یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرض کنید شما همراه با ۱۲ نفر دیگر در جریان جنگ اسیر شده اید. همه شما را در یک مزرعه جمع می‌کنند و یک اسلحه به شما می‌دهند و می‌گویند یک دایره تشکیل دهید. قانون بازی ساده است نفر سمت چپی خود را باید بکشید
فرض کنید به رستوران رفته‌اید و کودک مجبور است برای دریافت غذا صبر کند. در این زمان می‌توانید با انجام چند بازی ساده و هیجان‌انگیز مانند طرح یک معمای ساده، فرایند صبر کردن را برای کودک آسان‌تر کنید.
حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که حرف‌های نماینده افشا کننده ماجرای شاسی بلندها، یکی از تخلفات مندرج را شامل شود، موضوع دوم در ارتباط با مجازات‌های تعیین شده است. با نگاهی به مجازات‌های در نظر گرفته به وضوح می‌توان نتیجه‌گیری کرد که ممنوع النطق بودن به عنوان مجازات تخلف نمایندگان، جنبه وجودی ندارد
رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران گفت: در برنامه هفتم توسعه، شرایط کشور عادی تلقی شده و تکلیف هیچ‌کدام از مشکلات ساختاری روشن نیست؛ در حالی که این سند بالادستی باید مبنای سایر اسناد کشور باشد.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد به اعتراض اعضای نفت مسجد سلیمان مبنی بر عدم اعلام پنالتی برای این تیم واکنش نشان داد.
این فرض اواخر قرن بیستم مبنی بر اینکه دموکراسی و بازار‌ها در نهایت در همه جا پیروز خواهند شد از ان زمان به این سو با واکنش روشنفکرانه‌ای مواجه شده است که حتی اشتباه‌تر است. برای ترسیم مسیر بهتری به برای حرکت رو به جلو باید تفکر خود را در چندین حوزه سیاستگذاری به طور همزمان مورد بازبینی قرار دهیم.
اگر فرض کنیم که اعضای شورای شهر تهران با تغییر نام کوچۀ اختر به بصیرت، خواسته‌اند توجه "سوپرانقلابی‌ها"ی حامی خود را به تغییر نام خیابان شیخ نمر جلب کنند، خیلی هم بیراه نخواهد بود!
بر پایه این فرض که نحوه زایمان می‌تواند بر میکروبیوم روده نوزادان تاثیر بگذارد، مدت‌ها اعتقاد بر این بود که زایمان طبیعی برای سلامت نوزاد مفید است، اما مطالعه جدید می‌گوید که این ایده درست نیست.
«حالا بیایید فرض کنیم که من به عنوان صادق زیباکلام قصد دارم به نظرات و دیدگاه‌های این آقایان عمل کنم. خب من باید چه کاری انجام دهم؟ اگر یک خانم بی‌حجاب دیدم باید چه برخوردی با او انجام دهم؟ آیا قانون این اجازه را به من داده که من متعرض این خانم شوم و به او حمله کنم؟ یا باید با صحبت و گفتگو او را هدایت کنم؟ ببینید مشکل این است که هر دوی این رویکرد‌ها تبعات خاص خودشان را دارد و اصلا هم آقایان متوجه آن نیستند.»
به گفته ۲ منبع آگاه، هند قوانین امنیتی جدیدی پیشنهاد کرده که طبق آن تولید کنندگان موبایل موظف به حذف اپ های پیش فرض می شوند و همچنین بررسی آپدیت های سیستم عامل نیز الزامی خواهد شد.
فرض محال اینکه یحیی اخراج شود؛ آیا گزینه مناسبی برای جانشینی او وجود دارد؟ در ایران که نه. با این حال، همکاری با یک مربی خارجی از میانه‌های فصل هم ریسک خاص خودش را دارد و او می‌تواند هر بهانه‌ای برای نتیجه‌نگرفتن احتمالی‌اش بیاورد.
اگر فرض کنیم که در سال جاری کل تولید داخلی بر اساس دلار ۲۳ هزارتومانی، ۲۰۰ میلیارد دلار بوده است، حالا بر اساس ادعای آقای رئیس جمهور باید این عدد به ۲۱۶ میلیارد دلار برسد؛ لذا این صحبت آقای رئیسی در صورتی درست است که بخواهیم با دلار ۴۴ هزارتومانی مقایسه کنیم. در این حالت عدد ریالی تولید ناخالص افزایش پیدا خواهد کرد، اما این به معنی رشد اقتصادی نیست.
عباس عبدی گفت: فرض کنیم که خبری درباره یک متهم بازداشتی نوشته شد و دستگاه مربوط اعم از نیروی انتظامی یا سازمان زندان‌ها یا وزارت اطلاعات گفتند که این خبر دروغ است، آیا امکان دسترسی و تهیه اسناد و مدارک و شواهد و تامین دلیل برای اثبات صحت خبر را در اختیار فرد متهم قرار می‌دهید تا از خود و ادعایش دفاع کند؟
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی گفت: به صرف اینکه یک جوانی را فریب می‌دهند یا تطمیعش می‌کنند که برو عمامه‌ای را بردار، نگوییم ما در خیابان بدون عبا و قبا برویم. اتفاقاً من به بعضی‌ها گفتم الآن زمانی است که حضور ما با این لباس باید بیشتر باشد، فرض کنید یک اهانتی هم به ما بشود، چه اشکالی دارد یک سیلی برای اسلام بخوریم؟
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
دانشجویی را فرض کنید که می‌تواند با همکلاسی‌های خود بدون هرگونه تفکیک جنسیتی به رستوران‌های شهر برود، اما به محض ورود به دانشگاه، با تفکیک جنسیتی در سلف‌سرویس دانشگاه روبه‌رو می‌شود. او چنین تفاوتی بینِ محیط بیرون و درون دانشگاه ِمحل تحصیل خود را نه تنها غیرمنطقی می‌بیند بلکه آن را بی‌احترامی به شأن و شخصیت و اعتبار خود قلمداد می‌کند.
فرض کنید این‌ها ماموران قلابی بودند؛ چرا نهاد‌های امنیتی و پلیس تاکنون حتی یک نفر از این افراد را بازداشت نکرده‌اند؟ با این همه تجهیزات نظیر دوربین‌های مداربسته شهری عدم دستگیری این افراد منطقی است؟
فرض کنیم اصلا چیزی به نام برجام وجود ندارد و تحریم‌ها ماندنی است و از بین نمی‌رود. در چنین شرایطی چاره‌ای جز پیداکردن راه‌های بومی و غیرجهانی باقی نمی‌ماند. حداقل، این است که اقتصاد را با شرقی‌ها (چین و روسیه) و همسایگان ببندیم.
فرض کنیم این حرف که فولاد مبارکه این مبالغ را بدون درخواست به گیرندگان پرداخت کرده درست باشد. اگر طرف‌های مقابل از دریافت آن خودداری می‌کردند، فولاد مبارکه به زور متوسل می‌شد؟!
فرض اینکه فرزند رئیس فدراسیون تکواندو با هزینه خود او به این دو سفر رفته باشد باید این سؤال را از مقامات ورزش پرسید که آیا این شرایط برای دیگر ورزشکاران و مسئولان کشورمان وجود دارد که با خانواده به سفرهای ورزشی بروند؟
ایذه - فرماندار ایذه از ناپدید شدن سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو در روستای ناشلیل این شهرستان خبرداد.
با فرض اینکه مسؤولان مترو و بانکهای دولتی و خصوصی از مقامات و اشخاص مذکور در ماده ٧٢ باشند، این مسؤولان یقیناً ضابط دادگستری نیستند و اعلام جرم اصولاً بر عهده آنها نیست. ماده ٧٢ مقامات مذکور را به طور استثنایی موظف به اعلام جرائم غیرقابل گذشتی نموده که از وقوع آنها «در حوزه کاری خود» مطلع می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ