حمیدرضا حاجی بابایی از کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ استعفا کرد و بهروز محبی نجم‌آبادی جایگزین او شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران به مدال طلای این رشته در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دست پیدا کرد.
نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان چهارجانبه کشور به میزبانی سالن 6 هزار نفری شهید سلیمانی همدان برگزار شد.
جوانانی زحمت می کشند و آنانی زحمت نمی کشند با تخلف صندلی ها دانشگاه را اشغال می کنند و حق آن افراد را تضییع می کنند .لذا انتظام بخشی و برقراری امنیت کامل برای یک آزمون سراسری یک امر کاملا ضروری و لازم است.
عیسی حاجی اف، مربی روس تیم ملی کشتی آزاد در اردوی تیم جوانان حضور یافت.
مرتضی حاجی رئیس ستاد انتخاباتی خاتمی در خرداد 76:هر چه از دوم‌خرداد فاصله گرفتیم کم‌امیدی بیشتر شد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.
حمید رضا حاجی بابایی (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی): معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: زمانی که من وزیر آموزش و پرورش بودم و برخی وزارتخانه‌ها با هم ادغام می‌شدند من امدم بیرون از آموزش و پرورش و از من پرسیدند به نظرتان آموزش و پرورش با کجا ادغام شود گفتم نفت.
در بین نماینده‌های مجلس که به دولت رسیده‌اند، پس از پایان کار وزارت ۳ نفر باز هم به مجلس برگشتند که اولین آن‌ها مصطفی معین بود که البته بازگشت او به مجلس در دوره پنجم کوتاه‌مدت شد و باز هم صندلی وزارت را در اختیار گرفت. دو فرد بعدی که همچنان هم در مجلس حضور دارند از کابینه احمدی‌نژاد هستند. عبدالرضا مصری و حمیدرضا حاجی‌بابایی دو وزیر سابقی هستند که این روز‌ها در مجلس یازدهم حضور دارند.
با برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا، علاوه بر حاجی‌ علی‌یف، دو آزادکار دیگر آذربایجان هم به فینال این رقابت‌ها رسیدند.
وضعیت عجیب زمین چمن و نقطه کرنر ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان که ناظر بازی هم به آن ایراد گرفت. شرایط نقطه کرنر به گونه‌ای است که بازیکنان نمی‌توانند ارسالی انجام دهند.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد روسیه همراه با نماینده این کشور در جام باشگاه‌های جهان در تهران حاضر می‌شود.
قهرمان کشتی آزاد جهان با سرمربی تیم ملی روسیه در جام باشگاه‌های جهان در ایران حضور خواهد یافت.
به دنبال انصراف حمیدرضا حاجی بابایی از حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲، بهروز محبی نجم آبادی جایگزین او شد.
«بهروز محبی نجم‌آبادی» نماینده سبزوار و عضو کمسیون برنامه و بودجه در پی استعفای «حمیدرضا حاجی‌بابایی» جایگزین وی در کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی شد.
به دنبال انصراف حمیدرضا حاجی‌بابایی از حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲، بهروز محبی‌نجم‌آبادی جایگزین وی شد.
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
حاجی بابایی با اشاره به گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه و سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد منابع دولت در بودجه محقق شده است و کسری بودجه در سال ۱۴۰۱ نداریم.
حاجی بابایی تاکید کرد: فرد انتخاب شده تا پایان مجلس یازدهم ریاست دیوان محاسبات را بر عهده خواهد داشت.
در همان زمان رییس سازمان برنامه و بودجه خطاب به نمایندگان مجلس با زبان خواهش گفته بود: در مجلس منابع درآمد‌های غیرواقعی بودجه را افزایش ندهید، زیرا تحقق نخواهد یافت. حاجی بابایی هم می‌گوید: اگر مجلس با پیشنهاد دولت برای درامد ۳۳۴ هزار میلیارد تومانی در این بخش موافقت می‌کرد؛ دولت چگونه قادر بود کسری بودجه بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومانی را در این بخش جبران کند؟
سردار حاجی ‌زاده فرمانده هوافضای سپاه گفت: ایران موشک بالستیک هایپرسونیک برای مقابله با سپرهای دفاعی هوایی ساخته است.
حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه برای علی‌الحساب برای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین مبلغی برای آن‌ها واریز خواهد شد، درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: هنوز احکام رتبه‌بندی برای تمام معلمان صادر نشده است.
حاجی بابایی گفت: خاصیت بودجه ۱۴۰۱ این است که تورم‌زا نیست، زیرا سقف آن افزایش نیافته و کسری هم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ