خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خاویر تباس، رییس لالیگا، بار دیگر از دو لیگ انگلیس و عربستان انتقاد کرد.
از نظر خاویر تباس پروژه سوپرلیگ هیچ پیشرفتی نداشته و فقط دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا طرفدار آن هستند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز اعلام کرد قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست این لیگ شرکت می‌کند و تمایلی برای رها کردن پستی که در 10 سال گذشته در اختیار داشته ندارد.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا شدیدترین اتهامات ممکن را علیه خاویر تباس، رئیس لالیگا مطرح کرده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در جدیدترین اظهارنظر خود درباره جنجال حملات نژادپرستانه به وینیسیوس ادعا کرد اختیاراتش برای مبارزه با نژادپرستی کافی نیست.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، با ارسال پیامی از وینیسیوس جونیور به دلیل اظهاراتش که علیه خشم ستاره برزیلی رئال مادرید از نژادپرستی تفسیر شده بود عذرخواهی کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بار دیگر از پروتکل‌های مبارزه با نژادپرستی این لیگ دفاع کرد و گفت حملات به وینیسیوس جونیور شبیه حملاتی است که در گذشته در اسپانیا به کریستیانو رونالدو می‌شد.
میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی و کارشناس مشهور فوتبال انگلیس، اظهاراتی تند علیه رئیس لالیگا مطرح کرد و گفت تحمل شنیدن حرفهای خاویر تباس را ندارد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، لحن خود درباره بازگشت مسی به بارسا را کمی تغییر داده و در صحبتهای امروز خود اعلام کرد بازگشت اسطوره آرژانتینی در شرایط فعلی بسیار پیچیده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، به بیانیه اخیر باشگاه بارسلونا که در آن خواهان استعفای او شده بود پاسخ داد.
بارسلونا در بیانیه ای رسمی خواهان استعفای خاویر تباس از ریاست لالیگا شد. تباس به ارائه مدرک جعلی علیه بارسلونا متهم شده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، از لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تا خوان لاپورتا را از هیئت مدیره فدراسیون برکنار کند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در پیامی صریح برای باشگاه بارسلونا گفت که با توجه به عبور این باشگاه از سقف دستمزد، ثبت قرارداد ستاره جوانش، گاوی، غیرممکن است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، اعلام کرد که از تیم‌های حاضر در این لیگ، تنها رئال مادرید توانایی مالی خرید کیلیان امباپه را دارد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، مدعی شده که باشگاه بارسلونا اجازه خرید بازیکن در پنجره تابستانی 2023 به دلیل نبود بودجه را ندارد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که رسوایی بارسا گیت باید باعث ترک این باشگاه توسط خوان لاپورتا شود.
خاویر تباس، رییس لالیگا، در مستند مربوط به سوپرلیگ ادعاهای جالبی را درباره رابطه جانی اینفانتینو و الکساندر چفرین مطرح کرده است.
خاویر تباس، رییس لالیگا، از اظهارات وینیسیوس جونیور درباره نژادپرستی در این لیگ بسیار عصبانی است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را ماموریتی دشواری می داند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، از یوفا خواسته جریمه های جدی تری برای پاری سن ژرمن اعمال کند.
خاویر تباس بار دیگر به باشگاه بارسلونا هشدار داد که در تابستان سال بعد تنها راه خرید بازیکن، کاهش دستمزد بازیکنان است.
خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، به مدیران بارسلونا هشدار داد که سقف دستمزد پرداختی‌شان را بدون استفاده از اهرم مالی به 400 میلیون یورو برسانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ