بنا به اعلام منابع محلی، یک جوان فلسطینی در رام الله از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های عبری زبان از زخمی شدن ۲ شهرک نشین صهیونیست در جریان عملیات تیراندازی در جنوب بیت لحم خبر دادند.
بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی یک خودرو در جنین، ۲ جوان فلسطینی مصدوم شدند.
منابع فلسطینی سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی تیراندازی به سمت خودروی صهیونیست‌ها در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری یک صهیونیست زخمی شد.
یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
یک دستگاه اتوبوس شهرک‌نشینان صهیونیست در نزدیکی ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس هدف تیراندازی قرار گرفت.
رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات ضد صهیونیستی زن جوان فلسطینی و تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی او خبر دادند.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن و تیرندازی به سمت جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آویو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد کشته و مجروح شدند.
منابع فلسطینی در قدس اشغالی در جنایتی تازه از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت یک جوان فلسطینی در مقابل یکی از صحن‌های مسجد الاقصی خبر می‌دهند؛ صهیونیست‌ها قصد بستن مسجد الاقصی را دارند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
رسانه های عبری شامگاه یکشنبه از تیراندازی به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.
مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند یک خودروی حامل صهیونیست‌ها در کرانه باختری هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفته است.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
منابع فلسطینی تصاویری از تیراندازی مبارزان به سوی گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقی از شهر جنین را منتشر کرده اند.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تحولات عصر امروز در شهرک یعبد در جنوب جنین بیانیه ای صادر کرد.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تحولات عصر امروز در شهرک یعبد در جنوب جنین بیانیه ای صادر کرد.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی حین حمله بامداد امروز به جنین، به آمبولانس هلال احمر فلسطین تیراندازی و یک امدادگر را مجروح کردند.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی یک شهرک نشین صهیونیست در نابلس و تشدید یورش ها و موج بازداشت فلسطینی ها به دست نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهرکی نزدیک رام الله خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ