سخنگوی کاخ سفید در واکنش به انتشار نتایج تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره قتل شیرین ابوعاقله، خواستار تعیین عاملان تیراندازی به سوی این خبرنگار فلسطینی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تیراندازی مرگبار در آمریکا، خواستار تغییر قوانین نگهداری سلاح در این کشور شد.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به موضع اخیر آمریکا مبنی بر این که برجام (توافق هسته‌ای) فعلا در دستور کار آن قرار ندارد، وجود کانال‌های دیپلماتیک با ایران چه توجیهی دارد؟ گفت: «داشتن کانال‌های باز گفتگو مهم است. تکرار می‌کنم که سیاست ما در قبال ایران تغییری نکرده است. ما در این باره بسیار صریح بوده‌ایم.»
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن دیپلماسی را در قبال ایران ترجیح می دهد.
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره موضع واشنگتن درباره مذاکرات برجام با توجه به این توافق گفت: موضع ما پیرامون مذاکرات برجام تغییر نکرده است. این مذاکرات درحال حاضر در تمرکز و دستورکار ما نیست.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
سخنگوی کاخ سفید هر گونه دست داشتن این کشور در انفجارهای خطوط لوله گازی روسیه را نادرست دانست.
سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه امکانی برای اخراج روسیه از شورای امنیت وجود ندارد نسبت به این موضوع ابراز تاسف کرد.
سخنگوی کاخ سفید گفت که موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قبال اوضاع اوکراین تغییری نکرده و واشنگتن به حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد ادامه خواهد داد.
سخنگوی کاخ سفید گفت: ما از رای شورای حقوق بشر سازمان ملل برای ایجاد یک گروه حقیقت یاب به منظور بررسی موارد نقض حقوق بشر در ایران حمایت کردیم که واقعاً اقدامی تاریخی بود که پیش از آن شاهد نبودیم.
سخنگوی کاخ سفید عملیات های استشهادی امروز در غرب قدس شریف که به هلاکت و مجروحیت اشغالگران صهیونیست منتهی شد را محکوم کرد!
سخنگوی کاخ سفید گفت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به زودی تحت آزمایشات سلامت سالانه قرار خواهد گرفت و نتایج آن اعلام خواهد شد.
سخنگوی کاخ سفید درباره ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین تهران را متهم به عدم صداقت کرد و مدعی شد ایران همچنان در این باره دروغ می‌گوید.
آمریکا، تهران را به دروغگویی در مورد استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین متهم می‌کند.
سخنگوی کاخ سفید تأیید کرد که رئیس‌جمهوری این کشور «تصمیم» دارد در انتخابات ۲۰۲۴ کاندیدا شود.
سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد ایالات متحده تا زمانی که ادامه مذاکرات احیای برجام در راستای امنیت ملی‌اش باشد، به این مذاکرات ادامه خواهد داد.
سخنگوی کاخ سفید می گوید آمریکا برای بررسی درخواست پناهندگی اتباع روس آمادگی دارد.
سخنگوی کاخ سفید گفت: ما نگرانی‌هایی در رابطه با ایران داریم، اما برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است. ما به‌طور کاملا شفاف گفته‌ایم که هدف اصلی ما اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.
سخنگوی کاخ سفید گفت: ادامه مذاکرات هسته ای ایران به سود امنیت ملی آمریکا است.
جن ساکی، سخنگوی پیشین کاخ سفید در توییتر با درج تصویری از کارت هویت خود در شبکه ان‌بی‌سی، نوشت: اولین روز، شغل جدید. مسرور و مفتخرم که با این گروه استثنایی کار می‌کنم. در تلویزیون می‌بینمتان.
سخنگوی کاخ سفید مدعی شد آمریکا دشمنی با کره شمالی ندارد و در انتظار دیدار بی قید و شرط با مقامات پیونگ یانگ است.
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد:دیپلماسی راه بازگشت به توافق هسته‌ای ایران (برجام) است و به گفتگو‌ها در این زمینه ادامه می‌دهیم.
سخنگوی کاخ سفید گفت که ریاست‌جمهوری آمریکا در تحقیقات و تفتیش از ویلای ترامپ و کشف تعدادی اسناد محرمانه از این عمارت دخالتی نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ