دکتر علی رستمی در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت لازم و تأمین ماشین آلات معدنی به‌منظور تولید 1 میلیون تن کاتد تا سال 1406، بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه صندوق نوآوری هدف‌گذاری برای ایجاد ۵٠٠ هزار فرصت شغلی جدید دانش بنیان و صادرات ۶ هزار و ١٠٠ میلیون دلاری دانش بنیان ها را از راهبردهای صندوق در برنامه هفتم توسعه عنوان کرد.
مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
تیم ملی تنیس روی میز در حالی همزمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌شود که برای هر یک هدفی متفاوت از دیگری را دنبال می‌کند.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تاکید بر توسعه همکاری با منطقه آزاد چابهار برای لجستیک قطعات، از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه هایما در سال جاری خبر داد.
عضو شورای عالی ژئوپارک جهانی یونسکو از آغاز پروژه ژئوپارک ماکو خبر داد و گفت: در جلسه ای با مدیرعامل و معاونان منطقه آزاد ماکو، این پروژه ژئوپارک تایید و مصوب شد.
سرمربی تیم ملی می‌گوید که هدف‌گذاری او فوتبال تهاجمی است اما باید ضعف‌های تیم را پیدا کنند.
امیرمهدی جانکه، مدیرعامل شرکت صنایع فناوران گلدیران مدیا، معتقد است که بزرگ‌ترین رقیب این شرکت در تولید مانیتور نه تولیدکنندگان داخلی، بلکه برندهای بین‌المللی هستند.
کاشت ۳۵ تا ۴۰ میلیون اصله نهال در بخش بیابان در نیمه دوم سال جاری در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت پیش‌بینی می‌شود.
سخنگوی صنعت برق از هدف‌گذاری وزارت نیرو برای کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: برنامه‌های مدیریت مصرف برق در بخش اداری از ۱۶ خردادماه آغاز خواهد شد.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
وزیر امورخارجه ایران تاکید کرد: ایران اعتقاد دارد که هرگونه راه حل سیاسی برای سوریه، باید طوری هدفگذاری شود که جمهوری عربی سوریه بتواند حاکمیت ملی خود را بر سرتاسر خاک خود اعمال کند.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: افزایش ظرفیت تولید گوشت مرغ به میزان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشور به منظور توسعه بازارهای صادراتی هدفگذاری شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که سال گذشته فراتر از وعده دولت بیش از یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: سال ۱۴۰۲ نیز درصدی بیشتراز سال گذشته برای ایجاد اشتغال هدف‌گذاری شده است.
هدف‌گذاری به شما انگیزه و پاسخی می‌دهد تا در برنامه‌های خود متمرکز شوید و به جلو پیش بروید. تعیین اهداف گاهی می‌تواند مانند یک کار دلهره‌آور باشد، به همین دلیل ایجاد یک نقشه راه به عنوان یک راهنما در این مسیر مفید است.
اگر واقعاً در دست‌یابی به اهداف خود جدی هستیم، به نظر می‌رسد باید با یک سؤال بسیار متفاوت شروع کنیم. به جای این‌که فکر کنیم چه نوع موفقیتی را می‌خواهیم، بهتر است بپرسیم: «برای دست‌یابی به این هدف چه زحمات و رنج‌هایی را باید تحمل کنیم؟»
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به رتبه ۵۳ ایران در شاخص نوآوری، از هدف‌گذاری برای رسیدن به رتبه ۳۵ خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی هستیم به زودی به این رکورد جدید دست یابیم.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی ویژه به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور در مناطق هشت‌گانه عشایری اردبیل هدف‌گذاری شده است.
مدیرعامل راه آهن ایران در حاشیه اجلاس CCTT در مسکو، از تفاهم با روسیه جهت ترانزیت ۱۲ میلیون تن بار از مسیر ایران خبر داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره میزان تولید انرژی، گفت: هدف‌گذاری سازمان انرژی اتمی تولید ۲۰ درصد از سبد انرژی کشور یعنی حدود ۱۴ هزار مگاوات است.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، عقب ماندگی فناوری در خودروسازی، تحریم و انحصارطلبی خودروسازان داخلی را از جمله عوامل گرانی خودرو در کشور اعلام کرد.
کیلیان امباپه در مصاحبه مفصل و اختصاصی با نیویورک‌تایمز ادعاهای جالبی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح کرده و انتقادهای معمول درباره رابطه‌اش با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت فیفا در خصوص جام جهانی قطر صحبت کرد و از امیدواری به صعود از مرحله گروهی گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ