سازمان ملل خواستار آزاد شدن عبور و مرور از گذرگاه لاچین میان مرکز قره باغ و ارمنستان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سازمان ملل برای از سرگیری روند صادرات محصولات کشاورزی روسیه سه ماه زمان دارد.
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تسریع عملیات در چارچوب توافق‌نامه غلات دریای سیاه و تمدید آن شد.
فرمانده ارتش سودان در پیامی به دبیرکل سازمان ملل خواستار انتخاب جایگزینی برای نماینده این سازمان در کشورش شد.
دبیرکل سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات شفاف درباره شهادت خضر عدنان شد
نماینده دائم چین در سازمان ملل ضمن درخواست آتش بس در جنگ اوکراین خواستار شروع مذاکرات صلح در اسرع وقت شد.
وزارت امور خارجه سوریه در پی وقوع زلزله شدید در این کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد درخواست کمک کرد.
نماینده سودان در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت اعلام کرد: تحریم‌ها دیگر به خاطر وضعیت مساعد دارفور در مقایسه با سال ۲۰۰۵ میلادی مناسب نیست.
پارلمان این کشور، در ماه‌های گذشته با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره امور داخلی ایران، از دولت این کشور خواسته بود که لغو عضویت ایران در کمیته وضیعت زنان سازمان ملل را پیگیری کند.
گزارش آسوشیتد پرس می‌افزاید: هیات ایران در سازمان ملل متوقف شدن این مذاکرات را تایید کرد اما هیچ توضیحی در این باره نداد. در بیانیه هیات ایران در سازمان ملل آمده است که «مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی پیش از تحولات اخیر در ایران و به دلایل متعددی متوقف شد». عربستان سعودی به درخواست ارائه توضیحاتی در این باره پاسخ نداد.
ارتش لبنان خواستار اعمال فشار به رژیم صهیونیستی جهت توقف اقدامات خصمانه این رژیم علیه بیروت شد.
آلمان و ایسلند روز جمعه در نامه‌ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل از این نهاد خواستند تا یک جلسه ویژه برای آنچه وضعیت رو به وخامت حقوق بشر در ایران، به‌ویژه درخصوص زنان و کودکان عنوان کرده‌اند، تشکیل دهد.
کمیسر عالی حقوق‌بشر در سازمان ملل در نامه‌ای سرگشاده به مالک جدید توئیتر، از وی خواست تا حقوق بشر را رعایت کند.
گزارشگر ویژه سازمان ملل درمورد تاثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهره‌مندی افراد از حقوق بشر، اخیرا گزارش خود را به طور رسمی درباره سفر به ایران منتشر کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخواست از رژیم صهیونیستی را برای آزاد کردن بازداشتی های فلسطینی و توقف روند طولانی مدت بازداشت اداری آنها تکرار کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخواست از رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن زندانیان فلسطینی و توقف روند بازداشت اداری آنها را تکرار کرد.
آلمان، انگلیس و فرانسه روز جمعه در نامه‌ای جمعی که به دست اعضای شورای امنیت سازمان ملل و به رصد رویترز رسیده است، آورده‌اند: ما خواهان تحقیقات از سوی تیم دبیرکل سازمان ملل که مسئول نظارت بر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است، هستیم و آماده‌ایم تا از کار دبیرکل در انجام تحقیقات فنی و بی‌طرفانه حمایت کنیم.
وزارت خارجه روسیه در حال بررسی درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی اقدامات تحریک آمیز در خصوص خط لوله «نورد استریم» است.
نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع افغانستان دوشنبه هفته جاری به درخواست روسیه برگزار خواهد شد.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
یک منبع در نمایندگی روسیه در سازمان ملل گفت: با توجه به حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپروژیا و پیامد‌های فاجعه‌بار احتمالی آن، روسیه درخواست تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در ۱۱ اوت را مطرح کرده است.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
در این نشست که به درخواست فلسطین و پس از سه روز درگیری در غزه برگزار شد، تور وینسلند، فرستاده صلح سازمان ملل درامور خاورمیانه نسبت به عواقب «ویرانگر» درگیری‌ها در صورت از سرگیری آن هشدار داد و تأکید کرد که آتش بس فعلی "شکننده" است.
نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که به درخواست فلسطین جلسه شورای امنیت درباره حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار می شود.
نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که به درخواست فلسطین جلسه شورای امنیت درباره حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ