روبرتو پیازا، سرمربی تیم ملی والیبال هلند از پیروزی تیمش و صعود به عنوان صدرنشین ابراز خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتزا با سیب زمینی به جای خمیر یک روش بسیار ساده برای تهیه پیتزا می‌باشد که شما می‌توانید به جای تهیه خمیر از سیب زمینی ورقه‌ای استفاده کنید.
آش رشته یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش‌های گوناگون تهیه می‌شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن‌های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
پیاز ماده‌ای بسیار مفید برای کاهش پیشروی دیابت نوع دوم است؛ این نوع دیابت زمانی اتفاق می‌افتد که انسولین نتواند گلوکز را به خوبی سنتز کند. معمولا وقتی قند موجود در رژیم‌های غذایی زیاد باشد، این بیماری به وجود می‌آید. زمانی که شما پیاز مصرف می‌کنید، مقدار انسولین موجود در سیستم بدن افزایش پیدا می‌کند.
پیاز دارای ترکیبات آلی گوگرد است که تاثیر مواد سرطان‌زا را که ما هر روز مصرف می‌کنیم، بی‌اثر می‌کند. اگر این سبزی پرخاصیت را با مواد مفید دیگر مانند زردچوبه، ترکیب و سپس استفاده کنیم، فواید بیشتری خواهد داشت.
دلمه یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. دلمه انواع فراوانی دارد، اما مواد میانی اکثر دلمه‌ها یکسان است. برای تهیه مواد میانی دلمه از مواد اولیه‌ای مانند گوشت چرخ کرده، برنج، برخی سبزی‌ها، پیاز، لپه و ادویه‌های دلخواه استفاده می‌شود. اگر علاقمند به تهیه این غذای خوشمزه برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود هستید، این مطلب را مطالعه نمایید.
روبرتو پیازا سی بازیکن را به اردوی تیم ملی هلند فراخواند.
محققان کشور با همکاری محققانی از آلمان طی پژوهشی کروموزوم‌های میوزی جنس پیاز در ایران با تمرکز بر بخش آکانتوپراسوم (Acanthoprasum) را مورد مطالعه قرار دادند.
مانی پلو از غذا‌های محلی شهر دامغان در استان سمنان است که برای تهیه آن از لپه، رشته پلویی، زرشک و کشمش استفاده می‌شود. گاهی اوقات نیز گوشت قیمه‌ای یا قلقلی سرخ‌شده با پیاز نیز در کنار آن قرار می‌گیرد که ترکیب فوق‌العاده لذیذی به وجود می‌آورد. علاوه بر لپه و کشمش در مانی پلو می‌توانید از خلال پرتقال، بادام و پسته نیز استفاده کنید.
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟
ویدیویی عجیب از بار زدن چنیدین بسته پیاز به ماشین پراید را مشاهده کنید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران از خرید و عرضه پیاز جهت تنظیم بازار با توجه به مصوبات قرارگاه منیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
در دو ماه اخیر قیمت گوجه فرنگی با افزایش ۶۲.۵ درصدی رتبه دار نخست در بین سبزی جات پرمصرف خانوارهای ایرانی بوده و پیاز قرمز با افزایش ۴۶.۶۷ درصدی در جایگاه دوم ایستاده است.
یتیمچه یکی از خوراک‌های سنتی و خوشمزه ایرانی است که از ترکیب سبزیجاتی مانند گوجه، بادمجان، پیاز، سیب زمینی و... تهیه می‌شود.
به دنبال درخواست شاه، «ژرژ پطرویا»، باغبان زبردست فرانسوی، به ایران آمد تا فضای گل‌کاری‌شده‌ای در محدوده کاخ گلستان ایجاد کند. پطرویا پیاز چند گل خوشبو را از فرنگ به تهران آورد و در محوطه کاخ گلستان کاشت.
گمرک ایران افزایش عوارض صادراتی پیاز از ۵۰ به ۱۰۰ درصد را ابلاغ کرد.
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران قیمت گوجه فرنگی ۱۶.۶ و قیمت پیاز ۱۵.۵ درصد در آبان نسبت به مهر افزایش قیمت داشته‌اند.
معاون طرح و برنامه خانه صمت جوانان ایران خبر داد: نخستین بانک ژن پیاز زعفران ایران در استان خراسان رضوی، شهرستان تربت حیدریه افتتاح شد.
آش رشته یکی از انواع غذاهای سنتی و مشهور ایرانی است که بسیار محبوب و پرطرفدار است و در شهرهای مختلف ایران با روش‌های متفاوتی طبخ می‌شود.
نکته کلیدی درباره رمز ریال، حرکت بانک مرکزی در جایگزینی این پول ملی جدید فناورانه به جای ریال مرسوم است که از تورم، نقدینگی، عرضه و تقاضای ارز خارجی و ارزش ارز‌های دیگر تاثیر می‌پذیرد. اگر هدف اصلی بانک مرکزی از ارائه این طرح، جایگزینی ریال سنتی به رمز ریال جدید، حفظ و افزایش ارزش پول ملی در میان مدت و بلند مدت باشد، نقطه زنی بانک مرکزی در درمان بیماری‌های مختلف اقتصاد ایران خواهد بود.
روبرتو پیازا، سرمربی تیم ملی والیبال هلند تأکید کرد که تیمش کار دشوار مقابل ایران پیش رو خواهد داشت.
بورانی یکی از چاشنی‌های خوشمزه و محبوب ایرانی است که در کنار غذا سرو می‌شود و از ترکیب ماست با سبزیجاتی مانند اسفناج، بادمجان، پیاز، کدو و... تهیه می‌شود.
خورش بامیه یکی از انواع خوشت‌های ایرانی است که اصالت آن به جنوب کشور برمی‌گردد و از ترکیب بامیه مخصوص خورشتی همراه با گوشت، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.
فارس بزرگترین شرکت بورس تهران است. پس از فارس، فولاد بیشترین ارزش بازاری را دارد و فملی در رتبه سوم قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ