سلبریتی‌ها و سوپراستارهای ترکیه در انتخابات اخیر، نقش مهمی ایفا کردند اما به قطبی‌سازی جامعه روی نیاورده و برآیند مجموع رفتارهایشان، بیانگر سطح بالایی از پختگی، آگاهی و مسئولیت‌پذیری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دشمن و دنباله‌های داخلی آن و از جمله افراطیون مدعی اصلاحات و برخی سلبریتی‌های بی‌سواد تصور می‌کردند که زنان و دختران ایران تحت تاثیر تبلیغات گسترده، حجاب را کنار گذاشته و دیگر به‌ندرت می‌توان، حجاب بر سر دختران و زنان کشورمان دید. اما زهی تصور باطل، زهی خیال محال.
خبرگزاری دولت نوشت: اگر کل دارایی یک سلبریتی هنجار شکن یا مروج ولنگاری ۱۰۰ میلیارد تومان باشد تا ۱۰ درصد آن یعنی ۱۰ میلیارد تومان به عنوان جریمه خودکار از حساب سلبریتی خاطی کسر می‌شود.
در این طرح به جای بگیر و ببندهایی که تاکنون نتیجه‌ای جز سواستفاده‌ دشمن برای تبلیغات علیه کشور نداشته جریمه‌های سنگین در نظر گرفته شده که خودکار از حساب اشخاص متخلف کسر خواهد شد.
اگر چهره‌های معروف و سلبریتی‌های هالیوودی در قالب انسان‌های نئاندرتال زندگی می کردند، چه شکلی می‌شدند؟
خاتمی با بیان اینکه شورای محترم نگهبان مطابق با قانون و در چارچوب وظایف، اقدامات خود را انجام می‌دهد، گفت: این شورا براساس حب و بغض تصمیم نمی‌گیرد و سلیقه‌ای عمل نمی‌کند.
تصاویری از سلبریتی‌های نئاندرتال از نگاه هوش مصنوعی را ببینید.
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
اتهام کشف حجاب برای خانم سلبریتی محترم ناشی از اشتباه محاسباتی است. اساسا اتهام این بزرگواران کشف حجاب نیست بلکه تبلیغ و اشاعه فساد است. این‌دو متفاوت است. اتهام کشف حجاب برای فرد معمولی است که رفتارش الگو نمی‌شود. آیا سلبریتی نیز چنین است؟ طبیعی است که اگر قهریه محترم از این منظر به ماجرا توجه کند مجازات حتما سنگین‌تر می‌شود و حداقل آن حبس می‌شود.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
کیهان نوشت: اخیراً و به درستی از سوی دستگاه قضا افرادی از چهره‌ها و سلبریتی‌های سیاسی، ورزشی، هنری و... که با شایعه‌سازی، ترویج دروغ یا زدن اتهام به نظام باعث ایجاد ناامیدی در مردم و برهم خوردن نظم و امنیت روانی و اجتماعی جامعه می‌شوند را برای دادن توضیحات و ارائه مستندات و ادله این اظهارنظرها احضار کرده و در مواردی نیز منجر به صدور کیفرخواست برای آنها شده است تا این افراد بدانند این رفتار غیر مسئولانه‌ و مضر برای جامعه بدون پاسخ و بازخواست نیست.
زمان وقوع بلا‌های طبیعی، امدادرسانی ضروری‌ترین کاری است که هر دولتی باید برای مردم خود انجام دهد. در این میان کمک‌های داوطلبانه، نقدی و غیرنقدی، بسیار موثرند و معمولا چهره‌ها و افراد اثرگذار جوامع مختلف در صف اول کمک‌های داوطلبانه قرار می‌گیرند.
وحیدی در خصوص امکان بازگشت سلبریتی‌های ساکن خارج کشور که در ناآرامی‌ها نقشی داشته‌اند، گفت: آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
حضور شخصیت‌های زرد و مبتذلی نظیر سلبریتی‌های فراری در رأس معاندین نظام اسلامی، نشان از قهقرای اپوزیسیون در به میدان آوردن شخصیت موجهی برای مبارزه با جمهوری اسلامی دارد.
علیرغم در نظر گرفتن مهلت قانونی برای سلبریتی ها و افراد چهره برای ارایه مستندات گفته های تحریک آمیز و بیان افترای شان این افراد ادله ای به دادسرا ارائه ندادند.
علیرغم در نظر گرفتن مهلت قانونی برای سلبریتی ها و افراد چهره برای ارایه مستندات گفته های تحریک آمیز و بیان افترای شان این افراد ادله ای به دادسرا ارائه ندادند.
برخی از چهره‌ها از جمله الناز شاکردوست،میتراحجار، محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشوری، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد و نوشت: جهت جبران خساراتی که به مردم وارد شده، اموال آنها مصادره و صرف جبران خسارات شود.
حسین شریعتمداری نوشت: برخی از به اصطلاح سلبریتی‌های حمایت‌کننده از آشوب‌ها، سوابق نفرت‌انگیزی از برپایی خانه فحشاء، قمار، تجاوز به زنان و دختران، سوءاستفاده‌های کلان مالی و... دارند که حتی اشاره‌ای گذرا به محتویات کارنامه سیاه آن‌ها نیز شرم‌آور است.
مدعی‌العموم به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن علیه برخی از سلبریتی‌ها اعلام جرم کرد.
مدعی‌العموم به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن علیه برخی از سلبریتی‌ها اعلام جرم کرد.
طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های مبتذل» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.
طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های مبتذل» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ