حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب در هیچ کجای جهان نظیر ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
آنیتا فیضی ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان در گروه B دسته ۴۹ کیلوگرم در رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا در جایگاه دوم قرار گرفت.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: اگر قرار است بهترین نتایج را کسب کنیم نباید به رقبا توجهی داشت و فقط برای کسب پیروزی به میدان برویم.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
جایگاه پنج نماینده شمشیربازی ایران در بخش اسلحه سابر بانوان و فلوره مردان آسیا مشخص شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه ارتقای امنیت زنان پس از سه دهه سرانجام در مجلس یازدهم به نتیجه رسید، گفت: این لایحه برگرفته است از جایگاه بانوان به عنوان ستون خانواده است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارند، سعی داریم از نظر فنی آنها را طوری ارتقاء دهیم که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهند.
جایگاه چهار بانوی ملِ‌پوش اسکی ایران در بخش مارپیچ کوچک در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شد.
در هفته چهاردهم لیگ‌برتر بسکتبال بانوان شهرداری گرگان برابر تیروژ حیات کردستان شکست خورد و جایگاه دوم مسابقات را از دست داد.
محسنی اژه ای گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا ساعات کار بانوان در مراجع قضائی به گونه‌ای باشد که در بازگشت به خانه انرژی و نشاط لازم را برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانواده داشته باشند.
تیم تیروژ حیات کردستان در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان برابر ذوب‌آهن اصفهان شکست خورد.
تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در آخرین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل چین شکست خورد و چهارم شد.
مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و با توجه به بالا رفتن انتظارات از هندبال بانوان کار را برای ما سخت خواهد کرد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان با غلبه بر مجارستان و کسب جایگاه نهم به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان پایان داد.
نماینده دسته ۷۱ کیلوگرم تیم وزنه برداری بانوان کشورمان به عنوان ششمی رقابتهای قهرمانی آسیا دست یافت.
حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب در هیج کجای جهان نظیر ندارد.
مهسا جاور با کسب جایگاه اول در فینال D روئینگ تکنفره سنگین‌وزن بانوان مسابقات روئینگ قهرمانی جهان، در رتبه نوزدهم جهان قرار گرفت.
روز تاریخ ساز فرا رسید و بانوان هوادار فوتبال، مجوز قرار گرفتن در جایگاه تماشاچیان را به دست آوردند.
در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است، اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاه‌های دیگر نیز مهیا شود.
نمایندگان کاتا تیمی بانوان کشورمان در دور اول با امتیاز ۲۴.۵۴ در جایگاه اول گروه خود قرار گرفند و راهی فینال این مسابقات شدند.
هفته نخست لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد.
هفته نخست لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد.
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 با تاخیر مواجه شده است که ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز، پس از کنترل های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب این خودروها تلاش می کنیم تا با هماهنگی سازمان های نظارتی در اسرع وقت تعهدات ایجاد شده را انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ