منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی یک اتوبوس حامل صهیونیست‌ها در منطقه بیت فوریک در شرق نابلس خبر می دهند که در پی آن تاکنون یک شهرک نشین زخمی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی امروز در بیت‌لحم که به زخمی شدن شدید سه شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.
مبارزان مقاومت امروز یکشنبه گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در در جنوب نابلس را هدف عملیات تیراندازی قرار دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین و تیراندازی آنها به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات جدید تیراندازی مبارزان مقاومت در شهرک صهیونیست نشین شاکید در غرب جنین خبر می دهند.
مردم فلسطین ساکن قدس اشغالی امروز یکشنبه اعتصاب سراسری خود را در این شهر در اعتراض به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی آغاز کردند.
مبارزان فلسطینی بامداد امروز شنبه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش بامداد و صبح امروز به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، هفت فلسطینی را بازداشت کردند.
رخدادهای مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر ادامه یافت و در این مدت ۱۱ عملیات ضد صهیونیستی انجام شد.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در مناطقی از شهر جنین خبر دادند.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
منابع فلسطینی بامداد امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی خبر دادند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز در پی یورش به اردوگاه بلاطه در نابلس هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفتند.
منابع صهیونیستی به عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین، علیه ایست بازرسی الجلمه در شهر جنین اذعان کرده و از آسیب دیدن این مقر امنیتی خبر دادند.
گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید گردان نابلس در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست خبر داد.
مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.
منابع عبری اذعان کردند که در جریان یورش شهرک نشینان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف در شرق نابلس، یک عملیات تیراندازی رخ داده که در اثر آن دو صهیونیست به شدت زخمی شده اند.
شامگاه جمعه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس و رام الله صحنه درگیری های شدید فلسطینی ها علیه نظامیان صهیونیست بود.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اثر جراحات ناشی از تیراندازی اشغالگران در هفته گذشته، در جریان یورش آنها به شهر نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در یورش بامداد امروز به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری ۷ فلسطینی را بازداشت کردند.
منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه گذشته به سمت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس، تیراندازی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ