رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان گفت: اداره بهداشت با وجود کارخانه‌ای در نزدیکی کشتارگاه کرمان مخالف است ضمن اینکه آبی که در کشتارگاه برای شستشوی گوشت استفاده می‌شود آب فاضلاب است که برای سلامت مردم مضر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمرک ایران در خصوص معطلی حدودا ۱۷ ماهه یک محموله ۱۱۵ تنی گوشت منجمد وارداتی در بندرعباس شفاف سازی کرد.
دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران از مصرف گوشت های برزیلی در صنایع غذایی خبر داد و گفت: مسئولان اعلام کنند که این گوشت در کدام صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
آشنایی با تولید گوشت‌های مصنوعی در دنیا می‌تواند به درک بهتر این فراورده کمک کند.
مسئول واحد قربانی عملیات حج تمتع اظهار کرد: بخشی از گوشت قربانی ذبح‌شده داخل خود عربستان می‌ماند و بخشی دیگر به برخی کشور‌های فقیر آفریقایی و آن هم توسط دست‌اندرکاران مربوطه در کشور میزبان ارسال خواهد شد.
اگر می‌خواهید متابولیسم خود را فعال نگه دارید و از تحلیل رفتن توده عضلانی بدن جلوگیری کنید، مصرف پروتئین ضروری است. ماست یونانی، حبوبات، تخم مرغ، پنیر، ماهی، گوشت‌های بدون چربی و مرغ منابع غنی پروتئین هستند.
منبع خوب آهن در گوشت‌هاست به ویژه گوشت‌های قرمز. اگر ماست را با فاصله از مصرف گوشت‌های قرمز مصرف کنیم می‌تواند کمک کند تا میزان جذب آهن از گوشت‌های قرمز مخصوصا در خانم‌ها بهتر باشد.
حرام گوشت‌ها با توجه به ارزش گونه‌ای، یا معدوم می‌شوند یا تاکسیدرمی. مثلا اگر شغالی شکار شود کمتر احتمال دارد که تاکسیدرمی شود، در بیشتر اوقات لاشه‌ی آن معدوم می‌شود.
مردان بالای ۴۰ سال باید از خوردن گوشت‌های فرآوری شده، از جمله هات داگ، کالباس، سوسیس و حتی گوشت‌های کنسروی پرهیز کنند. گوشت‌های فرآوری‌شده، خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ و سرطان معده را بالا می‌برند. سرطان کولورکتال (روده بزرگ) در بین مردان شایع‌تر است و یکی از مرگ و میر‌های مرتبط با سرطان در آمریکا است.
کیهان نوشت: جنگی که در اوکراین جاری است، جنگ بین روسیه و اوکراین نیست بلکه، جنگ آمریکا با روسیه است و اوکراینی‌ها صرفا گوشت‌های قربانی هستند که دولتمردانشان جز «اطاعت» و «بله» گفتن، کاری از دستشان برنمی‌آید.
تحقیقات جدید افزایش جهانی موارد دیابت نوع ۲ را با مصرف بیش از حد گوشت‌های فرآوری شده و کربوهیدرات‌های تصفیه شده مرتبط می‌داند.
گوشت مرغ، یکی از گوشت‌های پرکاربرد در آشپزی و پرطرفدار در میان بسیاری از افراد است.
مهم‌ترین پرسش‌ها درباره گوشت‌های عجیب و غریب مبتنی بر آزمایشگاه این موارد هستند: آیا این نوع گوشت‌ها واقعا ضروری هستند؟، آیا ما واقعا می‌خواهیم گوشت شیر یا ببر بخوریم و آیا این کار از نظر اخلاقی قابل قبول است"؟
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز از کشور برزیل به جهت سلامت وبهداشت جامعه اعلام کرد؛ تمام گوشت‌های وارداتی به کشور عاری از هرگونه بیماری بوده است.
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی دام با بیان اینکه گوشت‌های بی کیفیت مجوز توزیع در حوزه مصرف خانوار را پیدا نکرد و هم اکنون به عنوان مصرف صنعتی استفاده می‌شود گفت: این گوشت از بازار جمع آوری شد.
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت کشاورزی گفت: از دیروز گوشت‌های منجمد بسته‌بندی شده یک کیلویی با قیمت‌های پایین‌تر به بازار آمد تا مشکل مردم در خردکردن گوشت‌ منجمد کیلویی حل شود.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این سازمان مسوول تایید بهداشت و سلامت گوشت‌های قرمز وارداتی است و گوشت گرم وارداتی و منجمد تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار هستند.
کربوهیدرات‌ها در انسداد عروق و کانال‌های نخاعی تاثیر دارند، کاهش الاسیسیتی رگ‌ها معمولا به علت افزایش سن، تجمع تجربی در داخل رگ‌ها (به‌علت چاقی و مصرف زیاد چربی‌های اشباع مانند دنبه، چربی‌های موجود در گوشت‌های گوسفند، جگر و...) ایجاد می‌شود و می‌توانند پلاک‌هایی را با عنوان پلاک‌های قلبی‌وعروقی در داخل عروق ایجاد کرده و فرد را مستعد انسداد‌های قلبی کنند.
غذا‌های چرب یا روغنی می‌توانند به‌سادگی باعث ابتلا به مشکلات گوارشی شوند. بنابراین، برای پیشگیری از چنین مشکلاتی باید گوشت‌های کم‌چرب یا ترجیحا بدون چربی را انتخاب کنید یا قبل از خوردن غذا حتما تکه‌های چربی قابل مشاهده را دور بریزید.
مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت: گوشت‌های عرضه شده در بازار تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور بوده و سلامت آنها قابل تأیید است.
گوشت‌های آزمایشگاهی که زمانی جزو داستان‌های علمی تخیلی بود، می‌تواند در اوایل امسال در برخی از رستوران‌های ایالات متحده به واقعیت تبدیل شود.
حذف غذا‌های فوق فرآوری شده، قند‌های افزوده شده، کالری اضافی و گوشت‌های فرآوری شده در عین حال افزودن بیشتر غذا‌های گیاهی کامل به رژیم غذایی می‌تواند برای سلامت قلب‌تان معجزه آسا باشد.
در پس جمله «شما همان چیزی هستید که می‌خورید» حقیقتی نهفته است. برخی غذا‌ها می‌توانند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند. سعی کنید از گوشت‌های فرآوری شده (سوسیس و بیکن) و غذا‌ها اجتناب کنید یا مصرف آن را کاهش دهید. هم چنین، مصرف غذا‌هایی با مقادیر بالای قند و کربوهیدرات را کاهش دهید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ