رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌ها، بر جدیت وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف برای تداوم این اقدامات در قالب نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
رئیس جمهور پس از تشریح ویژگی‌های لایحه برنامه هفتم توسعه برای نمایندگان، این لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
رئیس جمهور پس از تشریح ویژگی‌های لایحه برنامه هفتم توسعه برای نمایندگان، این لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
رئیس جمهور آمریکا در نطقی در کاخ سفید، اولویت‌ کنونی سیاست خارجی کاخ سفید را مقابله با تهدیدات روسیه و مهار نفوذ اقتصادی چین دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع عفاف و حجاب از اولویت های اول جامعه امروز ماست و مجلس در بررسی لایحه حجاب از نظر نخبگان استفاده خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس حتماً در بررسی لایحه عفاف و حجاب از نخبگان در دانشگاه‌ها و حوزه علمیه و دلسوزان نظام کمک می‌گیرد.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: یکی از اولویت‌های سفر دوم رئیس جمهور به خوزستان باید تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های ناتمام استان در سال‌های گذشته باشد.
رئیس بازرسی کل انتظامی کشور اولویت‌های کاری و ماموریتی بازرسی کل در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
اراک- رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اولویت‌های مهم در دستگاه قضایی حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های اقتصادی سالم است.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی گفت: اولویت‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی توسعه وزارت راه و شهرسازی تدوین شد.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قضیه اسرای فلسطینی و آزادی آنان در راس اولویت‌های جنبش متبوعش قرار دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه مالزی برای ایران جزو اولویت‌های اسلامی و آسیایی است، گفت: ظرفیت‌های بزرگ و متنوعی در عرصه‌های اقتصادی، فناوری، فرهنگی و همکاری‌های بین‌الملل میان دو کشور وجود دارد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اولویت‌های کاری این پلیس را تشریح کرد و ضمن رد استفاده سارقان از طلایاب در سرقت منازل، چگونگی دست یافتن سارقان به طلای نگهداشته شده در منازل را گفت.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با وزیر امورخارجه مصر گفت: ارتقای روابط با کشورهای همسایه و مسلمان از اولویت‌های دولت سیزدهم است.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مهم‌ترین اولویت ما در مجلس این است تورم را در جامع کاهش دهیم زیرا این موضوع به ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم آسیب جدی می‌زند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است که نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را برعهده دارد، به تشریح اولویت‌های این سازمان پرداخت.
در نشست مشترک سران قوا که به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد، اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت‌های کشور پرداختند.
نشست مشترک سران قوا بعد از ظهر امروز شنبه به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد و اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت‌های کشور پرداختند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تمام ارکان دولت آماده هستند تا پیشنهادات، انتقادات و ایده‌های راهگشا را با جان و دل دریافت کنند،گفت: رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از دستاوردهای مرکز نوآوری، فناوری و علم‌آفرین پیشران، گفت: تصویب قوانینی مانند قانون جهش تولید دانش‌بنیان نشان‌دهنده توجه مجلس به اولویت‌های کشور است.
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه برنامه‌محور و موضوع‌محور بودن از ضرورت‌های فراکسیون انقلاب محسوب می‌شود، گفت: اثرگذاری بیشتر فراکسیون انقلاب جزو دغدغه‌ها و اولویت‌های عمده اعضا است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ