عضو شورای شهر تهران گفت: نظارت بیشتر بر حوزه‌های مختلف شهری از جمله اقداماتی است که انجام می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از سوال خود عقب‌نشینی نمی‌کند تا به نتیجه برسد، تاکید کرد: «تذکر، سوال و استیضاح، اهرم‌های نظارتی است که شورای شهر در اختیار دارد. دنبال این هستیم که در شهر تهران اتفاقی در حوزه حمل و نقل رخ دهد و مردم را از شرایط بحرانی دربیاورد. در حال حاضر تهران نیاز دارد که برای حمل و نقل به ویژه اتوبوسرانی به سرعت اقدامی اساسی انجام شود. برنامه چهارم و بودجه شهرداری نشان می‌دهد که شرایط برای اتفاق خوب مهیاست.»
خدائیان از تشکیل کارگروه مشترک بین این سازمان و شورای شهر تهران برای بررسی انجام تکالیف دستگاه‌های خدمات رسان خبرداد و گفت: در صورت ترک فعل باید دستگاه‌های مربوطه به دستگاه قضائی معرفی شوند.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهرگفت: براساس اطلاعاتِ دوستان نظارتی، آن‌چه اتفاق افتاده تخلف شخصی است و دفتر شهردار و شهردارتهران با فرد متخلف برخورد کرده و او را به دستگاه‌ نظارتی معرفی کردند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آنچه که اتفاق افتاده تخلف مالی یا موضوع دیگری نبوده بلکه تخلف شخصی است. آن‌طور که اطلاع یافتم پیش‌تر از هر شخص دیگری، خود دفتر شهردار و شهردار تهران با آن فرد برخورد و به دستگاه نظارتی معرفی کرد و این موضوع پیگیری شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر قرار است تذکری را در حوزه نظارتی خود بدهیم اما شهرداری تهران به آن توجه نکند دیگر نیازی به حضور اعضای شورای شهر نیست.
عضو شورای شهر تهران گفت: هر کار سلبی نتیجه عکس دارد اما کار فرهنگی می‌تواند گره گشا موضوع حجاب باشد و جلساتی را در این راستا برگزار خواهیم کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت:عدم نظارت تاکسیرانی در اعمال و اجرای نرخ کرایه‌ها از مشکلات شهروندان است.
سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: بی‌تردید کار بسیار اشتباهی انجام شده و حتما باید با آن پیمانکار برخورد صورت بگیرد و مطالبه ما از شهرداری تهران و بخش‌های مرتبط این است که حتما این موضوع را بررسی کنند و بخش‌های نظارتی با پیمانکاری که چنین کار غلطی را انجام داده برخورد کنند؛ حتی اگر بخش خصوصی در جایی دیگر از تهران که پیمانکار شهرداری هم نباشد چنین اقدامی کند باید برخورد لازم صورت بگیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: نظارت شورای شهر بر شهرداری تهران همچنان دارای اشکالاتی است و مدل نظارت شورا بر سایر دستگاه‌ها نیز موجود نیست.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه تا این لحظه که ساعت تقریباً ۲۰:۲۳ است، حادثه منتهی به فوت نداشتیم، گفت: تعداد تماس‌ها نسبت به سال گذشته تعداد تماس‌ها کمتر است.
عضو شورای شهر تهران گفت: کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورا پیگیر مطالبات شهروندان و کارکنان در مناطق ۲۲ گانه است
رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماهه‌ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی عملکرد و پروژه‌های معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
نرجس سلیمانی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران شد.
معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور از ابطال یکی از مصوبات شورای شهر تهران در حوزه رسیدگی به تخلفات ساختمانی با ورود سازمان بازرسی خبرداد.
اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در دستور کار صد و دومین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت و موافقان و مخالفان آن درباره این لایحه نظرات خود را بیان کردند.
عضو شورای شهر تهران گفت: گویا شهردار منطقه ۱۹ توانایی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارد و نظارت نهادهای نظارتی بر این ساخت و سازها کم شده است.
دقت و وسواس در انتخاب مدیران تازه مورد تأکید یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران هم بود. احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران هم به انتصابات اخیر مدیریت شهری اشاره و این تغییرات را در سال دوم امری جاری و ساری عنوان کرد و گفت: شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونان وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد، اما هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.
سخنگوی شورای شهر تهران از حضور خود در مرزهای غربی کشور به‌منظور نظارت بر عملکرد خدمات شهرداری به زوار اربعین خبر داد.
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: عدم نظارت کافی در زمان ساخت و عدم اعمال نظارت و کنترل اصولی در این پروژه مشارکت از جمله تخلفات شهرداری آبادان در حادثه متروپل بوده است که من پیشنهاد می‌کنم مرکز مطالعات شهر تهران این حکم را تجزیه و تحلیل کند تا درس عبرتی شود که در تهران شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن گزارش های نظارتی شورا از عملکرد شهرداری تهران توسط این کمیسیون خبر داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به تشریح چگونگی اجرای عملیات فرهنگی در شهر تهران پرداخت.
مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر هر چیزی را رها کنیم و رسیدگی نکنیم چالش نخواهیم داشت. آقا چشممان را بر واقعیت‌های جامعه بسته ایم، شهر ول و رها است. این وضعیت چهارراه‌ها از نظر تکدی گری و بساط گستران است. این شهر که پایتخت و ام القرای جهان اسلام است مدیریت‌های بسیاری بر خود دیده است و شرایط سختی را به واسطه مدیریت رها شده دوره قبلی پشت سر گذاشته است، که این واقعا جای تاسف دارد.
سخنگوی شورای ائتلاف گفت: کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به زودی کارگروهی فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی آغاز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ