دلیل اصلی جذب گردشگران به شهر اصفهان، آثار تاریخی آن مخصوصا مجموعه نقش جهان است. میدان نقش جهان اصفهان یا میدان شاه که میدان امام هم نام دارد، در مرکز مجموعه تاریخی نقش جهان قرار دارد. این اثر تاریخی زیبا در سال ۱۳۵۸ در لیست یونسکو قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اورژانس تهران، سه نفر از آنها به بیمارستان بهارلو و چهار نفر نیز به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
در حالی که هند و پاکستان شروع به تخلیه مردم از مناطق ساحلی پیش از وقوع «توفان موسمی بیپارجوی» کردند، هفت نفر از جمله چهار پسر در دریاهای مواج در نزدیکی بمبئی غرق شدند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت چهار نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر از ریزش چهار باب منزل مسکونی بر اثر بارندگی در میدان باطنی و نجات دو مصدوم از زیر آوار خبر داد.
پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش اقباشاوی چهره‌هایی هستند که در این اثر اپیزودیک و بر روی موسیقی متن محمدرضا علیقلی صداپیشگی کرده‌اند و به سطح کیفی این کمیک موشن به شکل معناداری افزوده‌اند.
روز جمعه جنازه شش نهنگ در سواحل شمالی قبرس یافت شد و اداره شیلات و تحقیقات دریایی قبرس اعلام کرده که روز پنجشنبه نیز چهار نهنگ دیگر دراین منطقه پیدا شده بودند که سه تا از این ۴ نهنگ، زنده بوده و به دریا بازگردانده شدند، ولی نهنگ چهارم مرده بود.
بر اثر سقوط اتوبوس حامل بازیکنان فوتبال از روی پل در برزیل چهار نفر جان باختند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی چهار تن جان خود را از دست دادند.
بعد از آنکه یونسکو اجلاس میراث جهانی را به تعویق انداخت؛ هنوز زمان مشخصی را برای اجلاس بعدی معین نکرده است. چهار پرونده ایران نیز مانند پرونده‌های کشور‌های دیگر سرنوشتی نامعلوم دارند.
بعد از آنکه یونسکو اجلاس میراث جهانی را به تعویق انداخت؛ هنوز زمان مشخصی را برای اجلاس بعدی معین نکرده است. چهار پرونده ایران نیز مانند پرونده‌های کشورهای دیگر سرنوشتی نامعلوم دارند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: چهار روحانی براثر اصابت شیء نوک تیز در قم مجروح شدند.روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم شامگاه یکشنبه اعلام کرد که پیش از ظهر امروز چهار روحانی بر اثر برخورد شیء نوک تیز توسط افراد ناشناس مجروح شدند.
چهار ستاره اصلی تیم ملی مراکش در بازی با فرانسه به معنای واقعی کلمه، ضعیف و کم اثر بودند.
تبریز- مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اثر تیراندازی در تبریز چهار نفر زخمی شده که حال دو نفر از آنان وخیم است.
سازمان حشد شعبی عراق از زخمی شدن چهار نیروی خود و کشف و انهدام چند تونل و مقادیری مواد منفجره تروریست های داعش در استان صلاح الدین خبر داد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز از جان باختن چهار نفر بر اثر انفجار کارخانه اکسیژن در اهواز خبر داد.
درپی ریزش یک پل در شهر بایمانگ فیلیپین دو کامیون سقوط کرده و چهار نفر زخمی شدند.
چهار مزدور اماراتی بر اثر انفجار مین کار گذاشته شده توسط تروریست های القاعده در استان ابین در جنوب یمن کشته شدند.
چهار مزدور اماراتی بر اثر انفجار مین کار گذاشته شده توسط تروریست های القاعده در استان ابین در جنوب یمن کشته شدند.
طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، ۴ نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی‌ها درگذشتند و ۶۱ زندانی نیز مجروح شده اند. اکثر زندانی‌های مجروح شده به صورت سرپایی مداوا شدند و تنها ۱۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری هستند که حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است.
منابع محلی از شهید شدن یک سرباز عراقی و زخمی شدن چهار نظامی دیگر بر اثر انفجار بمب تروریست های داعش در مسیر کاروان ارتش عراق در استان دیالی خبر دادند.
رسانه های آمریکایی از کشته شدن چهار نفر از جمله یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی در یک مجتمع تجاری شهر «توسان» در ایالت آریزونا خبر دادند.
رسانه های آمریکایی از کشته شدن چهار نفر از جمله یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی در یک مجتمع تجاری شهر «توسان» در ایالت فلوریدا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ