«ما هم با دروغ و شایعه که منجر به تشویش اذهان عمومی شود، موافق نیستیم. اصلا در هیچ کجای دنیا به هیچ فردی اجازه نمی‌دهند با دروغ جامعه را متشنج کند؛ بنابراین در این حوزه ما هم موافقیم که اعمال قانون صورت بگیرد و محدودیت‌هایی وجود داشته باشد. اما باید تفکیک قائل شویم. دروغ یک مسئله است و اظهار نظر و تحلیل و بررسی یک موضوع دیگر. »
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: پس از تدوین طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها، فقط یک بند آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و آن این است که گفته‌ایم موضوعات اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان که در مجمع بررسی می‌شود نیز باید شفاف شود اما در این زمینه هنوز مجمع اعلام نظر نکرده است و در آنجا مانده است.
رئیس مجلس با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سوالات و مطالبات آن‌ها پاسخ گفت و به تبیین موضوعات مختلف که از سوی دانشجویان مطرح شده بود پرداخت.
سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از اجرای طرح بیمه رایگان برای دهک‌های یکم تا پنجم جامعه در استان خبر داد و گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز در این طرح مشمول مشارکت دولت در پرداخت می‌شوند.
شورای عالی برنامه‌ریزی شهری رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه ۲۸ طرح جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار می‌دهد.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
اهواز- رئیس بنیاد مسکن گفت: امسال بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است طرح‌ هادی چهار هزار روستا در کشور بازنگری شود.
دست­‌نوشته­ وینیچ کتابی ۲۴۰ صفحه‌­ای بوده که تا به حال به هیچ زبانی ترجمه نشده‌­­است. گمان می‌رود این کتاب را در سال­های ۱۴۰۴ – ۱۴۳۸ نوشته شده باشد. وینیچ دارای تصاویری مبهم و طرح‌­هایی‌­ست که به نظر می­آید مربوط به چیز‌های متنوعی از جمله گیاهانی عجیب­‌و­‌غریب و زنانی با شکم‌­های متورم، درحال استحمام در استخر­هایی سبز رنگ است.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
طرح‌ تولید قراردادی گوشت قرمز و فروش مدت‌دار نهاده‌های دامی به منظور حمایت از حوزه دامپروری اجرایی می‌شود.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
در روزهای اخیر سخنان برخی مقامات قضایی و طرح‌ تعدادی از نمایندگان مجلس با موضوع حقوقی در مجلس، مورد توجه قرار گرفته و حواشی زیادی ایجاد کرده است. ابوالفضل تحریری، معاون دادستان قم در سخنانی گفته که «هر شخص نسبت به تولید محتوا، انتشار و به اشتراک گذاردن مطلب در صفحه خود، محتوای کامنت‌های دیگران در این صفحه و لایک مطالب دیگران مسوولیت قانونی دارد.»
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
وزیر نیرو با اشاره به نظارت‌های سختگیرانه و جدی سازمان حفاظت محیط زیست در روند احداث سد چمشیر، تاکید کرد: ما با اجرای هر طرح ‌ضد محیط ‌زیستی مخالفیم.
رئیس جمهور ترکیه با حمایت از پیشنهاد همتای روسیه‌ای خود درباره ایجاد یک «مرکز بین‌المللی عرضه گاز طبیعی» در ترکیه، گفت که طرح‌ احداث به‌زودی ارائه خواهد شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را محکوم کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از ایرادات طرح دارویار، نداشتن بیمه برای یکسری از اقشار جامعه است که باید ایرادات آن را رفع کرد تا این طرح بتواند به اصلاح نظام توزیع دارو کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ