وجود قانونی ملی و جامع در حوزه فضایی یکی از لازمه های توسعه صنعت فضا در کشور است و از همین رو استقرار یک مرجع بالاسری برای تبیین خط مشی و رهیافت های مشترک بین الدولی ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر توسعه نهادهای اشتغال وزارت کار گفت:هیات مرکزی آیین‌نامه اجرایی کاریابی‌ها، موارد الزامی را که باید در قرارداد منعقدشده بین کارجو و دفاتر کاریابی خارجی رعایت شود،تصویب کرد.
امروز حفظ جنگل‌های هیرکانی یک مطالبه جهانی است و باید شرایطی به وجود آید تا ضمن حفاظت از عرصه‌های جنگلی، زیرساخت‌ها و تجهیزات اطفای حریق زمینی و هوایی در این مناطق تقویت شود.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
در جلسه امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر» را به تصویب رسید.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در همه دستگاه‌ها به‌ویژه زیرساخت‌های حیاتی خدمت‌رسان، نیازمند بازنگری در حوزه الزامات امنیتی شبکه‌های سایبری که به مردم خدمت می‌کنند، هستیم.
دبیرکل ناتو مدعی شد که سوئد در راستای برطرف کردن نگرانی‌های امنیتی ترکیه، اقدامات چشمگیری انجام داده است.
وزیر خارجه سوئد امروز در سخنانی گفت: تمام الزامات پیوستن به ناتو را برآورده کرده‌ایم؛ وقت آن است که ترکیه و مجارستان عضویت ما را تأیید کنند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف نهایی قوه قضائیه باید متمرکز بر احقاق حق و اجرای عدالت نه صرفاً ارائه آمار عملکرد باشد.
شهردار منطقه ۱۲ از جمع‌آوری ۱۲ هزار معتاد متجاهر در این منطقه خبر داد.
معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: اولین گام در بانکداری اسلامی، شناخت حقیقت و ماهیت کار بانکداری و موضع‌گیری درست و منطقی در برابر آن است.
الزامات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) بررسی شد.
وزیر خارجه روسیه گفت که در حال حاضر مسئولیت احیای برجام با ایران، روسیه و چین نیست و طرف‌هایی که این روند را متوقف کرده‌اند باید آن را احیا کنند.
تغییرات تکنولوژیکی ارتباط تنگاتنگی با تحول روش های تولید دارد و شرکت های دانش بنیان که بر دانش فن آورانه شکل می گیرند، می توانند نقش مهمی در رشد تکنولوژیکی داشته باشند.
در ادامه به الزامات خروج خودروسازان بزرگ از زیان اشاره شده است.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران است.
میزگرد بررسی موانع و الزامات تحول مدرسه از منظر معلمان باحضور معاونین وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.
حامد مانی‌فر با اعلام اینکه مبحث جدیدی تحت عنوان الزامات ترافیکی به مباحث ۲۲ گانه قبلی افزوده شده است از الزامی شدن این مبحث از سال دیگر در طراحی و اجرای تمامی ساختمان‌ها خبر داد.
مسئولان قطر به مسافران این کشور توصیه کرده اند که قوانین جدید میزبانی را مطالعه کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر اینکه شایسته‌گزینی، شایسته‌پروری و شایسته‌گماری از اصول موفقیت در سازمان است، گفت: الزام این روزهای ما مدیریت جهادی است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون الزامات برنامه هفتم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اعلام آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران گفت: این سند به زودی در دستور کار جلسات صحن شورا برای بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو (ایتراک)، گفت: با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دو گروه خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا در زمینه‌های گوناگون، از سرمایه‌گذاری‌های موازی و هزینه‌بر پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ