختصاص بودجه جهت ساخت پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان از سوی شهرداری خبر داد و گفت: به‌طور واقع بودجه‌ای برای آن نداریم.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان گفت: اداره بهداشت با وجود کارخانه‌ای در نزدیکی کشتارگاه کرمان مخالف است ضمن اینکه آبی که در کشتارگاه برای شستشوی گوشت استفاده می‌شود آب فاضلاب است که برای سلامت مردم مضر است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مخالف برگزاری نمایشگاه در خیابان سئول هستیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: درختان متعددی در مناطق مختلف شهر تهران خشک شده‌اند اما مردم باید دلیل خشک شدن درختان را بدانند، برخی از درختان به دلیل ساخت و سازها خشک می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ