مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نظامی صهیونیست در جریان مقابله رزمندگان مقاومت با یورش اشغالگران به جنین و نابلس زخمی شدند.
فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.
در حالی که صهیونیست‌ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند، رزمندگان مقاومت متجاوزان را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.
رزمندگان مقاومت با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۳ فلسطینی به دست نظامیان اشغاگر مقابله کردند.
همزمان با پاسخ مقاومت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان فلسطینی با یورش صهیونیست‌ها به مناطقی در جنین و نابلس در کرانه باختری مقابله کردند.
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
منابع صهیونیست از برکناری یک فرمانده اسرائیلی به دلیل ناتوانی علیه مبارزان فلسطینی خبر دادند.
رزمندگان مقاومت فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی را که به مناطق شرقی نابلس یورش برده بودند، مجبور به فرار کردند.
سخنگوی گردان های قدس تأکید کرد که مقاومت و درگیری‌ها با رژیم اشغالگر ادامه دارد و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین، رزمندگان مقاومت را به سوی اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان های قسام برای مقابله با تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تأکید کرد که مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
گردان‌های شهدای الاقصی، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به شهر «اریحا» در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.
گردان‌های شهدای الاقصی نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به شهر «اریحا» در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.
جوانان فلسطینی با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شعفاط و جنین مقابله کردند و منابع محلی از زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله شهرک نشینان با سنگ در شهر الخلیل خبر دادند.
فرمانده مرزبانی سراوان ادامه داد: افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به‌سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.
صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: سعه صدر در شناخت خودی‌ها و رتبه بندی خودی‌ها مهم است و هر کس قدرت مدارا را ندارد و بهترین کار صبر است تا فرصت بدهیم و به مرور بتوانیم مواضع طرف مقابل را تغییر دهیم و از تمام ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنیم.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله کردند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این سازمان برکات بسیاری برای ارتش در حوزه معنویت افزایی، بصیریت افزایی سیاسی و تقویت اراده های آهنین رزمندگان ارتش در مقابله با دشمنان اسلام داشته است.
تصمیم جدید صهیونیست ها برای از سرگیری ترور هوایی از نظر ناظران بیانگر شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با وضعیت تشدید مقاومت مسلحانه در کرانه باختری است.
منابع فلسطینی با اشاره به برگزاری پرشور نماز صبح جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه، از یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و تیراندازی رزمندگان مقاومت به سوی آنها خبر دادند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ