مانوئل آکانجی، مدافع منچسترسیتی، می داند چگونه باید ارلینگ هالند را متوقف کرد ولی آن را به کسی نخواهد گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتونیو رودیگر، مدافع تیم رئال مادرید، در مصاحبه‌ای درباره مسائل مختلف مانند مهار ارلینگ هالند، نژادپرستی و زندگی در اسپانیا صحبت کرد.
پیروزی منچسترسیتی برابر رئال و قهرمانی احتمالی در لیگ قهرمانان، می تواند به دریافتی ارلینگ هالند از سیتی تا چهار میلیون یورو اضافه کند.
پیش بینی وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، از تقابل پیش روی رئال مادرید و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، قطعا به مذاق دوست‌داران رئال خوش نخواهد آمد.
ارلینگ هالند می تواند در ادامه دیدارهای باقیمانده این فصل، پنج رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند.
رکورد 63 گل در یک فصل که دیکسی دین حدود 100 سال پیش برجا گذاشت، هنوز در فوتبال انگلیس پابرجا است. آیا ارلینگ هالند می‌تواند این رکورد را بشکند؟
برناردو سیلوا، هافبک سیتی، عقیده دارد که ارلینگ هالند می تواند مثل رونالدو با درخشش در لیگ برتر جایزه توپ طلا را به دست آورد.
ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، پیش از دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان می‌گوید ارلینگ هالند در اوج آمادگی است ولی خط دفاعی بایرن می‌تواند مانع از گلزنی او بشود.
آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، معتقد است که ارلینگ هالند می‌تواند این فصل 60 گل برای منچسترسیتی به ثمر برساند.
ارلینگ هالند با دبل برابر ساوتهمپتون، به آمار قابل توجهی دست یافت. او از چلسی در لیگ برتر یک گل بیشتر به ثمر رسانده است!
ایجنت ارلینگ هالند به باشگاه منچسترسیتی هشدار دارد که با وجود قرارداد 5 ساله، انتقال به رئال مادرید در دستور کار آنها قرار دارد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.
خارج شدن یک نقشه از حالت طبقه‌بندی‌شده در هلند، به شکار جعبه‌های طلا و جواهرات جامانده از جنگ جهانی دوم و نازی‌ها دامن زده ونام روستای کوچک اومِرِن- با جمعیت ۷۵۱نفری- را به‌عنوان یکی از معدود مکان‌هایی در جهان که گنج نازی‌ها می‌تواند در آن پنهان شده باشد، بر سر زبان‌ها انداخته است. این نقشه به‌عنوان بخشی از «اسناد سالانه آرشیوی» در ژانویه منتشر شد.
ستاره خط حمله سیتی بعد از بریس مقابل لیدز اعلام کرد که بعد از تعطیلات اخیر بیش از همیشه مشتاق گلزنی است.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، از درخشش ارلینگ هالند به عنوان یک مهاجم تراز اول ابراز رضایت کرد.
یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
فرانکی دی یونگ، ستاره خط میانی تیم ملی هلند، معتقد است این تیم می تواند در جام جهانی به موفقیت دست یابد.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل سنگال گفت تصمیمش برای استفاده از نوپرت به عنوان سنگربان اول درست بوده و او در قطر گلر اول هلندی‌ها است.
لوئیس فن‌خال، مربی تیم ملی هلند، معتقد است با کمی شانس می توانند به مراحل بالای جام جهانی برسند.
مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید او می‌تواند به اولین فوتبالیستی تبدیل شود که باشگاه‌ها حاضرند به خاطرش 1 میلیارد یورو بپردازند.
سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی، معتقد است ارلینگ هالند می تواند رکوردهای بزرگی را به نام خود ثبت کند.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که ارلینگ هالند می‌تواند عملکرد بهتری در ترکیب این تیم داشته باشد.
روبرتو پیازا، سرمربی تیم ملی والیبال هلند از پیروزی تیمش و صعود به عنوان صدرنشین ابراز خوشحالی کرد.
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.
آلن شیرر، رکورددار بیشترین گلهای زده در تاریخ لیگ برتر، می‌گوید ارلینگ هالند، ستاره جدید منچسترسیتی، می‌تواند رکورد او را بشکند هر چند هری کین زودتر به این رکورد خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ