معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: تنها ما در کشور ایران هستیم که تمام بار حفاظت از تنوع زیستی را به دوش دولت گذاشته ایم و بعد می‌پرسیم که چرا نتیجه نمی‌گیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
در انزلی هرجا که می‌روم صحبت از ملوان است، پیر و جوان- کوچک و بزرگ، همه در مورد ملوان صحبت می‌کنند.
امروز شنبه باشگاه نیوولز اولدبویز مراسم خداحافظی با ماکسی رودریگز را در آرژانتین برگزار می‌کند. این مراسم مهمانی بزرگ دارد و لیونل مسی در آن حضور خواهد داشت.
در کجای دنیا مؤسسات غیرمجاز را ساماندهی می‌کنند؟ همه جای دنیا غیرمجاز‌ها را تنبیه می‌کنند. شما تنبیه که نکردید هیچ بلکه تحت عنوان ساماندهی، جایزه‌ای غیرعادی در ابعاد بسیار بزرگ دادید که همین الان هم این رقم حیرت‌انگیز و تکان‌دهنده است. پس وقتی ما می‌گوییم دولت تعهدات حاکمیتی را انجام دهد یک بحث ما این است که دولت با توهم اینکه به قیمت‌های کلیدی شوک وارد می‌کنم و پولدار می‌شوم، خودش را به افلاس و در معرض ورشکسته شدن انداخته است.
به گفته نجفی توانا، اجازه دادن به افراد عادی برای برخورد با اشخاصی که به‌نظر آن‌ها مرتکب عملی خلاف شده‌اند، منجر به اختلاف میان مردم، هرج‌ومرج و ناآرامی می‌شود: «اصولا در هیچ‌جای دنیا مرسوم نیست وقتی که این میزان نیروی نظارتی، امنیتی و قضایی وجود دارند، اقدامی که در پیوند با وظایف حاکمیت است، در اختیار مردم قرار گیرد و افراد به‌صورت آتش‌به‌اختیار بستر ناآرامی کشور را فراهم کنند.»
در گذشته و اکنون اهداف روشنی از افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم / افزایش قیمت بنزین دوباره از طریق افزایش نرخ حمل و نقل و تشدید انتظارات تورمی، تورم جدید ایجاد می‌کند / هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به همه شهروندان اعم از اتومبیل‌دار و ندار، بنزین بدهند / باید در مورد سیستم حمل و نقل کشور و هم در مورد سیستم انرژی کشور و هم در مورد تولید خودروی با کیفیت در کشور چاره اندیشی اساسی شود / در ساختار فعلی اقتصاد ایران مشکل حامل‌های انرژی با قیمت حل نمی‌شود
شهرستان عسلویه یکی از شهرستان‌های استان بوشهر در جنوب ایران است. این شهرستان جاذبه‌های دیدنی خاصی دارد که سفری خاطره انگیز برایتان رقم می‌زند.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: به جز فدراسیون هندبال، جایی به ما پاداش نداد.
«ما هم با دروغ و شایعه که منجر به تشویش اذهان عمومی شود، موافق نیستیم. اصلا در هیچ کجای دنیا به هیچ فردی اجازه نمی‌دهند با دروغ جامعه را متشنج کند؛ بنابراین در این حوزه ما هم موافقیم که اعمال قانون صورت بگیرد و محدودیت‌هایی وجود داشته باشد. اما باید تفکیک قائل شویم. دروغ یک مسئله است و اظهار نظر و تحلیل و بررسی یک موضوع دیگر. »
آنچه که به عنوان آیین نامه مولدسازی مصوب شده است، به طور کاملا آشکار و گسترده تمام نظام حقوقی و قانونی کشور را نادیده گرفته است و یک متن استثنایی است که در هیچ کجای دنیا و تاریح حقوق ایران با مشابه آن مواجه نخواهید شد
نماینده مجلس گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
علی‌اصغر عنابستانی گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرفوری اعلام کرد: خبر ورود غول دریای سرخ به ایران و بارش،۳۰۰ میلیمتر را تکذیب می‌کنیم. در هفته آینده از روز شنبه تا تقریبا سه‌شنبه در هیچ کجای کشور بارندگی نداریم. منبع: خبرفوری
نخست، اوئن اصرار داشت که کودکان تحصیل کنند. البته از نظر قانونی این کار ضرورتی نداشت تقریبا تا دهه۱۸۵۰، در هیچ‌جای دنیا، تحصیلات اجباری نبود. اوئن نه تنها بر آموزش کودکان پا می‌فشرد، بلکه روش‌هایی جدید و پیشرفته برای آموزش آنان ابداع کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عرضه خودرو در بورس، گفت: در هیچ کجای دنیا عرضه خودرو در بورس صورت نمی‌گیرند؛ نمی‌دانم این رسم چطور مرسوم شده است و این مسئله با کدام اصل اقتصاد همخوانی دارد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیچ کجای دنیا مسئله کشتن، درگیری، اغتشاش و شکستن چارچوب قانون را نمی‌پذیرند؛ اما من شنیدم که حدود ۱۴۰ نفر از نیروی‌های تامین کننده امنیت به شهادت رسیده اند، چون آن‌ها با پینت بال در مقابل اغتشاشگران ایستادند و اغتشاشگران سلاح و چاقو داشتند.
عبدالکریمی گفت: برای اینکه ایران بماند باید این حکومت بماند. از هیچ کجای دنیا نه مالزی، نه قطر، نه نروژ و نه از سوئیس نمی‌توانیم الگو بگیریم. تغییر خواست ملی است.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در توئیتی نوشت: در هیچ کجای بیانیه مجلس نیامده که معترضین را اعدام کنید! چنین خزعبلاتی زائیده ذهن مریض فرقه رجویه و تیم تروریست رسانه‌ای بن سلمان سعودی است.
معاون درمان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس ندارد، از افزایش موارد آنفلوانزا در کشور خبر داد و افزود: آنچه در پیشگیری از شیوع بیماری مهم است و باید اطلاع رسانی شود، این است که فرد مبتلا و علامت دار نباید در محیط‌های عمومی حاضر شود.
وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای فنلاندی خود تصریح کرد، برخی اغتشاشگران اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم و پلیس کردند که این اقدامات در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست.
حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب در هیچ کجای جهان نظیر ندارد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
به تازگی سری جدید گوشی‌های iQOO Z6 در چین معرفی شده است. خط تولید این دستگاه شامل دو مدل است؛ iQOO Z6 و iQOO Z6x. این دو مدل تاکنون در هیچ کجای دنیا عرضه نشده اند.
مسکن‌ها با قیمت ۸۰ دلار شروع می‌شود که در هیچ کجای جهان یافت نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ