پیام نیازمند دلیل صدرنشینی و موفقیت‌های اخیر سپاهان را آرامشی که باشگاه و کادرفنی به تیم منتقل می‌کند دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردین رابط بعد از اینکه از استقلال کنار گذاشته شد راه سوئد را پیش گرفت و پیراهن زرد رنگ دالکورد را بر تن می‌کند.
کریم باقری در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش پاسخ داده است: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیز‌هایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیز‌ها را می‌شنوم. در مورد اینکه بخواهم پستی را از اینستاگرام پاک کنم، بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند، ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم».
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی لطمه بزرگی به تیم ایران زده است.
محمدحسینی به اجرای پویش دارو زباله نیست اشاره کرد و گفت: از اسفند ۱۴۰۰ اجرای پویش دارو زباله نیست با همکاری داروخانه‌های منتخب در تهران آغاز شد تا به این ترتیب داروهایی که در منزل اضافه هستند و افراد نمی‌دانند باید با آنها چکار کنند را این داروخانه‌ها تحویل بگیرند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هشدارهایی توسط دلسوزان داده شده، اما نمی‌دانم تا چه اندازه این هشدارها توسط نهادهای حاکمیتی شنیده می‌شود.
صحبت‌های جنجالی رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز اصولگرا درباره «جای مُهر بر پیشانی» در فضای مجازی وایرال شده است. رحیم‌پور ازغدی گفت: آقایی که اعدامش کردند (علیرضا اکبری، جاسوس اعدامی) سه تا داغ مهر داشت کیف کردید؟ نمی‌دانم چه کار می‌کنند. من هر چقدر سرم را محکم به مهر می‌زنم نمی‌شود!ً هر چقدر تو نماز خواندی من هم خواندم! / خبرگزاری دانشجو
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید از این که تا چه میزان می‌تواند برای خرید بازیکن در تابستان هزینه کند خبر ندارد.
ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال پس از تورنمنت کافا از ما خواست تا لباس‌ها، کوله‌پشتی و چمدان‌ها را به آن‌ها بازگردانیم. نمی‌دانم؛ شاید لباس‌ها اجاره‌ای بود.
نمی‌دانم این تسویه حساب‌های شخصی تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد. امیدوارم پولادگر در جایگاهی که قرار دارد، بزرگتر فکر و به منافع ملی کشور نگاه کند.
رضا میرزایی بازیکن استقلال گفت که بازیکنان این تیم تا آخرین هفته و برای کسب عنوان قهرمانی، تلاش خواهند کرد.
یک حقوقدان می‌گوید: از نظر شرعی، فقهی و حقوقی این یک بدعت جدید است که سابقه ندارد و نمی‌دانم چرا این کار را کردند و این هفت نفر چرا حاضر شدند این امتیاز را بگیرند تا نام‌شان در تاریخ به عنوان کسانی که مصوبه گذراندند که اگر کار خلافی کردند کسی تعقیب‌شان نکند ثبت شود.
تنیسور روس پس از شکست دادن هولگر رون در دور چهارم گرنداسلم استرالیا ابراز هیجان و خوشحالی کرد.
نمی‌دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت. نمی‌دانم از اتفاق خوشی که در حال وقوع است بنویسم یا از اینکه چرا باید کسی با این همه معلومات و ویژگی در زندان از رساله دکتری‌اش دفاع کند. نمی‌دانم باید از مسئولان زندان بابت فراهم کردن شرایط تحصیل تشکر کنم یا بگویم نمی‌شد به مددجو مرخصی دهند تا در دانشگاه از پایان‌نامه‌اش دفاع کند؟
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
«محمد ذهنی» که در خیابان شهید مصطفی خمینی، آجیل و شکلات می‌فروشد، می‌گوید: «اینجا قبرستان عمومی است، اما به‌خاطر اینکه قدیمی شده و اجازه دفن نمی‌دهند، درهایش را بسته‌اند. بیش از ۵سال است که اینجا کاسبی می‌کنم و تا کنون کسی را ندیده‌ام که وارد این قبرستان شود. فکر می‌کنم اطرافیان اموات این قبرستان هم فوت کرده یا از تهران رفته‌اند که به آنجا سر نمی‌زنند.»
رئیس جمهور آمریکا گفت: آن‌ها قصد دارند کارخانه دومی را در اینجا در فینیکس بسازند تا تراشه‌ها، ۳ نانوتراشه، ۳ نانوتراشه، تراشه‌هایی که ۳ نانوتراشه هستند، هر چه باشد، می‌دانید من چه می‌گویم. نانو، نه نه، من نمی‌دانم!
غلامحسین کرباسچی، درمورد صحبت‌های اخیر وزیر ارشاد گفت: من خبر ندارم آقای وزیر ارشاد از چه کسی پیگیری کرده است، چون از ما تا به حال نه به صورت کتبی و نه شفاهی درخواستی نکرده است. اگر هم مدرکی بخواهند یک نامه ماموریت، هزینه بلیت برای تهیه گزارش در سقز و نوار صوتی است که الهه محمدی به روزنامه تحویل داده است.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: از آنجا که فاصله زیادی تا المپیک داریم ممکن است هر اتفاقی رخ دهد از این رو هیچ ورزشکاری را بر دیگری ارجح نمی‌دانم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز نمی‌دانم تا پایان سال چه تعداد اتوبوس به شهر تهران اضافه می‌شود.
مربی تیم گل‌گهر می‌گوید کیفیت زمین دستگردی باعث شد تا نمایش دو تیم تحت تاثیر قرار بگیرد.
محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات
ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ