نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: آب تالوار برای رسیدن به همدان از چهار ایستگاه پمپاژ، عبور می‌کند و پس از آن به تصفیه خانه جدید در مهاجران، منتقل می‌شود در حال حاضر به دلیل اینکه این تصفیه‌خانه آماده نشده آب از آنجا به تصفیه خانه شهید بهشتی می‌رود یعنی آب از چهارمین ایستگاه پمپاژ به خط بای‌پس، وصل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته گفت: باید موضوع واردات برنج و مطالبات گندمکاران به سرعت از سوی سئولین دولتی تعیین تکلیف شود.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: عدم آشنایی نیکبخت با علوم نوین کشاورزی و نداشتن ایده، بنده را نسبت به توانایی وی به عنوان یک وزیر خلاق، نوآور و تحول آفرین دچار تردید می‌کند.
خیراً ویدئویی از مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی منتشر شده که در مخالفت با شفافیت این گونه استدلال (!) می‌کند که خدا و پیغمبر و ائمه هم با مردم شفاف نبودند. خدا هم همه چیز را به ما نمی‌گوید و می‌گوید شما ظرفیت ندارید همه چیز را به شما بگویم.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
شمارش مجدد آرای انتخابات هیات رئیسه مجلس جنجال به پا کرد. محمودوند نماینده خرم آباد با فریاد انتقاد خود از شمارش چندباره آرای کرسی نایب رئیس را اعلام کرد همین اقدام او شرایط صحن را برای دقایقی ملتهب کرد.
اختلاف بر سر شمارش آرا در حدی است که حتی منجر به درگیری بین مرتضی محمود وند نماینده خرم آباد و مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب شد.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با جدیت دنبال شود.
سمنان- نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به خشکسالی‌های پیاپی حوزه انتخابیه به خصوص در سال‌های اخیر، گفت: اجرای سد فیسک برای تامین آب، ضروری است.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، گفت: نباید بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری شوند.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ضمن تاکید بر اینکه مستندات و مدارک برای مقابله با ارائه به قوه قضائیه به منظور مقابله و برخورد با عاملین کشف حجاب باید دقیق، واضح و روشن باشد، ما خواهان اجرای قانون در مقابله با این پدیده هستیم.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انجام طرح انتقال آب بین حوضه‌ای بین سد دز و سد کرخه (آب اضافی سد) باعث رفع مشکل زیادی از شهرهای خوزستان در بحث تأمین آب خواهد شد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: از وزیر اطلاعات و سربازان مخلص امام زمان تقاضا داریم به نوسانات ارزی و تهدیدات امنیت اقتصادی کشور ورود کنند.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده توجه ویژه ای به رشد تولید، خنثی سازی تحریم ها و پرداخت بدهی های قبلی دولتی داشته است.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو مجوز انتقال ۵۰ میلیون متر مکعب آب از سد شهریار را به اردبیل صادر کرده است.
نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم نیست و باید با ارائه کارت الکترونیکی به مردم کمک معیشتی شود.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آبگیری موفق سد شهید ساجدی دامغان پس از ۳۰ سال صورت گرفت، گفت: این سد در تامین آب مورد نیاز شهرستان موثر است.
نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر دادگستری قانع شد.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به دریافت زمین در منطقه الهیه تهران توسط ۱۳ تن از نمایندگان دوره قبل مجلس، گفت: این نمایندگان مربوط به دوره دهم مجلس بودند که همگی ردصلاحیت شدند.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر ۵۲ درصد آب مورد نیاز دریاچه ارومیه از طریق سد میاندوآب تامین می‌شود گفت: سهم آذربایجان شرقی از تامین آب مورد نیاز دریاچه ۱۲ درصد است و ۲۰ درصد نیز با بهره‌برداری از تونل انتقال آب تامین خواهد شد.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: زنان پیش از انقلاب در ۷ رشته ورزشی فعالیت داشتند اما امروز در ۳۸ رشته فعال هستند و تعداد زنان مدال آور با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: حضور در سازمان همکاری های شانگهای راهکاری جدی برای مقابله با تحریم هایی است که غرب علیه برخی کشورهای عضو این سازمان تحمیل کرده است.
اگر در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای، کالا برگ الکترونیک،‌ در دستور کار دولت قرار بگیرد، این‌گونه نیست که کارتی جداگانه و یا کوپن به مردم ارائه شود بلکه همان کارت بانکی، صرفا برای خرید کالاهای اساسی شارژ خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ