منابع فلسطینی از عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
منابع محلی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی یک عناصری از پلیس رژیم صهیونیستی در نابلس خبر می‌دهند.
بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی یک خودرو در جنین، ۲ جوان فلسطینی مصدوم شدند.
همزمان با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در نابلس، جنین و الخلیل، گردان های قدس از انجام عملیات در شهرک صهیونیست‌نشین «میراف» نزدیک جنین و تیراندازی به سوی آن خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات ضد صهیونیستی زن جوان فلسطینی و تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی او خبر دادند.
نیروی دریایی ارتش کره جنوبی اغلب برای عقب راندن کشتی‌ها و قایق‌های کره شمالی که از مرز دریایی بین دو کشور عبور می‌کنند، شلیک هشدار انجام می‌دهد. سئول دولت پیونگ یانگ را مقصر حمله به یک کشتی خود در سال ۲۰۱۰ می‌داند که در جریان آن ۴۶ ملوان کشته شدند، اما کره شمالی مسئولیت آن را رد می‌کند.
بنا به اعلام منابع محلی، یک جوان فلسطینی در رام الله از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین و تیراندازی آنها به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع محلی در فلسطین از محاصره کامل شهر اریحا از سوی نظامیان صهیونیست با هدف بازداشت مجری عملیات تیراندازی روز گذشته خبر می دهند.
شهرک نشینان صهیونیست شامگاه گذشته در حملاتی وحشیانه اقدام به آتش زدن خودروهای فلسطینیان و پرتاب سنگ به سوی منازل آنها در مناطقی از جنوب نابلس کردند.
منابع فلسطینی تصاویری از تیراندازی مبارزان به سوی گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقی از شهر جنین را منتشر کرده اند.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
حماس عملیات تیراندازی امروز مبارزان مقاومت در تیراندازی به سوی اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست را تبریک گفت.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی یک اتوبوس حامل صهیونیست‌ها در منطقه بیت فوریک در شرق نابلس خبر می دهند که در پی آن تاکنون یک شهرک نشین زخمی شده است.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی نظامیان صهیونیست در جریان یورش بامداد امروز به شهر جنین خبر دادند.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به انتشار نتایج تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره قتل شیرین ابوعاقله، خواستار تعیین عاملان تیراندازی به سوی این خبرنگار فلسطینی شد.
منابع فلسطینی با اشاره به برگزاری پرشور نماز صبح جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه، از یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و تیراندازی رزمندگان مقاومت به سوی آنها خبر دادند.
سارقان مسلح بوده و با شلیک قصد ربایش کیف حاوی دلار را می‌کنند که تیر به این فرد اصابت کرده اما سارقان نمی‌توانند کیف حاوی دلار را بربایند.
منابع صهیونیستی از تیراندازی به سوی اتوبوس حامل صهیونیست ها در شهرک سلواد در شرق رام الله (کرانه باختری) خبر داده و اذعان کرده اند که این رخداد بی سابقه بوده است.
در شهر زاریا هنگامی که شیخ «عبدالحمد بلو» در حال ایراد سخنرانی پایانی مراسم عزاداری عاشورا در این شهر بود، نیرو‌های پلیس و امنیتی به سوی عزاداران تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن ۶ نفر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ