رئیس دستگاه قضا گفت: کمیته و سامانه‌ای که به منظور تسهیل عبور و مرور ایرانیان مقیم خارج از کشور تعبیه شده، باید کارآمدتر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت زنان در مدیریت کلان کشور باید افزایش یابد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است نیروی انسانی و تجهیزات محیط بانی محیط زیست برای حفظ گونه‌های نادر خرس در سمیرم تقویت شود.
معاون میراث فرهنگی کشور با تأکید بر رفع مشکلات پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و افزودن بر غنای آموزشی و پژوهشی آن‌ها، بر لزوم استانداردسازی و ارتقا تراز این پایگاه‌ها تأکید کرد.
رییس مجلس بر نقش‌آفرینی دیپلماسی پارلمانی ایران و ویتنام برای تسهیل در صدور روادید، توسعه روابط اقتصادی، افزایش سطح تبادلات تجاری و همکاری‌های بانکی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کرد.
در دیدار وزیر خارجه با رئیس دیوان محاسبات بر انضباط مالی برای گره‌گشایی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی و لزوم صیانت هر چه بیشتر از بیت‌المال در سفارتخانه‌ها تاکید شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود بر لزوم خروج فوری نیروهای نظامی آمریکا از خاک سوریه تاکید کرد.
رئیس قوه قضائیه به اهتمام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور نسبت به کشف و خنثی‌سازی توطئه‌ها، جریانات سازمان‌یافته و نفوذی‌ها تاکید کرد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
در صحن مجلس گزارش آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه بررسی و بر ضرورت ایجاد بازار کارآمد ارز تاکید شد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: تنظیم گزارش تفریغ بودجه و نوع ارائه آن نیازمند تحول است و یافته‌های دیوان محاسبات از احکام بودجه باید اثربخش و کارآمد باشد.
آنان ظاهرا به خوبی مهندسی شده بودند تا در جمع آوری مواد غذایی کارآمد باشند و این کاری است که گردن شان به آن موجودات اجازه می‌داد تا انجام دهند این که از پوشش گیاهی اطراف خود بخورند و سپس صرفا در صورت لزوم حرکت کنند.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: رده های بازرسی کارآمد و اثرگذار به تنهایی می توانند عامل تحرک، تحول و پویایی در مجموعه فراجا باشند.
رئیسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های مردم بویژه فعالان اقتصادی در استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی، دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیاز‌های مردم باشند.
رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیازهای مردم باشند.
در بیانیه‌ی آغاز دوره‌ی قبل خواسته‌هایی مطرح شده که اکنون نیز به علّت برآورده نشدن کامل، باید تکرار شود. از جمله: سامان بخشیدن به مسأله نظارت بر اجرای سیاست‌ها و نیز پیشنهاد سازوکار برای ارزیابی کارآمدی و اثربخشی سیاست‌ها.افزون بر آن، اتقان در تشخیص مصلحت، تنقیح سیاست‌های ابلاغ شده و بازنگری در آن در صورت لزوم، ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی و نخبگانی کشور و حضور منظم اعضاء محترم در جلسات مجمع، مورد تأکید است.
در بیانیه‌ی آغاز دوره‌ی قبل خواسته‌هایی مطرح شده که اکنون نیز به علّت برآورده نشدن کامل، باید تکرار شود. از جمله: سامان بخشیدن به مسأله نظارت بر اجرای سیاست‌ها و نیز پیشنهاد سازوکار برای ارزیابی کارآمدی و اثربخشی سیاست‌ها.افزون بر آن، اتقان در تشخیص مصلحت، تنقیح سیاست‌های ابلاغ شده و بازنگری در آن در صورت لزوم، ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی و نخبگانی کشور و حضور منظم اعضاء محترم در جلسات مجمع، مورد تأکید است.
رئیس‌جمهور گفت: شورای عالی جوانان باید شورایی فعال و کارآمد در حل مشکلات و مرجعی مورد اعتماد برای جوانان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ